
'Czy wiesz że?'
Moderator: Inkwizytor
- PoitleK
- Posty: 190
- Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
- ID Steam:
- Numer GG: 2535531
- Lokalizacja: Wrocław
Re: 'Czy wiesz że?'
c14 pisze: fajnie by bylo to zdekompilowac i wyciagnac wszystkie bluzgi z komentow![]()
o ile sie orientuje to po dekompilce nie ma komentarzy w kodzie, jako ze kompilator calkowicie pomija komentki przy kompilacji i te dane "gina" w pliku wykonawczym

ups... napisalem to samo co klamacz... prosze o usuniecie posta
(dobrze rozwinales moj lakoniczny post. niech zostanie

Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Sith Code
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.
Sith Code
-
- Posty: 389
- Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Chrzanów
Re: 'Czy wiesz że?'
A propos pierwszego komentarza Pabllo ;
1."Latającego ptaszka" można zestrzelić, ale najlepiej, jeśli zawisł. Wtedy łatwiej wycelować z wyrzutni.
2.Raczej nie "Latającego ptaszka" a "Małego ptaszka"
1."Latającego ptaszka" można zestrzelić, ale najlepiej, jeśli zawisł. Wtedy łatwiej wycelować z wyrzutni.
2.Raczej nie "Latającego ptaszka" a "Małego ptaszka"
Re: 'Czy wiesz że?'
-czy wiesz, że jeśli jest czysta pogoda i mała widoczność (distanceView) tak, że np nie dostrzegasz góry, to w nocy widać gwiazdy przez tą górę?
-czy wiesz, że można przez szyby (dokładniej półprzeźroczyste elementy) podglądać przez wszystko, co będzie wyrenderowane później niż ta szyba?
-czy wiesz, że można przez szyby (dokładniej półprzeźroczyste elementy) podglądać przez wszystko, co będzie wyrenderowane później niż ta szyba?
Re: 'Czy wiesz że?'
Grzybiarzem nie jestem ale odkryłem 2 rodzaje grzybków(nie sprawdzałem czy halucynki) w lasach Sahrani.
- specops
- Posty: 45
- Rejestracja: 23 sierpnia 2008, 11:33
- ID Steam:
- Numer GG: 2266350
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: 3Miasto
- Kontakt:
Re: 'Czy wiesz że?'
hej, odgrzewam stary temat, ale dwa zdania na temat rykoszetów:
rykoszety idą prawie zawsze, im lżejszy i szybszy pocisk tym bardziej rykoszetuje
762 rykoszetuje od ziemi nawet na dystansach 800-1200m (na wypaleniu smugacza) kiedy jest strzelany pod dużym kontem - na 20 pocisków w serii idzie 5 rykoszetów (tak na oko, tyle widać) i pod rożnymi kontami - lewo / góra / prawo). To co jest w ARMA to jak najbardziej poprawne zachowanie rykoszetów. Pocisk nie musi trafić w beton/asfalt - nawet miękka ziemia/woda wystarczy.
K.
rykoszety idą prawie zawsze, im lżejszy i szybszy pocisk tym bardziej rykoszetuje
762 rykoszetuje od ziemi nawet na dystansach 800-1200m (na wypaleniu smugacza) kiedy jest strzelany pod dużym kontem - na 20 pocisków w serii idzie 5 rykoszetów (tak na oko, tyle widać) i pod rożnymi kontami - lewo / góra / prawo). To co jest w ARMA to jak najbardziej poprawne zachowanie rykoszetów. Pocisk nie musi trafić w beton/asfalt - nawet miękka ziemia/woda wystarczy.
K.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 października 2008, 08:06
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: 'Czy wiesz że?'
to ja odgrzeję jeszcze bardziej
To już w OFP takie były. Strasznie przeszkadzało w kampieniu się w budynkachkondor pisze:-czy wiesz, że można przez szyby (dokładniej półprzeźroczyste elementy) podglądać przez wszystko, co będzie wyrenderowane później niż ta szyba?