Witam!
Ponownie problem z Join In Progress, tym razem mam jednak kilka pytań do profesjonalistów.
Chciałem zapytac, czy wpisanie w init.sqf tego:
JakasZmienna = compile preprocessFile "sciezka.sqf";
spowoduje, ze bedzie to uzyteczne dla gracza, ktory sie polaczyl w trakcie gry?
Bo zaobserwowałem, ze skrypty uruchamiane przez zwykłe execVM działą po JIP, a te z preprocessFile juz nie. Chciałbym wiedziec jak to fachowo jest, zeby nie bazowac tylko na własnych domysłach, bo mogą być błędne.
Pozdrawiam.
Problemy Join In Progress
Moderator: Inkwizytor
Re: Problemy Join In Progress
zadziala, ale pamietaj o tym, ze:
-komendy player i playerSide zwracaja poprawne wartosci dopiero po pewnym czasie (trzeba czekac na ich uzywanie czyms w rodzaju waitUntil {not isNull player}
-init.sqf wykonuje sie tez z pewnym opoznieniem, czyli jak uzywasz w wyzwalaczu tego handlera, to moze byc za wczesnie
-prawie wyczerpujacy opis tego i podobnych zagadnien znajduje sie na biwiki, szukaj 6th tense ug, czy ue, czy cos w tym rodzaju - prowadzone przez sickboya
-komendy player i playerSide zwracaja poprawne wartosci dopiero po pewnym czasie (trzeba czekac na ich uzywanie czyms w rodzaju waitUntil {not isNull player}
-init.sqf wykonuje sie tez z pewnym opoznieniem, czyli jak uzywasz w wyzwalaczu tego handlera, to moze byc za wczesnie
-prawie wyczerpujacy opis tego i podobnych zagadnien znajduje sie na biwiki, szukaj 6th tense ug, czy ue, czy cos w tym rodzaju - prowadzone przez sickboya
Re: Problemy Join In Progress
Dzięki za pomoc!
A dla leniwych, którym sie nie chce szukac:
http://community.bistudio.com/wiki/6thSense.eu:EG
Warto to przeczytac, jesli ma sie zamiar tworzyc cos pod Multiplayer.
Pozdrawiam
Trance
A dla leniwych, którym sie nie chce szukac:
http://community.bistudio.com/wiki/6thSense.eu:EG
Warto to przeczytac, jesli ma sie zamiar tworzyc cos pod Multiplayer.
Pozdrawiam
Trance
