After many years of hard work, with recent weeks being really extreme, tomorrow ARMA2 1.00 is shipping in the stores across Germany. Note that German version is in German language only!
Our next plans:
* we plan to release patch 1 for the German version very soon
* in the same time we are also finalizing an updated version of the game that should be the version to be released later next month in other territories (including North America, the official announcements coming soon)
* there is a lot of work ahead to fully support the editing and multiplayer community (full editing tools, command references, dedicated servers) which will keep us busy next few months (coooo? miesiące będziemy czekać na dedykowane serwery?)
Fasten your seat belt, turbulence ahead. Landing on Chernarus imminent for first passengers. Thank you for your support and wish us luck (and I wish you your stay in Chernarus is as pleasant as possible).
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Macie trochę nadziei od Maruka na przyszłe miesiące
Mów mi milordzie łapserdaku!
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Chyba nikt nie ma wątpliwości, że gra będzie bardzo dobra, grywalna za parę miesięcy dzięki patchą + community natomiast pytanie czemu nie może tak być od początku? Ja obstawiam na idiotyczną politykę z wydawcami, którzy chcą wydać grę jak najszybciej wiedząc, że i tak się jako-tako sprzeda dzięki swojej unikalności.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Gra będzie bardzo dobra, ale wydana na szybko nie przysporzy jej nowych fanów.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Weź, ten niby 'bug' z BRDM to wynik tego, że pajac wstawił go w edytorze nad jeziorem. Gdy dochodzi do uruchomienia jakiegokolwiek zdarzenia symulacja się włącza i BRDM normalnie pływa.eJay pisze:Jak to nie było testów skoro IDEA Games oferowała stanowisko Betatestera? Nawet na forum BiSu wypowiedział się jeden z testerów, który na zarzut "BRDM posiada Jezus mode i unosi się nad wodą" napisał, że "oj faktycznie, nie wykryliśmy tego". Może zamiast przypadkowej grupy osób wyselekcjonować ludzi z Community, którzy siedzą w temacie od dawna i stworzyli dla gier BiSu mnóstwo dodatków, które nie tylko poprawiały wygląd ale także gameplay.
Ciężko oszacować liczbę betatesterów, a mówienie, że przy A1 było ich więcej niż przy A2 to jakieś nieporozumienie.
Mantez, mowa, że mają pracy na najbliższe kilka miesięcy. Nigdzie nie ma mowy o tym ile przyjdzie nam czekać na konkretne ficzery.




-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Nie wiem ilu było betatesterów przy A1, ale więcej osób miało dostęp do gry przed premierą, choćby my admini stron fanowskich i to już dwa miesiące przed premierą. Teraz owszem Idea coś tam organizowała ale tylko u siebie w biurze przez co nie wiele osób mogło sobie pozwolić na testowanie a do tego nie wiadomo czy ci co tam testowali byli właściwymi osobami.
Kwestia pływającego BRDMa faktycznie jest już rozwiązana, niestety ktos wpadł na genialny pomysł by ustawić go w edytorze nad stawem a następnie zaczął krzyczeć, że gra jest zabugowana, cóż.
Kwestia pływającego BRDMa faktycznie jest już rozwiązana, niestety ktos wpadł na genialny pomysł by ustawić go w edytorze nad stawem a następnie zaczął krzyczeć, że gra jest zabugowana, cóż.
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
OFman zapewne masz rację, nie rozumiem tylko czemu zaryzykowali (twój wcześniejszy post)? Pierwsze nota CDAction 4/10!
Fani kupią ale nowych graczy to odstraszy
Według mnie takie zagranie wpłynie negatywnie na przychód.
Wygrzebane kilka nowinek z forum:
-Muzyka jest zajebista
-Gra się nie odpala gdy masz zewnętrzny odtwarzacz DVD
-Lata się lepiej (noob friendly flight model), masz większą kontrolę, wykonujesz precyzyjniejsze ruchy
-G36 ma aktywne obie opcje celownika: luneta i kolimator z tym, że przypisane to jest do trybu ognia, przełączasz na auto czy tam burst i masz dostępny kolimator a jak walisz singlem to masz lunetę 3x (od biedy może być)
Fani kupią ale nowych graczy to odstraszy

Według mnie takie zagranie wpłynie negatywnie na przychód.
