[Mody] CWR jednak żyje
Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: [Mody] CWR jednak żyje
Przeciez to dwa osobne projekty - Cold War Rearmed i Resistance Reamred, duzo wiecej info znajdziesz BIWiki .
- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: [Mody] CWR jednak żyje
1. Release of initial Demo of Malden and two singleplayer missions (OFP Demo state).
2. Release of all the OFP and Resistance islands and units (OFP Gold state).

- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: [Mody] CWR jednak żyje
Wyroznilem jedna wazna rzecz, jak dla mnie dalej to mowi o zwyklym CWC, nie wiem skad w tym zdaniu Resistance, ale albo tego nie bedzie, a jak bedzie to maja blad w rozumowaniuMaćko pisze:1. Release of initial Demo of Malden and two singleplayer missions (OFP Demo state).
2. Release of all the OFP and Resistance islands and units (OFP Gold state).

- Maćko
- Posty: 653
- Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
- ID Steam:
- ID gracza: 1
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Re: [Mody] CWR jednak żyje
Może w ich rozumieniu "OFP Gold state" oznacza wersję platynową?
Bo jak wiadomo gold to była 1.46.
No ale na jednym z ostatnich screenów widać było wyraźnie Lipany. Więc ciekawi mnie jak mają zamiar to wydać.
Bo jak wiadomo gold to była 1.46.
No ale na jednym z ostatnich screenów widać było wyraźnie Lipany. Więc ciekawi mnie jak mają zamiar to wydać.
Re: [Mody] CWR jednak żyje
No po prostu zajebiście to wygląda.
Już mam orgazm... hehe
OFman - mówisz, że mod niebawem wyjdzie - a będzie zawierał wszystko, co było planowane? Kampanie, wyspy, jednostki etc. ?
Już mam orgazm... hehe

OFman - mówisz, że mod niebawem wyjdzie - a będzie zawierał wszystko, co było planowane? Kampanie, wyspy, jednostki etc. ?
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: [Mody] CWR jednak żyje
Tak, będzie zawierał wszystko co powinien, nawet nowych cywili, Gubę, Angelinę itd. Część misji została lekko zmodyfikowana ze względu na nieco inne AI w Armie.
Re: [Mody] CWR jednak żyje
Mam jeszcze jedno pytanko:
Skoro bierzecie teksty dźwiękowe z OFP Elite, to czy modyfikacja misji (o której wspomniałeś) również obejmuje modyfikacje z OFP Elite?
Nie wiem czy grałeś w Elite, ale tam sporo misji było lekko zmodyfikowanych. Modyfikacje są więc wasze czy wyciągnięte z Elite?
Skoro bierzecie teksty dźwiękowe z OFP Elite, to czy modyfikacja misji (o której wspomniałeś) również obejmuje modyfikacje z OFP Elite?
Nie wiem czy grałeś w Elite, ale tam sporo misji było lekko zmodyfikowanych. Modyfikacje są więc wasze czy wyciągnięte z Elite?
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: [Mody] CWR jednak żyje
Nie grałem w Elite więc ciężo powiedzieć ale faktycznie konwertowaliśmy misje z OFP na Xbox'a.
Re: [Mody] CWR jednak żyje
To powiedz mi tylko, czy misja "after Montignac" jest taka sama jak na PC, czy inna.
Na Xboxie była trochę zmodyfikowana.
Na Xboxie była trochę zmodyfikowana.
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: [Mody] CWR jednak żyje
Jest nieco inna. Uciekanie UAZem pod nosem T80 czy co to tam było w Armie nie byłoby dobrym pomysłem.