ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Pit »

klamacz pisze:
Pit pisze:Wreszcie jakieś wyrównanie sił (T80, T90 i inne pojazdy east) > plus dla ArmA2
Oby tylko system zniszczeń pojazdów był bardziej zbliżony do OFP
ja bym preferowal NOWY system zniszczen :) W ofp byly chyba tylko inne proporcje pomiedzy sila broni a pancerzem pojazdow.
To miałem właśnie na myśli. Dziekuję :dworship
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: mant3z »

Faktycznie, biorąc pod uwagę NPC, zwierzyny, nowe pojazdy, nowa jakość tekstur i efektów, nowe źwięki, dowodzenie itd. to chylę czoła :dworship Sporo tego i jak na razie ma to ręce i nogi.
Wszystko teraz zależy od tego jak bardzo zabugowany produkt dostaniemy w ręce oraz jak bardzo nasze PC'ty dostaną po dupie!
Po ArmA jestem tak negatywnie nastawiony do BIS'u że ciężko mi w to uwierzyć by dali radę Codemasters, nawet jeżeli Ci drudzy będą mieli mnie opcji to i tak jestem na 100% przekonany tym że ich produkt będzie reprezentował lepszą jakość, może nawet miodność.

Ktoś może mi powiedzieć ile jeszcze będziemy gdybać? chyba były już jakieś prognozy?
Mów mi milordzie łapserdaku!
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: OFman »

OFP2 - oficjalnie 2009 - widząc stan ukończenia to pewnie końcówka 2009
ArmA 2 - oficjalnie 1 kwartał 2009 - znając BIS wyjdzie raczej gdzieś w 3 kwartale 2009
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

Filmik z GC prezentujący ciąganie ciał, reanimację itp.

http://www.sector.sk/player/extended/pl ... 865&zoom=2
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Dawidson »

Teren(mapa) z filmu są naprawdę ładne(te lasy :P) sporo lepiej to wygląda jak w ArmA.
To samo z widoku pierwszej osoby(trawka, chaszcze) jest dobrze, obawiam się tylko czym to pociągnąć żeby płynnie było.
Nowe menu rozkazów(to gadanie do rannego, ciekawe czy w czymś to pomaga?).
Jest dobrze kurde.
Obrazek
RIDER
SiD
Posty: 420
Rejestracja: 02 stycznia 2007, 00:11
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: SiD »

Dwie rzeczy na minus:
Ciągle fikuśny radarek w śmigłowcu (nierealistycznie rozpoznający cele, zaś nie nadający się do praktycznego namierzania).
Wielka zmiana w postaci celownika, który cały czas jest na środku ekranu przy chwycie broni "z ramienia". Już nie ma charakterystycznej martwej strefy, która nie obracała naszym wzrokiem co w sumie nie jest złą rzeczą w sobie, ale jednak boję się, że broń celuje jak w innych strzelankach. Optymalnie byłoby, że gracz rozgląda się w tym trybie (nie)celowania swobodnie, a broń próbuje nadążać za kursorem (którego nie powinno być, ale tryb "easy" rozumiem) z marnym skutkiem, co w praktyce wykluczyłoby prucia "z łokcia".
Obrazek Obrazek :cfog Obrazek
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: OFman »

SiD pisze:Już nie ma charakterystycznej martwej strefy, która nie obracała naszym wzrokiem
Zdaje się to można ustawić w ustawieniach sterowania, może tu akurat mieli to wyłączone.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Dawidson »

Obrazek

Obrazek

materiały własne
Obrazek
RIDER
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

W ulotkach przygotowanych na targi ITSEC 08 (1-4 grudnia) o VBS2, w przygotowanych nowościach możemy znaleźć ciekawą informację:
*PhysX™ integration, providing a highly accurate physical simulation of the real world

Czyżby BIS rzeczywiście na poważnie wziął sobie temat fizyki w swoich produkcjach? Wiadomo, że od jakiegoś czasu testują ją dla modułu brytyjskiego do VBS2, ale widać, że jest szansa, że obejmie ona coś więcej niż tylko realne "poruszanie się" pojazdów holowanych, czy wiezionych na lawecie...
Myśle, iż gdyby rzeczywiście zaimplementowali PhysX w VBS to nie było by problemu we wrzuceniu go do ArmA2, więc może dlatego przesunięto premierę z października na przyszły rok?

Zapewne jakieś ciekawsze materiały pokażą się po targach.
Awatar użytkownika
SaS TrooP
Posty: 1586
Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wodzisław Śl.
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: SaS TrooP »

Szkoda, że w tym artykule (widzę go dopiero teraz, nie zauważyłem tematu wcześniej) nie jest wspomniany edytor misji dla Army II itp. Poza tym realizm Army jest na wysokim poziomie. BIS niestety nie podnosi go, by nie tylko hardcorowcy grali w symulator ;/. A szkoda, bo chciałbym permanentny realizm. I szkoda, że napisali tylko o kampanii. BIS nie ma pomysłu IMHO na nią, a ktoś, kto czyta "Pięciu wojaków za liniąfrontu", to pierwsze co myśli to "Conflict: Desert Storm/Vietnam etc."
A te tytuyły z realizmem się NIE kojarzą...
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

Na ArmedZone.tv znalazłem niedawno co wrzucone nagrania z prezentacji arma na gc08, których wcześniej chyba nigdzie nie pokazywano.

http://armedzone.tv/view/261/arma-2-dojmy-video-1.html (link do part1, pozostałe po linkach spokrewnionych znajdzcie)

Na tym 1 można zobaczyć jak wyglądają zapowiadane nowe zniszczenia budynków.
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”