[Mody] ACE Mod beta
Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [Mody] ACE Mod beta
Aczkolwiek poziom trudności jest nieco przegięty, a wrogowie mimo znacznej poprawy mają dziwne zachowania. Na przykład ostrzeliwuje wroga z pocisków OG-7 i nagle coś koło mnie wybucha. Wystrzelałem wszystko, składam broń na plecy i wybieram AKMSa. Patrze się w lewo, a tam RACS z granatnikiem próbuje mnie z 15 metrów rozwalić z M203. Strzelił 5 razy - nie trafił...
- [PR] Slavko
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 10:57
- ID Steam:
- Numer GG: 157910
Re: [Mody] ACE Mod beta
jest kilka rzeczy w tym modzie które są poprostu dziwne .. np. biegnac bez praktycznie zadnego obciążenia tylko z pistoletem, przebiegłem tyle samo co z karabinem i rpe-giem i padłem na ryj
dziwnym tez jest to ze jak sie zmeczysz nie mozesz sie praktycznie poruszyc, meczenie niezależnie jak biegniesz, czy szybko czy wolno, zmęczenie równie szybko scina z nóg, różne "zmęczenie" zależne od lokacji
WTF?? nie do konca ekekt przyjecia strzału dopracowany (przez pojazd) nie wiem czy dostał czy nie, a juz najciekawsze jest to ze np. czołg po otrzymaniu dwóch centralnych strzałów, jezdzi jeszcze około minuty (normalnie)....strzela !! i dopiero wybucha
ale tylko wtedy jezeli jeżdzi w nim AI
Generalnie fajny mod, ale ma kilka mniejszych i większych bugów. Ja osobiscie poczekam na full, beta mnie nie zachwyciła.




Generalnie fajny mod, ale ma kilka mniejszych i większych bugów. Ja osobiscie poczekam na full, beta mnie nie zachwyciła.
Powered by ULi

Re: [Mody] ACE Mod beta
Generalnie to z czym biegniesz nie ma znaczenia. Znaczenie ma ile KG nosisz na sobie. Jeżeli powyżej 20kg to możesz spodziewać się szybkiego zmęczenia.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: [Mody] ACE Mod beta
Doczepiam się jeszcze tylko jednego - wiele broni, zwłaszcza stłumionych i na pojazdach nie ma muzzle flasha. Spory błąd, a i nierealistycznie. Teraz gościa z M4A1 SD nie da się wykryć ;/.
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: [Mody] ACE Mod beta
To jeszcze nic. Najlepsi są AI przeciwnika. Zdejmujesz gościa, następnego, następnego itd. Przez jakiś czas prowadzisz ogień i obserwację przedpola, patrzysz, a tu... zastrzelone AI wstaje, otrzepuje się z kurzu bitewnego i zaczyna do Ciebie walić. Nie ma co, prawdziwi zombie 
2ga sprawa - kompletnie spieprzony T90... o ile geometria i tekstury są OK, o tyle celowanie/obrót wieży/wytrzymałość już nie bardzo. To samo odgłos pracy silnika - zagłusza dźwięki otoczenia dość skutecznie.

2ga sprawa - kompletnie spieprzony T90... o ile geometria i tekstury są OK, o tyle celowanie/obrót wieży/wytrzymałość już nie bardzo. To samo odgłos pracy silnika - zagłusza dźwięki otoczenia dość skutecznie.
Re: [Mody] ACE Mod beta
Czytać readme, czytac wiki. To nie boli. ACE wprowadza coś takiego jak możliwośc utraty przytomności w trakcie walki. Nie trzeba być nawet trafionym. Weź stań bezpośrednio za strzelcem RPG, aby się przekonać. AI po prostu traci przytomność i po jakimś czasie "budzi się". Należy wrogów dobijać. Zresztą służy do tego opcja "Examine" dzięki której sprawdzasz czy delikwent żyje, czy krwawi, czy tez tylko smacznie śpi... Tak samo z postrzałami. Postać która dostała kulkę może paść, by za chwilę powstać (np.mając poprzez medyka) i walczyć dalej. No ludzie.. Trochę nauki przed pisaniem takich wywodów.
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: [Mody] ACE Mod beta
@eJay:
zapewniam Cię że czytałem readme przed testowaniem tego moda, ale nie spodziewałem się że będzie to rozwiązane w ten sposób. Strzelasz do gościa ze sporej odległości (exam nie wchodzi w rachubę, odległość za duża), ten pada "martwy", nie rusza się, po prostu trup. Brak wrażego medyka w pobliżu, brak oznak że ten "martwy" jeszcze żyje. Facet wstaje i pruje do mnie po jakimś czasie.
Głupie to trochę IMO.
zapewniam Cię że czytałem readme przed testowaniem tego moda, ale nie spodziewałem się że będzie to rozwiązane w ten sposób. Strzelasz do gościa ze sporej odległości (exam nie wchodzi w rachubę, odległość za duża), ten pada "martwy", nie rusza się, po prostu trup. Brak wrażego medyka w pobliżu, brak oznak że ten "martwy" jeszcze żyje. Facet wstaje i pruje do mnie po jakimś czasie.
Głupie to trochę IMO.
- warchlaq_przebiegly
- Posty: 83
- Rejestracja: 30 lipca 2007, 10:16
- ID Steam:
- Numer GG: 1212210
- ID gracza: 0
Re: [Mody] ACE Mod beta
Strzelaj srebrnymi kulami, po nich nie wstają.
@Pit:
Dalsza dyskusja tu: http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... =18&t=2080
@Pit:
Dalsza dyskusja tu: http://www.armedassault.com.pl/viewtopi ... =18&t=2080
