pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.
Moderatorzy: kondor, Inkwizytor
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 18 stycznia 2007, 18:27
- ID Steam:
pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.
Witam serdecznie
Mam pytanie, czy jest możliwość aby we własnych tworzonych misjach w edytorze żołnierze zarówno dobrej i złej strony po strzale nie mogli dalej się poruszać, czyli tak jak ma to miejsce w kampanii?
Aby można było przenieść żołnierza i następnie go uleczyć? Na pewno dodało by realizmu grze. Widziałem podobny temat na dole ale nie wiem czy pokrywa on się z moim.
Bardzo proszę o odp
Pozdrawiam
Mam pytanie, czy jest możliwość aby we własnych tworzonych misjach w edytorze żołnierze zarówno dobrej i złej strony po strzale nie mogli dalej się poruszać, czyli tak jak ma to miejsce w kampanii?
Aby można było przenieść żołnierza i następnie go uleczyć? Na pewno dodało by realizmu grze. Widziałem podobny temat na dole ale nie wiem czy pokrywa on się z moim.
Bardzo proszę o odp
Pozdrawiam
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.
Moduły --> bodajże injury simulation (czy jakoś tak) --> F5 --> przeciągasz linię miedzy modułem a żołnierzami których to dotyczy
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 18 stycznia 2007, 18:27
- ID Steam:
Re: pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.
Ok już wszystko jasne.
F1, game logic, modules i tam już się wszystko wybiera.
Trzeba dodać moduł battlefield coś tam, tylko że wtedy gdy daję drag, to wojak "ciągnie" powietrze a nie rannego żołnierza.
F1, game logic, modules i tam już się wszystko wybiera.
Trzeba dodać moduł battlefield coś tam, tylko że wtedy gdy daję drag, to wojak "ciągnie" powietrze a nie rannego żołnierza.
- JonPL
- Posty: 270
- Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6628146
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.
Potraficie pomóc 
Tu masz większość modułów opisanych, jak jesteś kiepski z angola to powiedz to się przetłumaczy

Tu masz większość modułów opisanych, jak jesteś kiepski z angola to powiedz to się przetłumaczy
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 18 stycznia 2007, 18:27
- ID Steam:
Re: pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.
No to właśnie tam patrzyłem. Ustawiam żeby było drag, ale tak jakby go nie było, w sumie:
uses setPos for moving dragged (planned conversion to attachTo - still there is problem: dragged must copy terrain slope)
wniosek że teren musi być zajebiś.cie równy, z tego co czytam, ale nawet na równym terenie jest to samo, czyli niewidzialny drag.
Nie wiem czy trzeba dodać komendę attachTo?
uses setPos for moving dragged (planned conversion to attachTo - still there is problem: dragged must copy terrain slope)
wniosek że teren musi być zajebiś.cie równy, z tego co czytam, ale nawet na równym terenie jest to samo, czyli niewidzialny drag.
Nie wiem czy trzeba dodać komendę attachTo?
- JonPL
- Posty: 270
- Rejestracja: 14 lipca 2009, 16:43
- ID Steam:
- Numer GG: 6628146
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.
Hmmm, dziwne, sam spróbuję to wykonać w misji tymczasem sprawdź jeszcze co napisali tutaj.
Edit: Zrobiłem tak jak jest w topicu - wszystko działa (z tym, że skrypt ponoć nie jest MP compatible).
Misja demonstracyjna by Jon
Edit: Zrobiłem tak jak jest w topicu - wszystko działa (z tym, że skrypt ponoć nie jest MP compatible).
Misja demonstracyjna by Jon
http://armacenter.pl/ - najdłużej istniejąca społeczność w historii polskiej sceny ArmA i OFP.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
Dołącz do nas - weteranów - dajemy czadu już od czasów wczesnego Flashpointa.
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 18 stycznia 2007, 18:27
- ID Steam:
Re: pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.
faktycznie wszystko działa, dzięki 
Po prostu trzeba dać wszystkie 3 moduły, a nie tylko 2 które ja dałem.

Po prostu trzeba dać wszystkie 3 moduły, a nie tylko 2 które ja dałem.
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 29 maja 2008, 10:58
- ID Steam:
- Numer GG: 11959373
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Nowogard
Re: pomoc rannym we własnych misjach, tak jak w kampanii.
Są tam 3 moduły,jeżeli masz po Polsku(nawet demo)Nie wiem jak po angielsku masz 3 moduły.1 Symulacja-Żołnierz po postrzale "tarza" się po ziemi,2 Akcja-leczenie żołnierza,3 Zezwolenie na przebywanie w strefie walk-ciągnięcie\niesienie żołnierza.