Problemy Join In Progress

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Problemy Join In Progress

Post autor: Trance »

Witam!
Ponownie problem z Join In Progress, tym razem mam jednak kilka pytań do profesjonalistów.

Chciałem zapytac, czy wpisanie w init.sqf tego:
JakasZmienna = compile preprocessFile "sciezka.sqf";

spowoduje, ze bedzie to uzyteczne dla gracza, ktory sie polaczyl w trakcie gry?
Bo zaobserwowałem, ze skrypty uruchamiane przez zwykłe execVM działą po JIP, a te z preprocessFile juz nie. Chciałbym wiedziec jak to fachowo jest, zeby nie bazowac tylko na własnych domysłach, bo mogą być błędne.
Pozdrawiam.
Obrazek
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Problemy Join In Progress

Post autor: kondor »

zadziala, ale pamietaj o tym, ze:
-komendy player i playerSide zwracaja poprawne wartosci dopiero po pewnym czasie (trzeba czekac na ich uzywanie czyms w rodzaju waitUntil {not isNull player}
-init.sqf wykonuje sie tez z pewnym opoznieniem, czyli jak uzywasz w wyzwalaczu tego handlera, to moze byc za wczesnie
-prawie wyczerpujacy opis tego i podobnych zagadnien znajduje sie na biwiki, szukaj 6th tense ug, czy ue, czy cos w tym rodzaju - prowadzone przez sickboya
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Problemy Join In Progress

Post autor: Trance »

Dzięki za pomoc!

A dla leniwych, którym sie nie chce szukac:
http://community.bistudio.com/wiki/6thSense.eu:EG

Warto to przeczytac, jesli ma sie zamiar tworzyc cos pod Multiplayer.

Pozdrawiam
Trance
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”