Anyway, babcie mają odgrywać dużą rolę w ArmA 2. To one najwięcej obserwują i według zapowiedzi, to właśnie one będą nam udzielać informacji, kiedy czołgi i wrogie konwoje w danym miejscu przejeżdżały. Podobno mają jednak nie wiedzieć dokładnie jakie, więc nie będziemy wiedzieć czy to konwój BMP czy też T-90 przejeżdżał.
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
mant3z - Tak śmieszne, jak cała twoja osoba i jej poziom.
Anyway, babcie mają odgrywać dużą rolę w ArmA 2. To one najwięcej obserwują i według zapowiedzi, to właśnie one będą nam udzielać informacji, kiedy czołgi i wrogie konwoje w danym miejscu przejeżdżały. Podobno mają jednak nie wiedzieć dokładnie jakie, więc nie będziemy wiedzieć czy to konwój BMP czy też T-90 przejeżdżał.
Anyway, babcie mają odgrywać dużą rolę w ArmA 2. To one najwięcej obserwują i według zapowiedzi, to właśnie one będą nam udzielać informacji, kiedy czołgi i wrogie konwoje w danym miejscu przejeżdżały. Podobno mają jednak nie wiedzieć dokładnie jakie, więc nie będziemy wiedzieć czy to konwój BMP czy też T-90 przejeżdżał.
-
centurion_94
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Masz babciu mordoklejkę, tylko godoj, gdzie te tankiety zoboczyłaś 
A tak na serio podchodzisz do takiej babci z wąsem i pytasz się:
-"No to babciu, gdzie te wojaki widziałaś?"
-"Kilometr za miastem. Duża kolumna pancerna. Trzy czołgi t-90, pięć wozów bmp, kilka ciężarówek i uaz'ów, po skrzydłach poruszają się po 2 drużyny piechoty zmechanizowanej w linii, zwiększając swoją siłę ogniową."
A tak na serio podchodzisz do takiej babci z wąsem i pytasz się:
-"No to babciu, gdzie te wojaki widziałaś?"
-"Kilometr za miastem. Duża kolumna pancerna. Trzy czołgi t-90, pięć wozów bmp, kilka ciężarówek i uaz'ów, po skrzydłach poruszają się po 2 drużyny piechoty zmechanizowanej w linii, zwiększając swoją siłę ogniową."
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Ciężko Ci spełnić moją prośbę? Czy nie rozumiesz najprostszych słów w języku polskim.Jacobss pisze:mant3z - Tak śmieszne, jak cała twoja osoba i jej poziom.![]()
Może Ci w Paint'cie narysować?
BTW czy admin lub mod może zrobić coś z tym żałosnym prowokatorem? Wydawało mi się, że dogadałem się z tym pajacem na PW, najwidoczniej koleś z natury jest upierdliwy.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Najpierw ty zrozum, że sam zaczynasz te swoje prowokacje.
Nie ja rzucam aluzję do moherów i innych ojców dyrektorów.
Wytknąłem ci, że nie jesteś zabawny (śmieszy mnie ta moda i bycie "trendy", jeżdżąc po słuchaczach pewnego radia etc.), a ty nadzwyczajnie nie potrafisz tego ogarnąć. Przykro mi.
Nie ja rzucam aluzję do moherów i innych ojców dyrektorów.
Wytknąłem ci, że nie jesteś zabawny (śmieszy mnie ta moda i bycie "trendy", jeżdżąc po słuchaczach pewnego radia etc.), a ty nadzwyczajnie nie potrafisz tego ogarnąć. Przykro mi.
Ostatnio zmieniony 27 kwietnia 2009, 17:29 przez Jacobss, łącznie zmieniany 1 raz.
-
centurion_94
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Co wy się czepiacie Radia Maryja, co?? To jest normalne religijne radio. A że jeden czy drugi osobnik wykorzystuje to medium do przedstawiania swoich poglądów politycznych, to sorry Winnetou, ale to nie jest wina radia.
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Zacznijmy od tego, że nie kieruje posty do twojej osoby a ty zaczynasz odpowiedź na moje posty od ubliżania mi.Jacobss pisze:Najpierw ty zrozum, że sam zaczynasz te swoje prowokacje.
Nie ja rzucam aluzję do moherów i innych ojców dyrektorów.
Wytknąłem ci, że nie jesteś zabawny (śmieszy mnie ta mody i bycie "trendy", jeżdżąc po słuchaczach pewnego radia etc.), a ty nadzwyczajnie nie potrafisz tego ogarnąć. Przykro mi.
