
Fakt, ignorancja BISu czasami uderza, bo nieco obrośli w piórka po OFP. Jednak ty i Maćk oczepiacie się wszystkiego. O AI była gadka, wypsa i jednostki fajne. Broń nierealistyczna, ale nawet ja (a jednak znam się, choć Vilasowi mogę stopy polizać w tej i wielu innych dziedzinach) nie zauważam z początku "widocznych błędów". I finalnie twierdze, że ArmA mi bugów nie wywalała na prawo i lewo, choć gram od 1.00
Żadna gra nie może utrzymać realizmu całkowitego. Oprócz nieosiągalności niektórych elementów umiejętności gracza NIE MOGĄ zostać w jakikolwiek sposób zablokowane. Do Abramsa musisz się nastrzelać, więc się nie czepiaj. W innych grach w ogólne nie ma podziału na hitpointy w pojazdach, więc... I w ogóle kto normalny wypala eg. 700 razy do Abramsa z M2 w ogniu walki?-a wybuchające samochody po strzelaniu w koła (nawet po strzale w bak wybuch jest tylko prawdopodobny w RL)
-tab->strzał, tab->strzał, tab->strzał - może za kilkadziesiąt lat będą takie systemy namierzania
-wybuchy pojazdów po utopieniu
-podejrzewam, że nie da się rozwalić abramsa z KMu
to taka lista na poczekaniu; na militariach się nie znam, więc reszty militarnych nieścisłości nie potrafię wyliczyć
co do AI nie zrzędziłem i nie zrzędze, bo jako programista mam zielone pojęcie o złożoności problemu
co do optymalizacji, to w sumie dostaliśmy chyba pierwszy test na komputerach nie z BISu i wyszedł jak widzieliśmy - tragedia.
Czy te wybuchające pojazdy po utopieniu serio AŻ TAK w ciebie uderzają?
W kwestii optymalizacji 10000%-owy FAIL
Idź grać w Call of Duty.Ale jak komus chodzi o sama przyjemnosć gry w druga część tej fantastycznej strzelanki to nie obchodza go kwestie realizmu.
Jeśli ktoś czegoś nie rozumie/wkurza kogoś moja wypowiedź niech rozwinie, to i ja rozwinę odpowiedź.