ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: centurion_94 »

Spoko, i tak dostaniesz potrójne dożywocie :D
Awatar użytkownika
Jajcor
Posty: 116
Rejestracja: 03 lipca 2008, 14:06
ID Steam:
Numer GG: 7138111
ID gracza: 0

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jajcor »

[quote="kondor"]kolejne:
http://www.youtube.com/watch?v=zjZUQ-WJUmY

Chłopaki mam pytanko,czy to moje wrażenie oglądając ten filmik, że ten żołnierz jak biegnie to ma albo tonę bacharek na grzbiecie albo litr wody w butach?????
Czy mi się tak wydaje?????? :o
_________________
Virtual Battle #1 Veteran
Obrazek
Awatar użytkownika
hryst
Posty: 297
Rejestracja: 16 listopada 2006, 10:04
ID Steam: hryst
ID gracza: 0
Lokalizacja: minsk
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: hryst »

faktycznie dźwięki podczas biegania powalają
W momencie pierwszych strzałów i okrzyków przypomniałem sobie wykrzywioną twarz RAMBO...
Chyba trzeba iść z duchem czasu i przyzwyczaić sie do nowości. :?
You will be assimilated. Resistance is futile. :ofp
Intel E6750@3.5|Abit IP35|LCD DELL 20'|X2900XT 512MB|2x2GB RAM HyperX|SATA750GB|BR LG GBW-H10N|SB A.4|Sunbeam ST + 620-A12S|
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Dawidson »

Na odgłos biegania pierwsze skojarzenie: koń biegnie :P
OMG
Dużo fajnych budynków, jak zwykle to tylko dekoracja bo wejść niema jak.
Co do biegania raczej dobra dynamika, noszenia wora cementu mi to nie przypominało.
Obrazek
RIDER
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: OFman »

Pamiętajcie, że to co teraz dostajemy od gazeciarzy i innych takich to zapowiedzi na podstawie builda z lutego. Teraz wiele drobnych błędów jak np niepełne komunikaty radiowe zostały poprawione.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
pabas
Posty: 73
Rejestracja: 16 lutego 2007, 14:23
ID Steam:
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: pabas »

mnie to podoba sie efekt sapania jak oberwiemy :)

w filmiku pierwsze sapanie kończy sie jakby dłuższym beknięciem :P
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: Jacobss »

Właśnie OFman :).

BIS już sporo poprawił i sporo poprawi. Tak też mówił Prazak na spotkaniu w Monachium. Przykładowo - dalej pracują nad efektami wody i fizyki. Dźwięki to też tylko placeholdery. Wszystko będzie dopięte na ostatni guzik. BIS wie, ile stracili wypuszczając zabugowaną Armę 1. Nie powtórzą tego ponownie, nie są tacy głupi. :)

Oczywiście, będą błędy, ale z pewnością nie takie, które będą przesłaniać odbiór całości. Chyba, że dla kogoś jest ważne, że palce żołnierzy przechodzą przez granatniki. To wtedy faktycznie gra może być zabugowana :lol:
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

Może to jakość filmiku, lub konflikt kodeków ale u mnie jakość dźwięków woła o pomstę do nieba. Ogólnie dźwięk jaki wydaje tupot butów i hałasy całego oporządzenia jest totalną załamką.
Sam biegam w oryginalnych butach taktycznych i kamizelce http://asgshop.pl/sklep/produkt.php?id=2907 i jakoś nie hałasuje tak w biegu, jak tutaj chodzący żołnierz.

Jeszcze poczekam na filmiki od kogoś innego bo mam wrażenie, że z tymi co kondor wkleił jest coś nie tak.

Ogólnie wszystko wygląda spoko, czasami wróg po prostu stoi w niektórych miejscach bez osłony... da się przeżyć. Znów widziałem tą dłuuugą animację rzutu granatem.... też da się przeżyć.
Będzie dobrze :) o ile nie zjedzą nas bugi :P
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: kondor »

Kod: Zaznacz cały

Znów widziałem tą dłuuugą animację rzutu granatem...
...która została wykonana do końca mimo, że rzucający dostał kulkę w połowie rzutu
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: mant3z »

:o faktycznie...
Szkoda, że nie wykorzystali jakiegoś ragdoll'a (czy jak to się tam zwie), lub wymyślili swojego patentu na takie kwiatki.

Znowu będę się zastanawiał podczas rzutu granatem, czy jeszcze żyje czy już nie :?
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

Post autor: SaS TrooP »

Zapewne to poprawią :)
Acz fajnie, że ta animka jest taka długa. Względem realu za długa, ale przynajmniej skutecznie powstrzyma coś na kształt nade spammingu.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”