ArmA2 vs OFP2 (newsy i dyskusja)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: klamacz »

Matte pisze:04:26 Podniósł rękę do góry? ;D
tak, chociaz troche szybko i niezgrabnie :)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Forrestal »

Matte pisze:04:26 Podniósł rękę do góry? ;D
Tak na filmach z ubieglego roku juz to bylo ;)
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Ice
Posty: 85
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 17:56
ID Steam:
Numer GG: 1809885
Lokalizacja: Cheltenham
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Ice »

Całkiem fajnie toto wyglada. Widać, że tym razem faktycznie postawili na AI i chyba przynajmniej na razie własnie w tym kierunku bedą przebiegać dalsze prace. Do pierwszego kwartalu następnego roku zostało jeszcze sporo czasu. Jedyne co trochę kole w oczy to dalsze problemy z teksturami i ten konsolowy interface. Jak dla mnie na tym etapie bije na głowę OFP2 :)
...just tell them I went crazy.
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: eJay »

HUD nie jest taki zły jak się wydawał na początku. Wreszcie widać podkomendnych, wskaźniki są wyraźne. Powinni popracować jeszcze nad nowym menu rozkazów, aczkolwiek te usprawnienia w pogrupowanie polecen to też krok naprzód.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

Ciekawe informacje pochodzące z ostanich filmów:

- Dynamic DAY/NIGHT cycle
- Dynamic weather
- Different atmosphere and lighting in each day times or weather
- Injuries affect what is player seeing
- Player can get unconscious
- Terrain is an accurate 1:1 copy of part of the Czech republic, only difference are the soviet style buildings
- civilians are not so static like in first arma, they have their own day cycle, they meet each other, use vehicles, keep their garden and so on
- improoved editor template and structure of units in editor: side-fraction-class-unit type-unit, new game logic functions
- AI using taunts searching for cover etc....
- Most of time we will play as the USA soldiers, Arma 2 is going to include battles playable for both sides or for russians or guerillas. Every side is somehow special and has it's own history
- In the displayed misson Russians are going to defeat terrorists hidden in the village
- Helicopter shotdown wasn't scripted
- Buildings are destructible, but destruction system is still WIP
- AIs communicate with each other, reports positions of enemies, etc.
- Civilians will hide in houses if they're in danger
- Covering fire system is implemented
- Enemies can be scared or demoralized
- Killing of innocents will be punished, but player can still can finish the game
- Missions have multiple ways to finish
- One Arma 2 missions is as big as 5-10 Flashpoints missions, the last mission can take from 2 to 5 hours to accomplish
- Each vehicle has multiple versions, Arma 2 is going to include 50 - 80 vehicles
- Missions will have high replayable value
- Tnemies can surrender or retreat
- Now they're implementing a possibility to talk with captives
- Xbox 360 version will have less detailed textures and editor, x360 versions textures are on the quality of PC normal settings
- Mission templates are going to be much more improved
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Dawidson »

- One Arma 2 missions is as big as 5-10 Flashpoints missions, the last mission can take from 2 to 5 hours to accomplish

czyli na polskie - ArmA2 będzie miała 6 misji w kampanii ;D
Obrazek
RIDER
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Rainbow »

Kolejny film, tym razem prezentujący pojazdy:
http://files.filefront.com/Arma+Vehicle ... o.html/1/1
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: ufoman »

Wygladaja ladnie.
Peyot
Posty: 71
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:35
ID Steam:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Peyot »

Z każdym obejrzanym filmikiem coraz bardziej mi się podoba :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: Pit »

Wreszcie jakieś wyrównanie sił (T80, T90 i inne pojazdy east) > plus dla ArmA2
Oby tylko system zniszczeń pojazdów był bardziej zbliżony do OFP
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: GC 2008 (ArmA2, OFP2)

Post autor: klamacz »

Pit pisze:Wreszcie jakieś wyrównanie sił (T80, T90 i inne pojazdy east) > plus dla ArmA2
Oby tylko system zniszczeń pojazdów był bardziej zbliżony do OFP
ja bym preferowal NOWY system zniszczen :) W ofp byly chyba tylko inne proporcje pomiedzy sila broni a pancerzem pojazdow.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „ArmA Flash News”