Wygrzebane kilka nowinek z forum:
-Muzyka jest zajebista
-Gra się nie odpala gdy masz zewnętrzny odtwarzacz DVD
-Lata się lepiej (noob friendly flight model), masz większą kontrolę, wykonujesz precyzyjniejsze ruchy
-G36 ma aktywne obie opcje celownika: luneta i kolimator z tym, że przypisane to jest do trybu ognia, przełączasz na auto czy tam burst i masz dostępny kolimator a jak walisz singlem to masz lunetę 3x (od biedy może być)
Mów mi milordzie łapserdaku!
- [PR] Slavko
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
- ID Steam:
- Numer GG: 157910
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
I już mi się podobamant3z pisze:-Muzyka jest zajebista
-Lata się lepiej (noob friendly flight model), masz większą kontrolę, wykonujesz precyzyjniejsze ruchy
-G36 ma aktywne obie opcje celownika: luneta i kolimator z tym, że przypisane to jest do trybu ognia, przełączasz na auto czy tam burst i masz dostępny kolimator a jak walisz singlem to masz lunetę 3x (od biedy może być)

Powered by ULi

- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
http://www.youtube.com/watch?v=oyY1AgwORFU
http://www.youtube.com/watch?v=8CMCxc3teXY
http://www.youtube.com/watch?v=sLSx2k568-w
No to zobacz to... graficznie i dźwiękowo jest naprawdę spoko. klimat jest bajera.
PvP na pewno będzie wypaśne! COOP'y się rozkręcą z czasem jak BIS naprawi to magiczne MicroAI.
http://www.youtube.com/watch?v=8CMCxc3teXY
http://www.youtube.com/watch?v=sLSx2k568-w
No to zobacz to... graficznie i dźwiękowo jest naprawdę spoko. klimat jest bajera.
PvP na pewno będzie wypaśne! COOP'y się rozkręcą z czasem jak BIS naprawi to magiczne MicroAI.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
polityka i postawa BISu jest mocno denerwująca dla mnie
inne firmy nie wypuszczają tak niedopracowanych i ignoranckich gier pisząc o sobie ultra realizm
ale niestety brak konkurencji produktu jako-takiego symulatora militarnego z łatwą edytowalnością powoduje że chcąc niechcąc jest sie skazanym na to, temat jest ogólnie Arma2 vs OFP2, więc myślę, że patrząc na zapowiedzi OFP2 z FLIRem i innymi rzeczami, za kilka miesięcy być może OFP2 skresli BIS na poważnie, jeśli to co tam widać, jest prawdą. Postawa CM "lepiej później niż niedopracowany badziew" jest chyba zdrowsza.
Od kiedy, tak naprawdę Arma1 działała dobrze ? 1.08 ?
Czyli rok od premiery ? Kiedy był pacz 1.08 nie pamiętam, ale jest to żałosne, że po tylu latach doświadczeń powiela się błędy i wręcz olewa sygnały pozwalające na ich uniknięcie w przypadku developera profesjonalnego.
Czy nie mogli do cholery dopracować poprostu enginu fizyczno-symulacyjnego i AI ?
a może struktura marketingowa jest taka, że "dzieciaki wolą grafike, to olewamy wszystko, byle sie błyszczało" ?
okej, to ja olewam wówczas to , skoro i tak CODy i SOFy sie błyszczą bardziej ?
co było sukcesem OFP ?
chrzanić ładny wygląd - ale dać nowe możliwości, inne gry były bajeranckie graficznie a OFP dawało co innego - łatwa edycja (po wydaniu narzędzi) + tworzenie swoich misji + militarny zalążek symulatora
pod względem grafiki OFP było poniżej setek innych gier , ale mimo to było "gejm of dy jer" i milion sprzedany oficjalnie + drugie tyle piratów + community trzymające sie kilka LAT !!! a nie tygodni !!!
