ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: vilas »

no ja już czekam na recenzje :D
sprawdź:
- czy zmieniło sie coś w mechaniźmie zniszczeń (zabijanie karabin/pistolet i różne części ciała, niszczenie pojazdów z różnych miejsc uderzeń, budynki),
- reakcje AI na przeciwników zza krzaka, trawy, strzał w powietrze, dezorientację po wybuchu, dezorientacje czy wie kto i skąd strzelał w jego pojazd,
- muzle flashe różnych broni, co z ogniem z luf działek, czy BMP2, BTR90 maja muzzle flash ,
- HDR w pojeździe/pomieszeniu, używanie zbliżenia patrząc przez NVG w nocy w bazie gdzie pali sie ognisko/latarnia,
- wyciszona broń a broń nie wyciszona - reakcja AI,
- czy AI wali z wyrzutni w grupe ludzi, czy Stinger jest używany przeciw czołgom,
- czy AI ma suicidal engagement, gdy puścisz grupe na grupe, czy trzymaja formację nacierając,
- różnice strzałów w koło BRDM a koło Urala (pojazdy opanc mają mechanizmy pompowania kół, wiec taki BRDM powinien mieć dużo odporniejsze koła niż ciężarówka),
- kolizje konwojów - daj 6 pojazdów T72, BMP itp. jadących w kolumnie na krętej ścieżce - czy jakiegoś zepchną z drogi i wywalą go , czy nie pozabijają sie przy wsiadaniu (że ktoś kogoś przejechał)
:)
Obrazek
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jacobss »

Spokojnie, wszystko sprawdzę. Jak ktoś chce się czegoś szczegółowego dowiedzieć, to niech pisze, a umieszczę to w recenzji.

Mam tylko nadzieję, że Harvest Red będzie się chociaż dało (przy tych wszystkich bugach) przejść do końca :P.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

vilas, w kwestii fizyki nie masz racji. Jakby BiS wyposażył fizykę w takiego ragdolla czy Physx to byś jojczył, że masz nowy sprzęt a tylko 10 fps :lol: Zobacz jak duża jest mapa w ArmA II, ile niesie ze sobą detali. I nie masz w połowie misji "loadingu" rodem z Morrowinda, gdzie co 30 kroków doczytuje się lokacja.

Jacobss:

1. Jak w edytorze wygląda to wklejanie skryptów? o że 3 D nie ma to już wiemy.
2. Wydajność! Jaki sprzęt, jakie detale, ile fps w powietrzu na ziemi, podczas walk.
3. Micro AI - jak się zachowuje podczas walk.
4. Czy czołgi mają wnętrza 3d?
5. Jakieś nowe animacje oprócz skakania przez płot?
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Opisz i sprawdź dokładnie AI oraz wymagania systemowe, w sensie czy gra naprawdę jest tak fajnie zoptymalizowana.
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: vilas »

to niech BIS by dał jak w OFP 3 mapki po 8 kilometrów , zamiast jednej ogromnej z milionami obiektów
co po oooooogromnej mapie jak fizyka kuleje, ja wole mapki wielkości Everon/Malden/Kolguyev, one były wystarczające i kilka lat na nich wiele misji sie trzepało i było super
to tak jak można zrobić super model czołgu, 3 textury 4096*4096, 35 000 poligonów, postawić 4 i misja siada
nonsens, lepiej jak można rozegrać dużą bitwe z 15 czołgami płynnie i 60 biegnącymi wojakami :)
Obrazek
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jacobss »

Pewnie, że sprawdzę.

Ale wciąż trwa instalacja. Gra się niesamowicie długo instaluje. Ale to może tylko takie złudne wrażenie, bo jestem przyzwyczajony do konsol, gdzie nie ma często instalacji. :twisted:

W każdym razie, już mogę powiedzieć, że muzyczka w czasie instalacji pochodzi z głównego trailera Army 2, a sama gra wymaga 10 GB na dysku.

Wygląd instalatora jest klasyczny, jak w OFP i ArmA:

Obrazek
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: vilas »

ja to ładnie proszę nie skupiaj sie na muzyczce, błyskach, chmurkach, deszczu, wyglądzie - bo to wiemy, że jest super :)
tu nie ma żadnych "ale" jeśli chodzi o grafike, skup sie w teście na tym ich flagowym "military realism" :]
Obrazek
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jacobss »

Jasne.

Apropo - wcześniej gadaliście o beta testerach. No więc według instrukcji, beta testerami Army 2 byli:

Woody
c930
Crowe2Extreme
Legislator
LORD-MDB
WOLF der Kleine
Mondkalb
W0lle
Pitti
MYKE
Blackland

jak któregoś z nich znacie, to do nich ślijcie pretensje za niesprawdzone bugi.
vilas
Posty: 137
Rejestracja: 10 kwietnia 2007, 18:28
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Łorsoł

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: vilas »

z tych wszystkich nicków kojarzę tylko Wolle, jest moderatorem na forum BIS
innych nie kojarzę, ciekawe czy jest wśród nich chociaż jeden addonmaker, mod maker, coder ?
ilu z nich coś zrobiło w OFP, pod OFP, bo to jest istotne, kto testuje, czy osoba z zewnątrz "community starego" czy nie
bo wiadomo, że można posadzić kogoś kto nie siedzi w tym od lat i powie "suuuper", bo graficznie A2 napewno jest mega hiper super, ale w końcu nie o to ludziom od 8 lat bawiącym sie OFP chodzi
choć z punktu widzenia grafiki Arma 2 napewno powala na kolana każdego (no może poza graczami Crysis na DX10)
Obrazek
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: eJay »

Chcecie się pośmiać? :lol:
The Hitpoints System is still in for instance - You can seriously damage and destroy a M1A1 Tank with a M240 or any other small arms weapon.
Double/Multi Barrel Guns still only fire from one barrel (Tunguska/Shilka for instance)
When Tanks are fast enough they start almost to fly similar like in Arma1, etc...
tank Combat with AI is still as annyoing as it was in Arma1 - no improvements here.
AT4 is Multishot and by the engine considered with a maximum range of 2500m.... ROFL!
Recoils and Rate-Of fire are completely off and unrealistc
Basically every bad/weak point of the predecessor, which annoyed me always, are still in - i fail to see any improvements here.
Realism?! Never and nowhere more than in Arma1 or OFP1 in this Game.
Again i'm sorry to sound like this, but i feel disapointed by this game in the IMHO key ares, wouldn't there be the nice graphics, atmosphere and campaign there would be no need at all to "upgrade" from Arma1 to Arma2.
To jest jakaś kpina. Latające czołgi, rozwalane za pomocą M240, do tego military realism w grubym nawiasie. Powoli mnie to wkurza.
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Nie no fajnie sie na CTFach rozwala czolg z M249 :)

Marudzicie, nie trzeba bylo miec wygorowanych oczekiwan, ja sie napewno nie rozczaruje bo nie jest to az tak rozne jak OFP czy ArmA1 :P
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”