Jaja z graczy to sobie sim-ami robią(chyba z 10 dodatków już wyszło do dwójki) i ludzie w to grająSaS TrooP pisze:Czy to nie są jaja z graczy?
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Moderator: Inkwizytor
Jaja z graczy to sobie sim-ami robią(chyba z 10 dodatków już wyszło do dwójki) i ludzie w to grająSaS TrooP pisze:Czy to nie są jaja z graczy?
Na niekorzysc? Sporo fajnych ludzi pracuje w City, ale trzeba miec odpornosc aby robic gry szczegolnie takie budzetowe.SaS TrooP pisze:Ale można działać na ich niekorzyść, np. takimi petycjami
Kto harowal? CDP? Buahahaha, jeszcze powiedz ze przy wiedzminieSaS TrooP pisze:Co nie zmienia faktu, że IMO kantują. Ci z CDPR harowali kupę czasu, a ci sobie wydadzą 5 gier na rok i mają więcej kasy. Nóż się w kapsie otwiera...
Taki jest rynek. Ludzie psioczą na EA, że wydają ciągle takie same NFS'y i Simsy, a i tak jest na to popyt. Jak będziesz zakładał swoją własną firmę to nie będziesz się zastanawiał czy to co robisz, nie razi uczuć ludzi. Póki nie przekroczysz litery prawa wszystko jest ok.SaS TrooP pisze:Co nie zmienia faktu, że IMO kantują. Ci z CDPR harowali kupę czasu, a ci sobie wydadzą 5 gier na rok i mają więcej kasy. Nóż się w kapsie otwiera...
Komu? Polakom? CDProject Red z Wiedzminem sobie nadwyraz dobra marke wyrobil choc nie zarobili na tym zbytnio. People Can Fly jest wlasnoscia Epica i pracuja nad seria Gears of War, Top Ware ze swoim Two Worlds jest glownie znany na zachodzie choc TW: Temptation moze sie okazac i u nas hitem, mniejsi developerzy tez sobie radza i wydja gierki nie tylko u nas alle i na calym swiecie wiec gdzie lezy problem wedlug Ciebie?SaS TrooP pisze:I to jest ten ból. Co nie zmienia faktu, że robią nam antyreklamę.
A mnie slabia dystrybutorzy gier bo developerzy zabezpieczenia antypirackie maja w dupie bo i tak wiedza, ze wyszstko da sie zlamac. Nawet takie SPORE nie nauczylo nikogo, ze sie nie oplaca jakos hardkorowo zabezpieczac gry. Dlatego CI ma taka a nie inna polityke, ze robia gierki za 20 zl a nie za 120 bo na to latwiej kase u nas w Polsce wydac. Jednak nie mozna powiedziec, ze te gierki sa totalna kaszana, gralem w pare produkcji, i powiem, ze mozna spotkac pare sensowych pomyslow u nich. Moze nie technicznych ale gameplayowych czy designerskich. Caly ich problem polega na tym iz maja bardzo malo czasu na przygotowanie jakiejs produkcji i dopieszczenie jej. Normalnie to gre tworzy sie minimum 2 lata, a oni maja pare miesiecy na kazdy projekt.SaS TrooP pisze:Ja rozumiem, ale oni mnie po prostu... słabią? I chciałem tylko wiedzieć, czy ktoś podziela moje zdanie.