A co Arma ? chyba 1/3 sprzedaży LEGENDY, która ją wypromowała sama, w sprawdzonym wieloletnim community (bez OFP Arma była by nic nie znaczącym gówienkiem informatycznym, który upadłby szybko przez bugi i nie przeżyłby z kolejnymi SOFami, CODami i MOHami paru miesięcy)
ale ... ale BIS poszedł w strone "bajerancka grafika" - jednocześnie jadąc na plecach community, które pokochało gre OFP i słowo "military realism", przy olaniu "poprzednich założeń i oczekiwań"
Myśle że owszem - marketingowo pewnie sprzedadzą to jakoś, ale... cholera jasna, jak ktoś po raz kolejny i kolejny powiela błędy, ignoruje sygnały, tylko dodaje "błysku" zabugowanemu czemuś... to mi sie to nie podoba
To tak jak z addonami pewnych twórców, mającymi kupe błędów, ale za to "fajnie wygląda i ładna textura" - dzieciaki to kupią, a byli i aktywni żołnierze wybiorą czyjeś (bez chwalenia) inne addony.
Dla mnie to zgrzyt, bo dla mnie (kiepska dla graczy innych gier ) grafika Army była i tak wystarczająca, ale engine i AI było zniechęcające do grania (tylko tworzyłem).
Arma 2 wydaje sie powielać błędy jedynki, natomiast jest ładnie zapakowana graficznie.
Miłośnicy "wyglądu" napewno sie ucieszą. A tacy jak ja i paru innych narzekaczy na realizm - nigdy.
Owszem, na skrinach wygląda super, wierzę, że Czernaruś jest niesmowita, klimatyczna, suuuuperaśna. Ale kurcze jak znów 2 strzały w stope zabijają człowieka a DSZK kręci sie na wieży T72 a budynek po odstrzeleniu fragmentu ściany czeka by upaść po 10 sekundach...
a do tego kolejne bugi, bugi, ctd mimo że jej poprzedniczka już od ponad roku nie mam wywałek (1.08 i wyżej).... ehhhh.... wyć.
Ktoś opisał na innych forach spostrzeżenia - np. strzela w przód Hummera - cały Hummer ma texture zniszczenia. Strzelił w kawałek budynku, stwierdził, jacieeee ale bajer, dziura w ścianie, działa częściowe zniszczenie budynku i ... ojej, po paru sekundach sie zawalił cały.
Pewnie do MP będzie super, kurcze, żeby do SP było jeszcze dobrze do grania ... bo niektórzy grają głównie w SP.
____________
edycja : właśnie sobie przeczytałem wyrazy zachwytu, aż mi sie do ubikacji zbiera... "A2 jest super, bo fajne dźwięki i niebo fajne"
kurcze AI stoi i patrzy jak sie do niego strzela bez reakcji, liczne CTD a kolesie sie chmurkami zachwycają i wyglądem wody... podczas gdy testy kilku osób pokazały, że w strukturze zniszczeń NIC sie od A1 nie zmieniło, a AI czasem jest jeszce gorsze
inne firmy nie wypuszczają tak niedopracowanych i ignoranckich gier pisząc o sobie ultra realizm
ale niestety brak konkurencji produktu jako-takiego symulatora militarnego z łatwą edytowalnością powoduje że chcąc niechcąc jest sie skazanym na to, temat jest ogólnie Arma2 vs OFP2, więc myślę, że patrząc na zapowiedzi OFP2 z FLIRem i innymi rzeczami, za kilka miesięcy być może OFP2 skresli BIS na poważnie, jeśli to co tam widać, jest prawdą. Postawa CM "lepiej później niż niedopracowany badziew" jest chyba zdrowsza.
Od kiedy, tak naprawdę Arma1 działała dobrze ? 1.08 ?
Czyli rok od premiery ? Kiedy był pacz 1.08 nie pamiętam, ale jest to żałosne, że po tylu latach doświadczeń powiela się błędy i wręcz olewa sygnały pozwalające na ich uniknięcie w przypadku developera profesjonalnego.
Czy nie mogli do cholery dopracować poprostu enginu fizyczno-symulacyjnego i AI ?
a może struktura marketingowa jest taka, że "dzieciaki wolą grafike, to olewamy wszystko, byle sie błyszczało" ?
okej, to ja olewam wówczas to , skoro i tak CODy i SOFy sie błyszczą bardziej ?
co było sukcesem OFP ?
chrzanić ładny wygląd - ale dać nowe możliwości, inne gry były bajeranckie graficznie a OFP dawało co innego - łatwa edycja (po wydaniu narzędzi) + tworzenie swoich misji + militarny zalążek symulatora
pod względem grafiki OFP było poniżej setek innych gier , ale mimo to było "gejm of dy jer" i milion sprzedany oficjalnie + drugie tyle piratów + community trzymające sie kilka LAT !!! a nie tygodni !!!
