Klasa amunicji

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
thebil
Posty: 17
Rejestracja: 01 lipca 2008, 23:40
ID Steam:
ID gracza: 0

Klasa amunicji

Post autor: thebil »

Witam,

Piszę skrypt, który ma symulować zachowanie AI pod obstrzałem i muszę wiedzieć do jakiej klasy należą wszystkie pociski. Nie wiem czy jest coś takiego, ale jak np. wszystkie "ludzkie" to jednostki są klasy "Man", samoloty "Air" itd. Potrzebne mi to do wykrywania pocisków poprzez komendę nearObjects.

Dodatkowo - czy jest możliwość wykonania danej komendy dla każdej jednostki, nawet tej stworzonej przez skrypt?

Pozdrawiam,

thebil
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Klasa amunicji

Post autor: kondor »

Klasę wystrzelonego pocisku możesz uzyskać przez eventhadler "fired" strzelca; -jeden z paramtrów w tablicy _this tego eventhandlera to właśnie to.
thebil
Posty: 17
Rejestracja: 01 lipca 2008, 23:40
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Klasa amunicji

Post autor: thebil »

Tak też zrobiłem, ale teraz każdy wystrzelony pocisk ma skrypt z pętlą w której jest troche komend. Zamiast tego wolałbym poznać klasę "nadrzędną" dla wszystkich pocisków. Mógłbym w zasadzie zrobić sobie tablicę z typami amunicji, ale mogłoby to wprowadzić niekompatybilność z modami. Potrzebuję coś takiego, jak jest w artykule "Cfg:Vehicles" na BIS wiki, ale dla broni, albo chociaż informacje w jakich pliku PBO znajdują się poszczególne cfg.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”