ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Na BIFie pisali, że nie ma flar.
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Czy gra ma w miarę zadowalający wygląd na najniższych detalach przy rozdzielczości 1024x768?
Jeśli tak, to czy pójdzie na takim sprzęcie:
Intel Pentium IV 3,2ghz
Pamięć ram 2gb Goodram
GeForce 8600GT 256mb O/C
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO
Jeśli tak, to czy pójdzie na takim sprzęcie:
Intel Pentium IV 3,2ghz
Pamięć ram 2gb Goodram
GeForce 8600GT 256mb O/C
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO | DEMKO
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
A2 jest wypasione graficznie i tu pytać o wygląd nie masz co, Arma 2 graficznie jest super i to nie ulega wątpliwościom nawet takich krytyków zachowań BISu jak ja, bo graficznie to zrobili majstersztyk, pewnie przy niskich też i pewnie lepiej jak A1 (wygląd wody, roślinność, chmurki i pojazdy)
a kompa masz bardzo słabego jak na jej potrzeby, sory, ale taki komp to nie pod tak wymagające gry jak Army, one są bardziej wymagające niż inne
a kompa masz bardzo słabego jak na jej potrzeby, sory, ale taki komp to nie pod tak wymagające gry jak Army, one są bardziej wymagające niż inne

- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Hehe dobre. Co do Army II pare drobiazgów:
-można przeładować nawet karabin maszynowy w czasie biegu (kończy się taśma np. w Minimi)
-gniecenie trawy gdy chodzimy nic w czasie czołgania zostaje ślad,
-wylatujące łuski robią szum kiedy lezymy nie na glebie a na czymś asfaltowym ciekawy stukot,
-nareście full wypasiony ekwipunek odnośnie broni ręcznych można powiedzieć, że taki mod A.C.E. w Armie I,
-kokpit śmigieł nie jest aż tak zadawaljący zwłaszcza w Cobrze
ale z zewnątrz bajeczka
,
-brak Apacha
porażka jak w Armie I z brakiem nie tylko Apacha ale i Mi-24, dobrze że przynajmniej jest Hind,
-niezłe efekty zniszczeń budynków wylatujące szyby aczkolwiek po trafieniu jednej wypadają wszystkie
, na scianach zostają ślady po trafieniach odpada nawet tynk, a z drewnianych skrzynek kawałki desek (popierdzielili jedynie z ilością skrzynek masakra, żeby tyle zrobić podziałów broni),
-super rykoszety po trafieniu w drzewo tak jakby odpadała kora,
-grafika wody nadal jest tak, że jak ma sie łeb podwodą widać wszystko na dużym dystansie, ale odbicia, tekstura, pobłysk niesamowite,
-zrypali Vss Vintorez cudo z lunetą, a trzela gorzej od M9, SWD w dwóch wersjach (camo) ale brak nadal w wersji SD,
-podrzut/recoil nareście jak sie leży na glebie to praktycznie brak odrzutu, a na kucaka jest ale jednak mniejszy niż w jedynce co innego gdy się przygrzeje z pół calówki
,
-brak widoku w cokpicie pojazdów pancernych - z jednej strony nie jest to tak rażące ale kurcza w takim symulatorze pola walki i żeby nie było
.
Generalnie dużo by tu opowiadać o szczegółach, jest ich mnóstwo, mnóstwo poprawek ale jednak nie obejdzie się bez wykrycia bugów
-można przeładować nawet karabin maszynowy w czasie biegu (kończy się taśma np. w Minimi)

-gniecenie trawy gdy chodzimy nic w czasie czołgania zostaje ślad,
-wylatujące łuski robią szum kiedy lezymy nie na glebie a na czymś asfaltowym ciekawy stukot,
-nareście full wypasiony ekwipunek odnośnie broni ręcznych można powiedzieć, że taki mod A.C.E. w Armie I,
-kokpit śmigieł nie jest aż tak zadawaljący zwłaszcza w Cobrze


-brak Apacha

-niezłe efekty zniszczeń budynków wylatujące szyby aczkolwiek po trafieniu jednej wypadają wszystkie

-super rykoszety po trafieniu w drzewo tak jakby odpadała kora,
-grafika wody nadal jest tak, że jak ma sie łeb podwodą widać wszystko na dużym dystansie, ale odbicia, tekstura, pobłysk niesamowite,
-zrypali Vss Vintorez cudo z lunetą, a trzela gorzej od M9, SWD w dwóch wersjach (camo) ale brak nadal w wersji SD,
-podrzut/recoil nareście jak sie leży na glebie to praktycznie brak odrzutu, a na kucaka jest ale jednak mniejszy niż w jedynce co innego gdy się przygrzeje z pół calówki

-brak widoku w cokpicie pojazdów pancernych - z jednej strony nie jest to tak rażące ale kurcza w takim symulatorze pola walki i żeby nie było

Generalnie dużo by tu opowiadać o szczegółach, jest ich mnóstwo, mnóstwo poprawek ale jednak nie obejdzie się bez wykrycia bugów

- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
http://www.youtube.com/watch?v=86Y1VTfO6wk
Ten film pokazuje że AI jest całkiem spoko, szukają osłony i nie biegają jak oszołomy pośrodku drogi.
Ten film pokazuje że AI jest całkiem spoko, szukają osłony i nie biegają jak oszołomy pośrodku drogi.
Mów mi milordzie łapserdaku!
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Fox - to, że w dwójce nie ma apacza niby denerwuje, ale USMC nie używa ich! Chyba... Ale armia rosyjska bez Hinda to byłaby parodia... To prawie tak, jakby polska Husaria walczyła w jakiejś grze bez koni.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=831&pk=12292
Dla tych co się martwią czy im gra pójdzie - porównanie detali
Tryb "minimal" wygląda jak OFP 
Dla tych co się martwią czy im gra pójdzie - porównanie detali


- Kristof
- Posty: 81
- Rejestracja: 26 marca 2008, 11:45
- ID Steam:
- Numer GG: 6186420
- ID gracza: 2565124
- Lokalizacja: Niemcy -Polska Białystok
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
mozna pisac duzo ale powiem jedno warto rozegrac misje by widziec co zmienilo sie na lepsze 
u mnie na maxa chodzi i robi swoje
Pozdrawiam i czekam na servery Arma 2

u mnie na maxa chodzi i robi swoje

- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Super!Kristof pisze:mozna pisac duzo ale powiem jedno warto rozegrac misje by widziec co zmienilo sie na lepsze
u mnie na maxa chodzi i robi swojePozdrawiam i czekam na servery Arma 2
Jaki sprzęt?
Jaka rozdzielczość i ile FPS w mieście podczas walki?
Udowodnij screenem.
Mów mi milordzie łapserdaku!