ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Dawidson »

r2d2 pisze:A tak najbardziej to mi brakuje możliwosci wchodzenia do tych wszystkich budynków :cry:
To by się wtedy dopiero dantejskie sceny działy, jak by trza szukać jakiegoś ostatniego buca w Ortego czy podobnym małym miecie.
Na dodatek z tym koślawym poruszaniem się po budynkach co mamy.
Dla mnie powinno być więcej budynków do "wejścia" jak mamy w ArmA ale na pewno nie wszystkie bo i po co, chyba dla samej satysfakcji kogoś tam że taka możliwość jest.
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
r2d2
Posty: 133
Rejestracja: 02 lutego 2007, 22:40
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: r2d2 »

Tak i pewnie AI by nie wyrobiło. Zresztą teraz nawet na piętro nie potrafia wejść..Może to poprawią.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Póki co, dziś nic ciekawego się nie dzieje... doszukałem się tylko krótkiej notki od placebo która znów napawa mnie optymizmem. Przy okazji dopytałem się o to, by dał mi jakieś szczegóły odnośnie jego sprzętu i czy ta karta pozwoli mi na odpalanie i granie z komfortową liczbą klatek w 1920 x 1200 :) oczywiście dam znać jak dostanę odpowiedź.
Originally Posted by Placebo View Post
And before anyone asks again yes ArmA2 works great with Win7 RC1 64 as that's what I'm using (with 6gb ram if that's relevant) + ATI 4870
Mów mi milordzie łapserdaku!
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jacobss »

My tu pierdu pierdu o Arma 2 i jej kolejnych bugach, a ja radzę się przyjrzeć OFP: DR

Wygrzebałem na forum BISu link do forum EA, gdzie jeden z znanych użytkowników twierdzi, że jest przyjacielem jednego z developerów i wie co się dzieje za kulisami Codemasters.

Tutaj jego posty:
Do not get your hopes up for Op flashpoint 2.
Sadly im no allowed to say any more.

Best advice is cross fingers, and read reputable reviews before you buy it, or u will get burnt
Im friends with one of the developers.
I was really looking forward to the game until he told whats going on behind the scenes at codemasters.
project is over budget and their expected sales are unlikely to recoup the dev costs.
They are debating releasing the game before its really ready, to recoup some dosh and then start working on the next game in the series....learn from their previous mistakes and move on.

Massive bugs that are causing the game to be highly unstable on PC and PS3.....xbox is most stable but still has issues.
Ai is dumb as a 2x4 plank.
The balance between realism and fun has been hard to get right, still working on it, missions can be dull.

The devs describe the game as a "realistic walking simulator...with in game crashes".

the dev in question said he wont be personally buying the game when it comes out. he will wait for the reviews and community reaction before falking out his own cash for a game he helped make.
Either its gonna be a 100% buggy pos flop, of its gonna be okish.
Tutaj link: http://forums.electronicarts.co.uk/othe ... ising.html

Sam nie wiem co o tym myśleć. Jeżeli to prawda, to... możemy mieć jak ktoś napisał, dwie zabugowane gry (chociaż Arma 2 dostanie sporo patchy i będzie ok).
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: OFman »

Podobno na Win7 wszystko lepiej chodzi...zobaczymy. Zainstaluję RC tylko wtedy gdy ktoś potwierdzi, że w A2 jest więcej klatek niż na Viście.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Sprzęt Placebo w nawiązaniu do mojego poprzedniego posta.
AMD 64 X2 4600+
6gb Ram
ATI 4870
Windows 7 RC1

"Very high" setting scheme.

Not many units, was just checking out the scenery, have to try to play some missions without getting killed in 3 seconds
Nadal nie wiem co i jak z rozdzielczością 1920 x 1200 :( pewnie będę musiał dorzucić drugą taką kartę w crossfire.

Mam odpowiedź od Placebo na moje pytanie:
We have the same graphics card, Sapphire I assume? My CPU is only the AMD 63 X2 4600+ Last night I was running around Chernarus in the editor with graphic settings on "very high" @ 1680x1050 as that's my monitor's max resolution.

There was zero lag and virtually zero LOD loading
Wygląda na to, że poprawna obsługa procesorów wielordzeniowych przyniosła pozytywny efekt... możliwe, że nawet nie będę musiał zmieniać procesora... tylko dorzucić jeszcze jedną 4870'kę :?
Ciekawe jak będzie gra chodziła podczas gry w Warfare.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Forrestal »

Mantez, co ci ma napisac gostek od PR? Ze zle chodzi? :party
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Mógł napisać, że dobrze chodzi ale podać mi lepsze parametry sprzętowe, zwłaszcza dla detali VHIGH.
Te które ma są takimi jakimi się spodziewałem, że będą... no może procesor, wydawało mi się, że będzie większy potrzebny.
Zapewne podczas większych bitew kampanii czy MP, ten 4600 może się okazać za słaby...

Póki co, najważniejsze to zebrać jak najwięcej informacji przed zakupem nowego sprzętu, żebym potem nie musiał liczyć strat w tysiącach :?
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Artek3333
Posty: 578
Rejestracja: 29 czerwca 2007, 20:02
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Żywiec

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Artek3333 »

Dawidson pisze:
r2d2 pisze:A tak najbardziej to mi brakuje możliwosci wchodzenia do tych wszystkich budynków :cry:
To by się wtedy dopiero dantejskie sceny działy, jak by trza szukać jakiegoś ostatniego buca w Ortego czy podobnym małym miecie.
Na dodatek z tym koślawym poruszaniem się po budynkach co mamy.
Dla mnie powinno być więcej budynków do "wejścia" jak mamy w ArmA ale na pewno nie wszystkie bo i po co, chyba dla samej satysfakcji kogoś tam że taka możliwość jest.
Jeżeli chodzi o moje oczekiwania, to ilość otwartych budynków mogłaby być taka sama jak w jedynce, tylko z bogatszym wnętrzem. A nie jak w jedynce w całym mieszkaniu tylko jedno łóżko 2 krzesła i stolik, albo zupełnie pusto, powinno być więcej szczegółów nie koniecznie z możliwością zniszczenia każdej rzeczy. A namioty które wstawiamy w edytorze nie puste ale z wyposażeniem ale właśnie widziałem screen namiotu właśnie z bogatym wnętrzem także w tej kwestii będzie chyba Ok.
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Niby ArmA to nie Promo programik IKEI, ale rzeczywiście rozbrajało mnie to, że nie ma nic w koszarach nawet. Jakiś piętrowych łóżek, plakatów, czegokolwiek. Wielka wyspa, duża liczba mieszkańców, którzy na czas wojny przenieśli cały dobytek do jaskiń... :)
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

W Gruzji podczas operacji Clean Field Gruzinom wystarczyło dokładnie 8 minut na wyniesienie furnitury z całej wioski :mrgreen:
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”