[Addony] Pierwszy polski addon!
Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor
- Uncle Blues
- Posty: 78
- Rejestracja: 15 stycznia 2007, 20:26
- ID Steam:
- Numer GG: 1562358
- ID gracza: 2841
- Lokalizacja: Warszawa / Opole
Re: [Addony] Pierwszy polski addon!
Nieprawda, to nie jest pierwszy polski addon.
Re: [Addony] Pierwszy polski addon!
zabix pisze: Nieprawda, to nie jest pierwszy polski addon.
Chodzi Ci o Polish-style pack Villasa? Maybe...ale patrząc na GROM, nie jest to fikcyjny addon oraz zawiera konkretne polskie jednostki.
...Nevermind
- Drone
- Posty: 217
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 02:39
- ID Steam:
- Numer GG: 4111057
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
Re: [Addony] Pierwszy polski addon!
zabix pisze: Nieprawda, to nie jest pierwszy polski addon.
Zabixowi chodzi pewnie o polskie mundury jego (czy tam kogos z jego ekipy) wykonania. Ładne były imo ^^
Re: [Addony] Pierwszy polski addon!
Chce ktoś je? PM me.
Re: [Addony] Pierwszy polski addon!

Do poprawienia wielkość pantery na kapeluszu i detale typu szwy , kieszenie, guziki ....


Żródło tutaj

Re: [Addony] Pierwszy polski addon!
Występuje niekiedy błąd przy zranieniu i wzywaniu pomocy medyka. Nie powoduje on większego problemu poza ukazaniem się komunikatu że nie może odczytać sounda "medic2". Poprawię to przy okazji wydania następnej wersji addonu. Jezeli ktoś chce może sam to zrobić , poprawuiając np WinHexem ściezkę
class PSF_GromLR : SoldierWSniper {
vehicleClass = "PSF_GROM";
displayName = "Grom Medic";
model = "\PSF_Grom\Grom1";
scope = public;
nightVision = true;
camouflage = 0.6; // how dificult to spot - bigger - better spotable
Icon = "\Ca\characters\data\map_ico\i_komandos_CA.paa";
nameSound = "Medic2";
