radio

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
cinekigi
Posty: 10
Rejestracja: 01 stycznia 2009, 12:42
ID Steam:
ID gracza: 0

radio

Post autor: cinekigi »

Jak zrobić żeby gdy wróg wjedzie w dany wyzwalacz odezwało się radio?? ;)
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: radio

Post autor: SaS TrooP »

W inicjacji wyzwalcza:

Kod: Zaznacz cały

nazwa_twojej_jednostki sidechat "tekst";
Sidechat - na niebiesko
Groupchat - na zielono
Globalchat - biało
Vehiclechat - żółto

Nie muszę tłumaczyć, jaka jest różnica oprócz kolorów. Można jeszcze dokładniej odpalać radio w opisie w description.ext, ale to przydaje się tylko z samplami.
cinekigi
Posty: 10
Rejestracja: 01 stycznia 2009, 12:42
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: radio

Post autor: cinekigi »

hmm no działa ale bez głosu a jak zrobić żeby był głos razem z napisami??
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: radio

Post autor: Maćko »

musisz sobie to nagrać ;]
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 [email protected] | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: radio

Post autor: kondor »

... i użyć komend: sideRadio, globalRadio, groupRadio, vehicleRadio - http://community.bistudio.com/wiki/Cate ... io_Control
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”