Uhao

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Uhao

Post autor: Dawidson »

Pewnie z perspektywy piechura już tak różowo nie będzie.
Dobrze gdy by na wyspie były drogi jak na Southern Sahrani między Paraiso a Ortego przez góry Sierra Madre, zawsze to mobilniej by było przemieszczając się z 1 na 2 stronę wyspy.
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: Maćko »

OFman mam do ciebie jeszcze jedną prośbę :) mógł zrobić jakieś zdjęcie z edytora ? Chciałbym wiedzieć jakiej wielkości jest ta wyspa w porównaniu do Sahrani. Lub po prostu jak ty to oceniasz :)
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Uhao

Post autor: Matte »

Maćko pisze:OFman mam do ciebie jeszcze jedną prośbę :) mógł zrobić jakieś zdjęcie z edytora ? Chciałbym wiedzieć jakiej wielkości jest ta wyspa w porównaniu do Sahrani. Lub po prostu jak ty to oceniasz :)
Nie prościej tak: OFMan, dajże w końcu tego liniacza ;)
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
T_bone
Posty: 17
Rejestracja: 11 września 2007, 10:13
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Uhao

Post autor: T_bone »

Wyspa była intensywnie testowana w multi w bitwach o rożnym natężeniu. Mogę tylko powiedzieć że wydajność jest bardzo dobra, wręcz "różowa" :) Uhao jest nie tylko piękne ale i sprawdza się w praktyce jako teren do walki.

Skoro na na forum BISu jest już drugi filmik to pozwolę sobie rzuć linka i tutaj:

http://uk.youtube.com/watch?v=1JD_us20h_s
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Maćko
Posty: 653
Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
ID Steam:
ID gracza: 1
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: Maćko »

Matte pisze:
Maćko pisze:OFman mam do ciebie jeszcze jedną prośbę :) mógł zrobić jakieś zdjęcie z edytora ? Chciałbym wiedzieć jakiej wielkości jest ta wyspa w porównaniu do Sahrani. Lub po prostu jak ty to oceniasz :)
Nie prościej tak: OFMan, dajże w końcu tego liniacza ;)
nie chce się narzucać :D ale to rzeczywiście było by rozsądniejsze z jego strony :mrgreen:
Obrazek
Obrazek

-------------
MOBO: MSI H110M PRO-D | CPU: Core i3 6100@3.7GHz | RAM: 8GB DDR4 2400@2133 MHz CL14 Goodram Play |
GPU: Asus GTX 760 DirectCU II 2GB GDDR5 | SSD: Samsung 850 EVO 250GB | HDD: Samsung HD502HJ 500GB |
PSU: Corsair VS450 | Case: SilentiumPC Brutus S20 | FAN: SilentiumPC Mistral 120 mm
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: OFman »

Rozsądniejsze wydać nieukończoną wersję niż ukończoną (jak nie powiem kto...)? Jasne...
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Mefiu
Posty: 492
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
ID Steam:
Numer GG: 2369010
ID gracza: 0
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: Mefiu »

Nie poganiajcie DaVida, on wie co robi :)
Jak wydasz wyspe, to az odpale Arme specjalnie :P
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: Uhao

Post autor: eJay »

Nie napalajcie się tak! Bo jeszcze się rozczarujecie :lol:

Wyspa jest naprawdę piękna, OFman odwalił kawał znakomitej roboty, a dzięki ścisłej współpracy ze studentem geografii można pokusić się o stwierdzenie, iż Uhao jest obecnie najrealistyczniejszą wyspą w ArmA 8) Obecnie DaVid skupia się na poprawkach i dodawaniu pojedynczych detali. FPSy to była pierwsza rzecz na jaką zwróciliśmy uwagę i trzeba przyznać, że znaleźliśmy wspólnymi siłami niezły kompromis między liczbą detali, a płynnością animacji. Oczywiście nie ma co liczyc, iż podziwiać krajobraz będziemy na naszym Radeonie 9200 z 128 MB RAM. Minimum obecnie dla Normalnych detali bez cienie (testowane intensywnie w MP) to Geforce 7900 GS.
centurion_94
Posty: 389
Rejestracja: 07 maja 2008, 06:54
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Chrzanów

Re: Uhao

Post autor: centurion_94 »

A jaką powierzchnię ma ta wyspa?
OFman
Posty: 471
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
ID Steam:
Numer GG: 2993491
ID gracza: 0
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Uhao

Post autor: OFman »

Uff...

Prezentuję nową wyspę mojego autorstwa o nazwie Uhao. Jak już wiadomo jest to wyspa w klimatach tropikalnych a ukształtowanie terenu jest wzorowane na Oahu -prawdziwej wyspie na Hawajach. Nie będę się dalej rozpisywał na temat mapy. Poniżej screeny i link.

Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

http://www.arma2.pl/download,12,120 [123 MB]

Wielkie dzięki dla testerów, w szczególności eJay'a :)
Miłej gry.
:13bds :weteran
http://arma2.pl
"I'm not friendly" :D
Awatar użytkownika
Yac
Posty: 447
Rejestracja: 21 stycznia 2007, 08:54
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Uhao

Post autor: Yac »

:mrgreen: no i fajnie - lecę poszlajać się po plażach...
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”