Opinie z gry w ArmA2 - ankieta
Moderator: Inkwizytor
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Opinie z gry w ArmA2
@Dawidson
U mnie tak jest pod XP'ekiem, natomiast pod W7 jest pięknie
U mnie tak jest pod XP'ekiem, natomiast pod W7 jest pięknie

Mów mi milordzie łapserdaku!
- Drone
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
- ID Steam:
- Numer GG: 4111057
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: Opinie z gry w ArmA2
U mnie na pełnej wersji w 1.01 (emm.. od znajomego co ma ciotke i homika w UK itd itp ^^) drzewa wyglądają normalnie. W demie mam podobnie jak Dawidson ale jeszcze dalsze drzewka, zresztą pisałem już o tym wcześniej. Cosik zwalili w tym 1.02.
Re: Opinie z gry w ArmA2
Czyli jednak coś zwalili.
Krzaki i drzewa liściaste fatalnie wyglądają(taka różnokolorowa żółta kupa).
To wszystko z daleka, jak się zrobi zoom/podjedzie jest lepiej(bo się liście ładują) ale różnie z tym bywa.
Np. na screnie z daleka ten krzak co go lufa wskazuje
wygląda identycznie jak te w oddali "ptasie kupy".

Niezły kwas.
Krzaki i drzewa liściaste fatalnie wyglądają(taka różnokolorowa żółta kupa).
To wszystko z daleka, jak się zrobi zoom/podjedzie jest lepiej(bo się liście ładują) ale różnie z tym bywa.
Np. na screnie z daleka ten krzak co go lufa wskazuje


Niezły kwas.
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: Opinie z gry w ArmA2
Pamięć wideo karty graficznej. Mam tak przy ustawieniach na low, przy normal jest OK. Moja karta jest na AGP, więc w BIOSie trzeba przestawic AGP aperture size (np. na 256 lub 512).
Re: Opinie z gry w ArmA2
Moja opinia:
Najpiękniejszy Pain in the Ass
Kampania ma fajną strukturę i fabułę, genialne cutscenki, patenty z CoD i inne bajery... Ale ku... czy ktoś to w ogóle testował? W bardziej złożonych misjach roi się od błędów. Oby to naprawili.
Wszystkie możliwe zakończenia są miodniutkie
Najpiękniejszy Pain in the Ass

Wszystkie możliwe zakończenia są miodniutkie

- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: Opinie z gry w ArmA2
Dzis wkoncu troche sensowych CTFow ze Stroyabtem pogralem i od razu banan na twarzy
Rozbijaja mnie te biegajace krolili po polu bitwy ;-)

- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Opinie z gry w ArmA2
Po wielu godzinach na multi:
AAS: Dobry pomysł, niezłe wykonanie o ile nie trafi się jakiś idiota. Póki nie ma berzerka jest to bardzo dobre uzupełnienie.
CTF: Praktycznie nic się nie zmieniło, ostra sieka jak zawsze. Na rozległych mapach bardzo przydają się opcje pokonywania płotków i przeładowania maga w ruchu
EVOLUTION/DOMINATION: Tutaj ukłon w stronę AI, w końcu obrona miasta to obrona a nie biegające ruchome cele. AI flankuje, wycofuje się, wychyla się, rzuca granaty, strzela na oślep po krzakach za którymi się chowasz.
Podoba mi się to, że jak już Cię dojrzą to szansa na przeżycie drastycznie spada jeżeli nie masz kolegów wokół siebie. TAK POWINNO BYĆ! No more rambo style!
Zauważyłem to grając z OLO i Procikiem, w momentach gdy atakowaliśmy razem w miarę się utrzymywaliśmy, jednak gdy zaczęliśmy atakować każdy sobie gdzieś tam... liczba zgonów nagle wzrastała
Dość ciekawą miałem sytuację gdy stałem 500m od miasta i wykaszałem piechotę z SPR'a. Przeciwnik do 4 trupa był zdezorientowany, potem nieśmiało odpowiedział ogniem... jednak na tym dystansie nie za bardzo mógł coś zdziałać. Nagle z miasta wyjechała tynguska i zaczęło się... w sumie to skończyło moje życie
Może to przypadek ale wyglądało jak by wezwali sobie wsparcie, bo nie dawali rady... pięknie!
Czasami może wydawać się, że AI dostrzega zbyt szybko, lub zza krzaków... możliwe. Tylko, że czasami wydaje nam się że żywy gracz też widzi zza krzaków i przez ściany blablabla... Idealnie nigdy nie będzie, jak dla mnie obecne AI spisuje się świetnie (poza prowadzeniem pojazdów)
crCTI/WARFARE (teraz superpowers): Moje ulubione misje, crCTI wydaje się być lepsze od Warfare z tym, że zbyt szybko można wyjechać czołgiem z bazy. Praktycznie już na początku można zbudować 4xTUSK'i czy T90'ki.
Warfare pod względem finansowym jest dużo lepiej przemyślane chodź pojawiają się błędy gdy nie możemy nic kupić lub przestajemy całkowicie zarabiać, pomimo, że supply trucks jeżdżą i mamy pod kontrolą kilka miast.
crCTI ma też poważny błąd, po jakimś czasie AI jednej i drugiej strony po prostu stoi i nic nie robi.
Poza tym obie są świetne i czerpie z nich najwięcej fun'u. Jak na razie na publicach ani razu nie trafiłem na pokemonów niszczących grę... chyba nie lubią tej misji.
BERZERK: Bardzo fajnie zrobiony, nowa muzyczka na wstępie... chyba silnie nawiązuje do OFP. Mam takie wrażenie, chodź nie jestem pewien. Świetny skrypt anty TK, noob i tych co lubią po prostu strzelać w bazie! Menu jest bardzo podobne do tego nowego z ArmA1. Lekko zmodyfikowane, bardzo czytelne. Są też jakieś zmiany w tym ile możemy ammo wziąść. Do SMAW mogłem zabrać tylko 1 extra rakietę i 4 magi do eMki. Na granaty już nie starczyło miejsca... nie mogę niestety nic więcej na ten temat napisać bo miałem tylko 10min na zagranie. Dziś się temu bliżej przyjrzę. Poza tym czekam na full release z niecierpliwością
AAS: Dobry pomysł, niezłe wykonanie o ile nie trafi się jakiś idiota. Póki nie ma berzerka jest to bardzo dobre uzupełnienie.
CTF: Praktycznie nic się nie zmieniło, ostra sieka jak zawsze. Na rozległych mapach bardzo przydają się opcje pokonywania płotków i przeładowania maga w ruchu
EVOLUTION/DOMINATION: Tutaj ukłon w stronę AI, w końcu obrona miasta to obrona a nie biegające ruchome cele. AI flankuje, wycofuje się, wychyla się, rzuca granaty, strzela na oślep po krzakach za którymi się chowasz.
Podoba mi się to, że jak już Cię dojrzą to szansa na przeżycie drastycznie spada jeżeli nie masz kolegów wokół siebie. TAK POWINNO BYĆ! No more rambo style!
Zauważyłem to grając z OLO i Procikiem, w momentach gdy atakowaliśmy razem w miarę się utrzymywaliśmy, jednak gdy zaczęliśmy atakować każdy sobie gdzieś tam... liczba zgonów nagle wzrastała

