Wklejanie muzyki do misji - krok po kroku

Moderator: Inkwizytor

centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Wklejanie muzyki do misji - krok po kroku

Post autor: centurion_94 »

Wiem, że jest to gdzieś, ale proszę o pomoc. Tak krok po kroku, szczegółowo jeśli można.
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Wklejanie muzyki do misji - krok po kroku

Post autor: centurion_94 »

muzyczke mam wrzucić do folderu edytorowego z misją i zrobić description?
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Wklejanie muzyki do misji - krok po kroku

Post autor: eJay »

ArmA Edit dudeeee... Tam masz całą instrukcję.
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: Wklejanie muzyki do misji - krok po kroku

Post autor: Artek3333 »

Możesz skorzystać z tego poradnika OFP zasady są te same ;) http://ofp.armacenter.pl/index.php?page=ext
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Wklejanie muzyki do misji - krok po kroku

Post autor: Maćko »

A ja to streszczę do jego potrzeb ;]

1. W folderze misji tworzysz nowy folder i nazywasz go "Music". Do tego folderu wrzucasz utwór w formacie *OGG, czyli takim jaki obsługuje ArmA i nazywasz ten utwór music1.
2. Tworzysz nowy dokument tekstowy notatnika, a w nim wklejasz to:

Kod: Zaznacz cały

class CfgMusic 
{ 
tracks[]= 
{ 
music1
}; 

class music1
{ 
name="music1"; 
sound[]= {"\Music\music1.OGG",1.0,1.0}; 
};
}; 
Klikasz zapisz jako i wpisujesz; nazwa: description.ext, a wpolu zapisz jako typ wybierasz wszystkie pliki i zapisujesz.

A gdy chcesz żeby odtworzyć w grze wpisujesz w wyzwalaczu: playMusic "music1"


The End ;]
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Wklejanie muzyki do misji - krok po kroku

Post autor: centurion_94 »

Dzięki Maćko
PPSB
Posty: 20
Rejestracja: 21 czerwca 2009, 09:35
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wklejanie muzyki do misji - krok po kroku

Post autor: PPSB »

Skoro już temat muzyki poruszono-Jak każdy wie przy punktach trasy w efektach można ustalić muzykę(jest taka lista), a ja chcę muzykę tam dodać, jak to zrobić?
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Wklejanie muzyki do misji - krok po kroku

Post autor: Maćko »

W ten sam sposób który podałem 2 posty wyżej ^.

Jeśli zrobiłeś description, to po wczytaniu misji w edytorze w otwarciu okna efektów wyzwalaczy/pkt. trasy w zakładce muzyka będzie twoja nuta którą zdefiniowałeś w description.
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: Wklejanie muzyki do misji - krok po kroku

Post autor: SaS TrooP »

Ale chcesz ją dodać na zawsze, czy tylko w tej misji?
PPSB
Posty: 20
Rejestracja: 21 czerwca 2009, 09:35
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Wklejanie muzyki do misji - krok po kroku

Post autor: PPSB »

Na zawsze
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”