No własnie, po co przeszkadzałeś Ivanowi gdy pisał config mapy? Teraz mamy forresty...To ze wzgledu na mnie ;>
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Niektórzy farciarze już grają, na BIFie istne szaleństwo.
Ogólnie gra jak na taką która ma dostać patcha sprawuje się świetnie, wygląda cacy nawet w najniższych detalach.
Możemy spać spokojnie i czekać do 19'go
YT Game Play Stream from Xfire
EDIT:
Kanał kolesia który ładuje ciągle nowe filmiki:
http://www.youtube.com/user/derdoe1987
EDIT:
Screeny
http://hx3.de/community-161/arma2-photo ... post235760
Ogólnie gra jak na taką która ma dostać patcha sprawuje się świetnie, wygląda cacy nawet w najniższych detalach.
Możemy spać spokojnie i czekać do 19'go
YT Game Play Stream from Xfire
EDIT:
Kanał kolesia który ładuje ciągle nowe filmiki:
http://www.youtube.com/user/derdoe1987
EDIT:
Screeny
http://hx3.de/community-161/arma2-photo ... post235760
Mów mi milordzie łapserdaku!
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
zrobilem pre-order jakiś tydzień temu, release date -19 June, ETA - 20-23 Junemant3z pisze: Możemy spać spokojnie i czekać do 19'go
Przedwczoraj otrzymałem maila iż przesuwają dostawę bo... no właśnie
data wydania została przesunięta przez dostawcę. Byc może z racji wzmożonego popytu (oby)"Unfortunately, the release date for the item(s) listed below was changed by the supplier, and we need to provide you with a new estimated delivery date based on the new release date:
"ArmA 2 (PC DVD)"

-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Wiecie coś o demku? Będzie można je gdzieś pobrać?
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Jutro z samego rana jadę nabyć ARMA 2, więc dam znać co i jak. Ciekawe czy gra jest faktycznie aż tak zabugowana, czy to tylko takie czcze gadanie.
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
CHOLERA! Ja chcę demko!
Nie kupię przecież gry tylko po to, aby pół roku stała na półce
Nie kupię przecież gry tylko po to, aby pół roku stała na półce

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Nowe materiały z OFPII
miom zdaniem troche to "plastykowe take"
http://www.youtube.com/watch?v=WnTFPC9m ... r_embedded
miom zdaniem troche to "plastykowe take"
http://www.youtube.com/watch?v=WnTFPC9m ... r_embedded
http://www.ret.pl/motylek/ tak na początek
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Moim zdaniem filmik na silniku gry po mocnej przeróbce
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Nie daje rady nadążyć czytać pojawiających się postów na BI forum. Istna Apokalipsa... aż strach pomyśleć co będzie jutro i w weekend.
Jedni pokochali ArmA, inni ją nienawidzą... reasumując "BEZ SZAŁU!".
Pięknie opakowane ale AI głupie jak but który tylko wydaje się czasami czymś zaskoczyć.
Błędy w skryptach misji no i niektórzy nawet nie mogą gry odpalić (nawet pod W7RC2).
Niektórym gra chodzi pięknie... inni mają crashe, niebieskie ekrany, problemy z grafiką.
Mogą się pojawić problemy z Alkocholem i Daemonem, ze względu na kaprysy SRomu.
Jedno co łączy te zachwyty i żale jest to, że każdy pisze, że warto kupić.
Niestety ktoś stwierdził, że większość bajerów które mogły by poprawić realizm a które sugerowało comunity w czasie prac nad grą nie zostały w ogóle uwzględnione.
Jeżeli chodzi o wymagania to tyle można na razie powiedzieć, że gra nie jest bardzo wymagająca. Na najniższych detalach prezentuje się naprawdę dobrze.
Wygląda na to że Radi wywróżył nam ArmA BETA 2.
Ja się wstrzymuje z zakupem...
@Radi ty gnoju, obiecuję Ci piękną seryjkę w anusa jak wpadnę do STG
Jedni pokochali ArmA, inni ją nienawidzą... reasumując "BEZ SZAŁU!".
Pięknie opakowane ale AI głupie jak but który tylko wydaje się czasami czymś zaskoczyć.
Błędy w skryptach misji no i niektórzy nawet nie mogą gry odpalić (nawet pod W7RC2).
Niektórym gra chodzi pięknie... inni mają crashe, niebieskie ekrany, problemy z grafiką.
Mogą się pojawić problemy z Alkocholem i Daemonem, ze względu na kaprysy SRomu.
Jedno co łączy te zachwyty i żale jest to, że każdy pisze, że warto kupić.
Niestety ktoś stwierdził, że większość bajerów które mogły by poprawić realizm a które sugerowało comunity w czasie prac nad grą nie zostały w ogóle uwzględnione.
Jeżeli chodzi o wymagania to tyle można na razie powiedzieć, że gra nie jest bardzo wymagająca. Na najniższych detalach prezentuje się naprawdę dobrze.
Wygląda na to że Radi wywróżył nam ArmA BETA 2.
Ja się wstrzymuje z zakupem...
@Radi ty gnoju, obiecuję Ci piękną seryjkę w anusa jak wpadnę do STG


Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
To są jakieś jaja.
Gamestar właśnie wypuścił listę zmian, które będą w pierwszym patchu do ArmA 2. Gry jeszcze nie ma, a oni już patcha mają gotowego...
Oczywiście nie liczcie na to, że wersje PL będą w jakiś sposób lepsze. BIS zapewne będzie potrzebował pół roku na dopracowanie gry...
Gamestar właśnie wypuścił listę zmian, które będą w pierwszym patchu do ArmA 2. Gry jeszcze nie ma, a oni już patcha mają gotowego...
Oczywiście nie liczcie na to, że wersje PL będą w jakiś sposób lepsze. BIS zapewne będzie potrzebował pół roku na dopracowanie gry...
ENGINE
* AI improvements: collision avoidance, MicroAI communication, suppress fields
* Improved: AI coordination in combat
* Improved: automatic VTOL vectoring.
* Improved STOL takeoff/landing control
* Improved: shot simulation
* Enabled taxiing for Mv22
* Fixed: weapons inside vehicles were sometimes white.
* Fixed: Some crash opportunities
* Fixed: flickering textures sometimes
* Fixed: muzzle flashes and other alpha objects cutting into the water.
* Fixed: long cutscene animations could cause bad LODs/textures.
* Fixed: Terrain LOD causing white dots
COMMUNICATION
* radio chatter improvements
* generic conversations about known targets improved
CAMPAIGN
* music soundtrack added to more places in the campaign
* various improvements in cutscenes
* improved Star Force transport service (player can better command it, occasional problem with Star Force froze on spot fixed)
* on screen notification for each evidence collected added
* various smaller fixes and improvements
* some missing dubbings fixed
* improved cooperative play in the campaign
ENVIRONMENT
* Improved sea rendering
* Various smaller fixes and improvements
SOUND EFFECTS
* effect for player near big explosion (beep in his ears, temporarily deaf)
UI
* improved GPS support (RCtrl + M when GPS is available)
* tasks without map (J key by default)
* list of players without map (P key by default)
* improved rendering of perihperal vision simulation (dots on the screen edge simulating real world field of view)
* leader icon displayed on screen permanently for Regular difficulty
* tasks faded out to be less intrusive in the middle of the screen
MODELS
* fixed cargo compartments in aircraft (cargo should not switch positions with pilots during flight)
* fixed camera position for BTR and T90 gunner optics views
* fixed view gunner lods for turned-out crew in wheeled vehicles
* improved hand animation for AA laucnhers
* twisted arms for AA missile launchers
* fixed fire geometry of billboards model
* tractor and bus sound changed
* added sign on hotel building
* fixed municipal house ruin
* changed texture on G36, fixed MG36 icon
* fixed gunner animation on BRDM-ATGM
* improved model of AK-107
* improved enviromental reflection map
* improved A10 gun cursor
* fixed T34 icon texture, fixed optics and turret stabilisation definitions and added exhaust smoke