@WarMod

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: @WarMod

Post autor: ufoman »

Nie wiem czemu, ale gdy "zaaplikowalem" te dzwieki(owszem imho calkiem niezle), strasznie nisko musze celowac z m24 by kogos ustrzelic. Pocisk leci znacznie wyzej, niz "krzyzyk" wskazuje. Ktos tez tak ma?(Nie sadze, by mialy na to wplyw dzwieki, ale wczesniej nie mialem tego zjawiska...).
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: @WarMod

Post autor: -=HuNTeR=- »

gremdek pisze: na serwerze bez niego lepiej nie grać bo posiada zmodyfikowane własności broni.

Hmm... chodziło ci o to, żeby na serwerze lepiej z tym modem nie grać? Bo jakoś dziwnie to napisałeś... skoro dźwięki zmienia to czemu miało by zmieniać własności broni? Co...mniejszy czy większy odrzut czy co?:|
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: @WarMod

Post autor: ufoman »

Wyglada na to, ze zmienia, bo z m24 pudluje jak nie wiem co.

Sprawdzilem, po wylaczeniu modyfikacji dzwiekow, strzela sie normalnie.
Peyot
Posty: 71
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 19:35
ID Steam:

Re: @WarMod

Post autor: Peyot »

Otóż ten mod zmienia nie tylko dźwięki poczytaj readme zmienione są właściwości broni (ustawienia muszka-szczebinka czy optyka) zmieniony zoom snajperek, usunięte smugi po pociskach z broni poza km'ami a nawet zadawane obrażenia itp.

Najciekawsze z readme:
- increased damage for pistols & Suppressed weapons
- changed zero range for sniper rifles (M24 SWS: 600 m, SPR 100-400 m)
- reduced zoom for SVD (4x PSO-1 scope), SPR (4x-10x)
- tweaked M4 SD damage

Więc mod niezbyt nadaje się do multi :/ może być traktowany jako nieuczciwy dodatek.
Obrazek
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: @WarMod

Post autor: -=HuNTeR=- »

Ku*** @#!@#! :( Szkoda bardzo, bo dźwięki są rzeczywiście ładne. Co do dźwięku AK, czy nie sądzicie, że powinien być ton troszkę niższy i głośniejszy? Dość fajnie to odwzorowali w FDF mod na ofpa, ale też jakoś tak dziwacznie brzmiało.

Edit: Skoro są zmienione własności broni, to w jakich plikach to zmienia? Chyba nie w config.bin? bo podmieniłem stary, oryginalny i nadal odrzut jest zmieniony. Może wystarczy podmienić te pliki oryginalnymi, które odpowiadają za dmg i odrzut? Albo skasować jeżeli to są pliczki które są tylko dodane, by zmieniać odrzut.

Edit2: Albo napisać do autora tego moda, żeby wydał plik bez tych zmian w odrzucie itp na multi ;)
Awatar użytkownika
Diabl0
Posty: 134
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 01:10
ID Steam:
Numer GG: 2236900
ID gracza: 0
Lokalizacja: Wrocław

Re: @WarMod

Post autor: Diabl0 »

W SPR "wysokość celowania" chyba zależy od ammo. Przy magazynkach Stang 20 150-200 celowało się na 2-3 kropkę ponad przecięciem, z ammo Stang SD (30) na podobną odległość musiałem celować w 3/4 wysokości celownika :/

Z innych zmian wpływających na grywalność jest burst dla MP5, jakby mocniejsze M4 QDS. Po ruskiej stronie nie grałem więc nie wiem jak tam wyglądają zmiany.

W każdym bądź razie "słyszalność" jest dużo lepsza i dużo łatwiej się zorientować na polu bitwy niż z dźwiękami BIS'u, i podobnie jak Hunter sugeruje może warto było by napisać do autora aby zrobił wersję tylko z podmienionymi dźwiękami bez zmian w konfigach broni i uznać taki mod za oficjalny/akceptowany na polskich serwerach.
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: @WarMod

Post autor: ufoman »

Przy takim rozwiazaniu bylbym za.
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: @WarMod

Post autor: -=HuNTeR=- »

No to trzeba zebrać podpisiki i wysłać maila, na co czekać:) Taka a'la petycja :P Niech autor wie, że cała (a przynajmniej część) społeczność z tego forum chce dźwięków na mp!:)
Awatar użytkownika
FoX
Posty: 22
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 14:20
ID Steam:

Re: @WarMod

Post autor: FoX »

Wyszedł mod z samymi dzwiękami, bez poprawek broni. v.0.1

http://338.byethost12.com/arma/ModWarSound_v01.rar

Nowa wersja 0.13 Modu z dżwiękami i poprawkami do charakterystyk broni.

http://338.byethost12.com/arma/ModWar_v013.rar

INFO:
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 55977;st=0
:grom

Pozdrawiam, FoX
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: @WarMod

Post autor: -=HuNTeR=- »

Hmm... to albo ktoś nas wyprzedził w wysłaniu maila, albo autor sam wpadł na ten pomysł^^ Idę testować! :)
Awatar użytkownika
Cooba
Posty: 65
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 23:21
ID Steam:

Re: @WarMod

Post autor: Cooba »

Pisałem kiedys n forum CFOGa:

http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=295

To sciagniecia jest wersja bez modyfikacji configa i z modyfikacją. Czyli albo same dzwieki albo dzwieki + zmiany parametrów broni.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”