Sahrani w ArmA 2?

"Zrób to sam" czyli dłubiemy w Arma2 (Arma2, Arma2OA)

Moderator: Inkwizytor

centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Sahrani w ARMA 2?

Post autor: centurion_94 »

Wybrałem zły system obliczeń. Na północne i południowe sahrani dałem prostokąty takie, żeby mniej więcej pokrywały dokładnie wyspę. Na północnym wyszedł mi prostokąt 4000 na 6000 jednostek, a południowe 3400 na 3600 jednostek. Te jednostki wziąłem za kilometry. Więc na edytorku sprawdziłem, i wyszło mi, że 1000 jednostek to 1993 metry. Jakby zaokrąglić to do 2 kilometrów, to: (4km x 2) x (6km x 2) = 8km x 12 km = 96 km2 | (3,4km x 2) x (3,6km x 2) = 6,8km x 7,2km = 48km2| 96km2 + 48km2 = 144km2. | Czyli bardziej zbliżony wynik do prawdziwego. Chociaż moja metoda jest mało dokładna
GŁOŚNIK
Posty: 76
Rejestracja: 14 lutego 2009, 17:01
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Sahrani w ARMA 2?

Post autor: GŁOŚNIK »

Jestem za Sahrani w ARMA2 do tego Evolution Blue z podmienionymi pojazdami,jednostkami itd.. ARMY2. :hapy :1th
W moim przypadku to moja wersja Sahrani przerabiana przezmianie głównie tekstury.
I mogę odpalać hosta na lan z kumplem. :violent :rox
Teraz zostało mi tylko czekać na takie Evolution. :D
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Sahrani w ARMA 2?

Post autor: Pit »

Zamykam.
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Zablokowany

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”