Nie życzę sobie by ktoś taki jak ty odnosił się do mnie w ten sposób.
Zastosuj się do mojego pierwszego PW jak ja to zrobiłem i nie będzie problemu. Wystarczy użyć kilka szarych komórek by to zrozumieć a nie pisać posty jak dziecko pod wpływem emocji.
ufoman: To jest ostatni post tego typu, nastepny zakonczy sie ostrzezeniem. Wroccie do tematu.
Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
http://www.armaholic.com/datas/users/4- ... pril_1.jpg
Ciekawe czy ta finka... no dobra. Bagnet przy nodze, to tylko na ozdobę? Czy do użycia? Musze sobie powiedzieć “Zejdź na ziemie nie bujaj w obłokach” bo na pewno nie będzie się tego dało użyć. A chciałbym się trochę z nożem po skradać
Ciekawe czy ta finka... no dobra. Bagnet przy nodze, to tylko na ozdobę? Czy do użycia? Musze sobie powiedzieć “Zejdź na ziemie nie bujaj w obłokach” bo na pewno nie będzie się tego dało użyć. A chciałbym się trochę z nożem po skradać
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
A ja bym nie był tak pesymistycznie nastawiony.
Ze spotkania ekipy armed-assault.de w Monachium z wydawcą wiem, że BIS planuje w ArmA 2 odtworzyć wszystkie podstawowe elementy wojny i takie, które w poprzednikach były teoretycznie możliwe, ale nie zrealizowane. Do tego należą takie rzeczy, jak przeładowanie w biegu, przeskakiwanie nad przeszkodami, granaty dźwiękowe i oślepiające czy też sygnalizowanie ręką.
To są rzeczy tak powszechne na wojnie, że aż wstyd, że ich nie było w poprzednich "realistycznych symulatorach".
Ja bym jeszcze chciał, aby system ran był całkowicie nowy.
Ze spotkania ekipy armed-assault.de w Monachium z wydawcą wiem, że BIS planuje w ArmA 2 odtworzyć wszystkie podstawowe elementy wojny i takie, które w poprzednikach były teoretycznie możliwe, ale nie zrealizowane. Do tego należą takie rzeczy, jak przeładowanie w biegu, przeskakiwanie nad przeszkodami, granaty dźwiękowe i oślepiające czy też sygnalizowanie ręką.
To są rzeczy tak powszechne na wojnie, że aż wstyd, że ich nie było w poprzednich "realistycznych symulatorach".
Ja bym jeszcze chciał, aby system ran był całkowicie nowy.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
A co brakuje Ci urwanych rąk i nóg i flaków wyłażących z rozerwanych bebechów 
_________________
Virtual Battle #1 Veteran

Virtual Battle #1 Veteran

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Może jest fanem Quake'a HAHAHAHA
Nie no można byłoby trochę urozmaicić rany o animacje, a nie że jak człowiek oberwie po nogach to może czołgać się do najbliższego szpitala polowego. Naprzykład podzielenie obrażeń nóg, oberwanie w jedną z nóg powoduje, że np. kulejemy, a nie że mamy tylko możliwość czołgania się co innego gdy byśmy oberwali w obydwie nogi. Ale to tylko jeden z wielu przykładów, można byłoby więcej urozmaiceń wrzucić jak naprzykład w modzie A.C.E. badaże, morfiny, epiryny i takie tam bajery.
Nie no można byłoby trochę urozmaicić rany o animacje, a nie że jak człowiek oberwie po nogach to może czołgać się do najbliższego szpitala polowego. Naprzykład podzielenie obrażeń nóg, oberwanie w jedną z nóg powoduje, że np. kulejemy, a nie że mamy tylko możliwość czołgania się co innego gdy byśmy oberwali w obydwie nogi. Ale to tylko jeden z wielu przykładów, można byłoby więcej urozmaiceń wrzucić jak naprzykład w modzie A.C.E. badaże, morfiny, epiryny i takie tam bajery.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
No właśnie, że jestem fanem twardej symulacji i nie miałem na myśli flaków z Quake'a
.
Chodziło mi o właśnie urozmaicenie. Bo jak na razie, to od czasów OFP nic w tej kwestii nie zmieniono.
Chodziło mi o właśnie urozmaicenie. Bo jak na razie, to od czasów OFP nic w tej kwestii nie zmieniono.