Dość ciekawą miałem sytuację gdy stałem 500m od miasta i wykaszałem piechotę z SPR'a. Przeciwnik do 4 trupa był zdezorientowany, potem nieśmiało odpowiedział ogniem... jednak na tym dystansie nie za bardzo mógł coś zdziałać. Nagle z miasta wyjechała tynguska i zaczęło się... w sumie to skończyło moje życie

Może to przypadek ale wyglądało jak by wezwali sobie wsparcie, bo nie dawali rady... pięknie!
Czasami może wydawać się, że AI dostrzega zbyt szybko, lub zza krzaków... możliwe. Tylko, że czasami wydaje nam się że żywy gracz też widzi zza krzaków i przez ściany blablabla... Idealnie nigdy nie będzie, jak dla mnie obecne AI spisuje się świetnie (poza prowadzeniem pojazdów)
crCTI/WARFARE (teraz superpowers): Moje ulubione misje, crCTI wydaje się być lepsze od Warfare z tym, że zbyt szybko można wyjechać czołgiem z bazy. Praktycznie już na początku można zbudować 4xTUSK'i czy T90'ki.
Warfare pod względem finansowym jest dużo lepiej przemyślane chodź pojawiają się błędy gdy nie możemy nic kupić lub przestajemy całkowicie zarabiać, pomimo, że supply trucks jeżdżą i mamy pod kontrolą kilka miast.
crCTI ma też poważny błąd, po jakimś czasie AI jednej i drugiej strony po prostu stoi i nic nie robi.
Poza tym obie są świetne i czerpie z nich najwięcej fun'u. Jak na razie na publicach ani razu nie trafiłem na pokemonów niszczących grę... chyba nie lubią tej misji.
BERZERK: Bardzo fajnie zrobiony, nowa muzyczka na wstępie... chyba silnie nawiązuje do OFP. Mam takie wrażenie, chodź nie jestem pewien. Świetny skrypt anty TK, noob i tych co lubią po prostu strzelać w bazie! Menu jest bardzo podobne do tego nowego z ArmA1. Lekko zmodyfikowane, bardzo czytelne. Są też jakieś zmiany w tym ile możemy ammo wziąść. Do SMAW mogłem zabrać tylko 1 extra rakietę i 4 magi do eMki. Na granaty już nie starczyło miejsca... nie mogę niestety nic więcej na ten temat napisać bo miałem tylko 10min na zagranie. Dziś się temu bliżej przyjrzę. Poza tym czekam na full release z niecierpliwością

