
ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Spoko, i tak dostaniesz potrójne dożywocie 

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
[quote="kondor"]kolejne:
http://www.youtube.com/watch?v=zjZUQ-WJUmY
Chłopaki mam pytanko,czy to moje wrażenie oglądając ten filmik, że ten żołnierz jak biegnie to ma albo tonę bacharek na grzbiecie albo litr wody w butach?????
Czy mi się tak wydaje??????
http://www.youtube.com/watch?v=zjZUQ-WJUmY
Chłopaki mam pytanko,czy to moje wrażenie oglądając ten filmik, że ten żołnierz jak biegnie to ma albo tonę bacharek na grzbiecie albo litr wody w butach?????
Czy mi się tak wydaje??????

_________________
Virtual Battle #1 Veteran

Virtual Battle #1 Veteran

- hryst
- Posty: 297
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
- ID Steam: hryst
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: minsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
faktycznie dźwięki podczas biegania powalają
W momencie pierwszych strzałów i okrzyków przypomniałem sobie wykrzywioną twarz RAMBO...
Chyba trzeba iść z duchem czasu i przyzwyczaić sie do nowości.
W momencie pierwszych strzałów i okrzyków przypomniałem sobie wykrzywioną twarz RAMBO...
Chyba trzeba iść z duchem czasu i przyzwyczaić sie do nowości.

You will be assimilated. Resistance is futile.
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|

Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Na odgłos biegania pierwsze skojarzenie: koń biegnie 
OMG
Dużo fajnych budynków, jak zwykle to tylko dekoracja bo wejść niema jak.
Co do biegania raczej dobra dynamika, noszenia wora cementu mi to nie przypominało.

OMG
Dużo fajnych budynków, jak zwykle to tylko dekoracja bo wejść niema jak.
Co do biegania raczej dobra dynamika, noszenia wora cementu mi to nie przypominało.
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Pamiętajcie, że to co teraz dostajemy od gazeciarzy i innych takich to zapowiedzi na podstawie builda z lutego. Teraz wiele drobnych błędów jak np niepełne komunikaty radiowe zostały poprawione.
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
mnie to podoba sie efekt sapania jak oberwiemy 
w filmiku pierwsze sapanie kończy sie jakby dłuższym beknięciem

w filmiku pierwsze sapanie kończy sie jakby dłuższym beknięciem

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Właśnie OFman
.
BIS już sporo poprawił i sporo poprawi. Tak też mówił Prazak na spotkaniu w Monachium. Przykładowo - dalej pracują nad efektami wody i fizyki. Dźwięki to też tylko placeholdery. Wszystko będzie dopięte na ostatni guzik. BIS wie, ile stracili wypuszczając zabugowaną Armę 1. Nie powtórzą tego ponownie, nie są tacy głupi.
Oczywiście, będą błędy, ale z pewnością nie takie, które będą przesłaniać odbiór całości. Chyba, że dla kogoś jest ważne, że palce żołnierzy przechodzą przez granatniki. To wtedy faktycznie gra może być zabugowana

BIS już sporo poprawił i sporo poprawi. Tak też mówił Prazak na spotkaniu w Monachium. Przykładowo - dalej pracują nad efektami wody i fizyki. Dźwięki to też tylko placeholdery. Wszystko będzie dopięte na ostatni guzik. BIS wie, ile stracili wypuszczając zabugowaną Armę 1. Nie powtórzą tego ponownie, nie są tacy głupi.

Oczywiście, będą błędy, ale z pewnością nie takie, które będą przesłaniać odbiór całości. Chyba, że dla kogoś jest ważne, że palce żołnierzy przechodzą przez granatniki. To wtedy faktycznie gra może być zabugowana

- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Może to jakość filmiku, lub konflikt kodeków ale u mnie jakość dźwięków woła o pomstę do nieba. Ogólnie dźwięk jaki wydaje tupot butów i hałasy całego oporządzenia jest totalną załamką.
Sam biegam w oryginalnych butach taktycznych i kamizelce http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2907 i jakoś nie hałasuje tak w biegu, jak tutaj chodzący żołnierz.
Jeszcze poczekam na filmiki od kogoś innego bo mam wrażenie, że z tymi co kondor wkleił jest coś nie tak.
Ogólnie wszystko wygląda spoko, czasami wróg po prostu stoi w niektórych miejscach bez osłony... da się przeżyć. Znów widziałem tą dłuuugą animację rzutu granatem.... też da się przeżyć.
Będzie dobrze
o ile nie zjedzą nas bugi 
Sam biegam w oryginalnych butach taktycznych i kamizelce http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2907 i jakoś nie hałasuje tak w biegu, jak tutaj chodzący żołnierz.
Jeszcze poczekam na filmiki od kogoś innego bo mam wrażenie, że z tymi co kondor wkleił jest coś nie tak.
Ogólnie wszystko wygląda spoko, czasami wróg po prostu stoi w niektórych miejscach bez osłony... da się przeżyć. Znów widziałem tą dłuuugą animację rzutu granatem.... też da się przeżyć.
Będzie dobrze


Mów mi milordzie łapserdaku!
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Kod: Zaznacz cały
Znów widziałem tą dłuuugą animację rzutu granatem...
- mant3z
- Posty: 968
- Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
- ID Steam:
- ID gracza: 1111
- Lokalizacja: Gandza
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Szkoda, że nie wykorzystali jakiegoś ragdoll'a (czy jak to się tam zwie), lub wymyślili swojego patentu na takie kwiatki.
Znowu będę się zastanawiał podczas rzutu granatem, czy jeszcze żyje czy już nie

Mów mi milordzie łapserdaku!
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)
Zapewne to poprawią 
Acz fajnie, że ta animka jest taka długa. Względem realu za długa, ale przynajmniej skutecznie powstrzyma coś na kształt nade spammingu.

Acz fajnie, że ta animka jest taka długa. Względem realu za długa, ale przynajmniej skutecznie powstrzyma coś na kształt nade spammingu.