A co Arma ? chyba 1/3 sprzedaży LEGENDY, która ją wypromowała sama, w sprawdzonym wieloletnim community (bez OFP Arma była by nic nie znaczącym gówienkiem informatycznym, który upadłby szybko przez bugi i nie przeżyłby z kolejnymi SOFami, CODami i MOHami paru miesięcy)
ale ... ale BIS poszedł w strone "bajerancka grafika" - jednocześnie jadąc na plecach community, które pokochało gre OFP i słowo "military realism", przy olaniu "poprzednich założeń i oczekiwań"
Myśle że owszem - marketingowo pewnie sprzedadzą to jakoś, ale... cholera jasna, jak ktoś po raz kolejny i kolejny powiela błędy, ignoruje sygnały, tylko dodaje "błysku" zabugowanemu czemuś... to mi sie to nie podoba
To tak jak z addonami pewnych twórców, mającymi kupe błędów, ale za to "fajnie wygląda i ładna textura" - dzieciaki to kupią, a byli i aktywni żołnierze wybiorą czyjeś (bez chwalenia) inne addony.
Dla mnie to zgrzyt, bo dla mnie (kiepska dla graczy innych gier ) grafika Army była i tak wystarczająca, ale engine i AI było zniechęcające do grania (tylko tworzyłem).
Arma 2 wydaje sie powielać błędy jedynki, natomiast jest ładnie zapakowana graficznie.
Miłośnicy "wyglądu" napewno sie ucieszą. A tacy jak ja i paru innych narzekaczy na realizm - nigdy.
Owszem, na skrinach wygląda super, wierzę, że Czernaruś jest niesmowita, klimatyczna, suuuuperaśna. Ale kurcze jak znów 2 strzały w stope zabijają człowieka a DSZK kręci sie na wieży T72 a budynek po odstrzeleniu fragmentu ściany czeka by upaść po 10 sekundach...
a do tego kolejne bugi, bugi, ctd mimo że jej poprzedniczka już od ponad roku nie mam wywałek (1.08 i wyżej).... ehhhh.... wyć.
Ktoś opisał na innych forach spostrzeżenia - np. strzela w przód Hummera - cały Hummer ma texture zniszczenia. Strzelił w kawałek budynku, stwierdził, jacieeee ale bajer, dziura w ścianie, działa częściowe zniszczenie budynku i ... ojej, po paru sekundach sie zawalił cały.
Pewnie do MP będzie super, kurcze, żeby do SP było jeszcze dobrze do grania ... bo niektórzy grają głównie w SP.
____________
edycja : właśnie sobie przeczytałem wyrazy zachwytu, aż mi sie do ubikacji zbiera... "A2 jest super, bo fajne dźwięki i niebo fajne"
kurcze AI stoi i patrzy jak sie do niego strzela bez reakcji, liczne CTD a kolesie sie chmurkami zachwycają i wyglądem wody... podczas gdy testy kilku osób pokazały, że w strukturze zniszczeń NIC sie od A1 nie zmieniło, a AI czasem jest jeszce gorsze
Ostatnio zmieniony 29 maja 2009, 12:44 przez vilas, łącznie zmieniany 1 raz.

- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Poważnym minusem jest też to, że babcie i kobiety nie wezmą do ręki karabinu i nie staną do walki.
Tak na 100% nikt mi tego nie potwierdził... ale raczej jest to prawda.
Tak na 100% nikt mi tego nie potwierdził... ale raczej jest to prawda.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Dobra, mam już Armę 2.
Instaluje. A wy skończcie już pierdolić, bo będzie powtórka z rozgrywki, czyli dopiero po kilku miesiącach będzie się dało grać.
To samo żeście gadali przy premierze Army, że dostaniecie lepszą, bo miesiąc później... bla bla bla.
Anyway, za kilka dni spodziewajcie się mojej recki na stronie głównej czyli arma2.pl
Instaluje. A wy skończcie już pierdolić, bo będzie powtórka z rozgrywki, czyli dopiero po kilku miesiącach będzie się dało grać.
To samo żeście gadali przy premierze Army, że dostaniecie lepszą, bo miesiąc później... bla bla bla.
Anyway, za kilka dni spodziewajcie się mojej recki na stronie głównej czyli arma2.pl