Mów mi milordzie łapserdaku!
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: Opinie z gry w ArmA2
@mant3z
"Może to przypadek ale wyglądało jak by wezwali sobie wsparcie, bo nie dawali rady... pięknie!"
Wiesz wydaje mi sie ze nie tyle co wezwali wsparcie co poprostu jakas czesc AI w tym pojazdy kieruja sie w kierunku przeciwnika, tak jak nam na mapie pokazuja sie na czerwono obce jednostki tak podobnie AI ma i pojazdy i piechota(lub jakas jej czesc) kieruje sie w miejsce strzelaniny.
EVOLUTION- Mnie rozwalaja samoloty i smiglowce
w przenosni i doslownie. Nie idzie wogule pojazdami sie poruszac, jak cie wypatrza to lataja wokolo jak rekiny wokolo ofiary az cie dopadna.
Przyklad- dojechalem granatnikiem do drugiego miasta i jakis KA50 zbombardowal mnie, wziolem naprawcza, dojechalem tylko do granicy drugiego miasta i KA 50 mnie zbombardowalo drugi raz. Wziolem nastepnie hammera z M2 to bronilem sie nim jak wsciekly i jeden samolot zniszczylem ale bylo goraco. Innym razem tylko dojechalem HQ do miasta, wysiadlem i slysze swist, a tu samolot puszcza salwe i HQ poszlo z dymem
dla AI
DOMINATION- AI super jak pisal mant3z, do tego niezla jazda z tymi patrolami pomiedzy miastami
nie raz ostrzelali mi smiglo jak lecialem tu i tam
Wady ? Brakuje mi lekko opncerzonych pojazdow , aby mozna bylo dzwigac je smiglowcami. Jako bonusy dostajemu hammery dwa i abramsy dwa, na tyle co gralem. zamiast tych abramsow wolalbym cos lzejszego
srednia przyjemnosc cala mape abramsem smigac 
"Może to przypadek ale wyglądało jak by wezwali sobie wsparcie, bo nie dawali rady... pięknie!"
Wiesz wydaje mi sie ze nie tyle co wezwali wsparcie co poprostu jakas czesc AI w tym pojazdy kieruja sie w kierunku przeciwnika, tak jak nam na mapie pokazuja sie na czerwono obce jednostki tak podobnie AI ma i pojazdy i piechota(lub jakas jej czesc) kieruje sie w miejsce strzelaniny.
EVOLUTION- Mnie rozwalaja samoloty i smiglowce

Przyklad- dojechalem granatnikiem do drugiego miasta i jakis KA50 zbombardowal mnie, wziolem naprawcza, dojechalem tylko do granicy drugiego miasta i KA 50 mnie zbombardowalo drugi raz. Wziolem nastepnie hammera z M2 to bronilem sie nim jak wsciekly i jeden samolot zniszczylem ale bylo goraco. Innym razem tylko dojechalem HQ do miasta, wysiadlem i slysze swist, a tu samolot puszcza salwe i HQ poszlo z dymem

DOMINATION- AI super jak pisal mant3z, do tego niezla jazda z tymi patrolami pomiedzy miastami




- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: Opinie z gry w ArmA2
Ja to świetnie rozumiem, tylko, że akurat w tym momencie zgrało to się idealnie.PROCIK pisze:@mant3z
"Może to przypadek ale wyglądało jak by wezwali sobie wsparcie, bo nie dawali rady... pięknie!"
Wiesz wydaje mi sie ze nie tyle co wezwali wsparcie co poprostu jakas czesc AI w tym pojazdy kieruja sie w kierunku przeciwnika, tak jak nam na mapie pokazuja sie na czerwono obce jednostki tak podobnie AI ma i pojazdy i piechota(lub jakas jej czesc) kieruje sie w miejsce strzelaniny.
Poza tym AI nie ściąga na Ciebie całe armię która broni miasta tylko jakąś tam część... no i nie wszyscy biegną dokładnie w to miejsce gdzie Cię dostrzegli. Niektóre jednostki zachodzą z boków... czy nawet z tyłu.
Mów mi milordzie łapserdaku!
- PROCIK
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 maja 2009, 11:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2542288
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Doncaster, UK
Re: Opinie z gry w ArmA2
Dokladnie jak piszesz
kolega TRANCE pisze ze EVO i DOMI to dla noobow haha podejzewam ze jak gra w nie to po paru godzianach zamyka gre z placzem
Bo trunosc w tych misjach to nie tylko ganianie z bronia po mapie ale tez transport i logistyka. Ostatnio mialem misje transportowa
dostarczenia skrzynki ammo dla OLA i mant3z ( jak dobrze pamietam)
nie latwo bo po drodze strzelaly do mnie patrole
do tego zbieranie i naprawianie wrakow, rozwiezienie sprzetu w okolice dzialan i do tego nie nie wolno dac sie zestrzelic
Mialem w DOMI taka akcje, lecialem po wrak hammera, w jego okolicy krecila sie tunguska, oczywiscie siekla mnie i zgasl mi silnik, wyladowalem awaryjnie na rotorze nieopodal tego hammera, wysiadlem naprawilem smiglo(bylem jako inzynier) a tunguska dojechala do nas i zaczela pruc w moim kierunku. Jak tylko wychylila sie zza wzgorza to potraktowalem ja z AT wsiadlem w heli i wykonalem misje do konca, czyli zabralem wrak i naprawilem
i tak dalej mozna by pisac i pisac, co chwile cos sie dzieje i zaskakuje









