@WarMod
Moderator: Inkwizytor
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: @WarMod
Nie wiem czemu, ale gdy "zaaplikowalem" te dzwieki(owszem imho calkiem niezle), strasznie nisko musze celowac z m24 by kogos ustrzelic. Pocisk leci znacznie wyzej, niz "krzyzyk" wskazuje. Ktos tez tak ma?(Nie sadze, by mialy na to wplyw dzwieki, ale wczesniej nie mialem tego zjawiska...).
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: @WarMod
gremdek pisze: na serwerze bez niego lepiej nie grać bo posiada zmodyfikowane własności broni.
Hmm... chodziło ci o to, żeby na serwerze lepiej z tym modem nie grać? Bo jakoś dziwnie to napisałeś... skoro dźwięki zmienia to czemu miało by zmieniać własności broni? Co...mniejszy czy większy odrzut czy co?:|
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: @WarMod
Wyglada na to, ze zmienia, bo z m24 pudluje jak nie wiem co.
Sprawdzilem, po wylaczeniu modyfikacji dzwiekow, strzela sie normalnie.
Sprawdzilem, po wylaczeniu modyfikacji dzwiekow, strzela sie normalnie.
Re: @WarMod
Otóż ten mod zmienia nie tylko dźwięki poczytaj readme zmienione są właściwości broni (ustawienia muszka-szczebinka czy optyka) zmieniony zoom snajperek, usunięte smugi po pociskach z broni poza km'ami a nawet zadawane obrażenia itp.
Najciekawsze z readme:
- increased damage for pistols & Suppressed weapons
- changed zero range for sniper rifles (M24 SWS: 600 m, SPR 100-400 m)
- reduced zoom for SVD (4x PSO-1 scope), SPR (4x-10x)
- tweaked M4 SD damage
Więc mod niezbyt nadaje się do multi :/ może być traktowany jako nieuczciwy dodatek.
Najciekawsze z readme:
- increased damage for pistols & Suppressed weapons
- changed zero range for sniper rifles (M24 SWS: 600 m, SPR 100-400 m)
- reduced zoom for SVD (4x PSO-1 scope), SPR (4x-10x)
- tweaked M4 SD damage
Więc mod niezbyt nadaje się do multi :/ może być traktowany jako nieuczciwy dodatek.

- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: @WarMod
Ku*** @#!@#!
Szkoda bardzo, bo dźwięki są rzeczywiście ładne. Co do dźwięku AK, czy nie sądzicie, że powinien być ton troszkę niższy i głośniejszy? Dość fajnie to odwzorowali w FDF mod na ofpa, ale też jakoś tak dziwacznie brzmiało.
Edit: Skoro są zmienione własności broni, to w jakich plikach to zmienia? Chyba nie w config.bin? bo podmieniłem stary, oryginalny i nadal odrzut jest zmieniony. Może wystarczy podmienić te pliki oryginalnymi, które odpowiadają za dmg i odrzut? Albo skasować jeżeli to są pliczki które są tylko dodane, by zmieniać odrzut.
Edit2: Albo napisać do autora tego moda, żeby wydał plik bez tych zmian w odrzucie itp na multi

Edit: Skoro są zmienione własności broni, to w jakich plikach to zmienia? Chyba nie w config.bin? bo podmieniłem stary, oryginalny i nadal odrzut jest zmieniony. Może wystarczy podmienić te pliki oryginalnymi, które odpowiadają za dmg i odrzut? Albo skasować jeżeli to są pliczki które są tylko dodane, by zmieniać odrzut.
Edit2: Albo napisać do autora tego moda, żeby wydał plik bez tych zmian w odrzucie itp na multi

- Diabl0
- Posty: 134
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 01:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2236900
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: @WarMod
W SPR "wysokość celowania" chyba zależy od ammo. Przy magazynkach Stang 20 150-200 celowało się na 2-3 kropkę ponad przecięciem, z ammo Stang SD (30) na podobną odległość musiałem celować w 3/4 wysokości celownika :/
Z innych zmian wpływających na grywalność jest burst dla MP5, jakby mocniejsze M4 QDS. Po ruskiej stronie nie grałem więc nie wiem jak tam wyglądają zmiany.
W każdym bądź razie "słyszalność" jest dużo lepsza i dużo łatwiej się zorientować na polu bitwy niż z dźwiękami BIS'u, i podobnie jak Hunter sugeruje może warto było by napisać do autora aby zrobił wersję tylko z podmienionymi dźwiękami bez zmian w konfigach broni i uznać taki mod za oficjalny/akceptowany na polskich serwerach.
Z innych zmian wpływających na grywalność jest burst dla MP5, jakby mocniejsze M4 QDS. Po ruskiej stronie nie grałem więc nie wiem jak tam wyglądają zmiany.
W każdym bądź razie "słyszalność" jest dużo lepsza i dużo łatwiej się zorientować na polu bitwy niż z dźwiękami BIS'u, i podobnie jak Hunter sugeruje może warto było by napisać do autora aby zrobił wersję tylko z podmienionymi dźwiękami bez zmian w konfigach broni i uznać taki mod za oficjalny/akceptowany na polskich serwerach.
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: @WarMod
No to trzeba zebrać podpisiki i wysłać maila, na co czekać:) Taka a'la petycja
Niech autor wie, że cała (a przynajmniej część) społeczność z tego forum chce dźwięków na mp!:)

Re: @WarMod
Wyszedł mod z samymi dzwiękami, bez poprawek broni. v.0.1
http://338.byethost12.com/arma/ModWarSound_v01.rar
Nowa wersja 0.13 Modu z dżwiękami i poprawkami do charakterystyk broni.
http://338.byethost12.com/arma/ModWar_v013.rar
INFO:
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 55977;st=0
http://338.byethost12.com/arma/ModWarSound_v01.rar
Nowa wersja 0.13 Modu z dżwiękami i poprawkami do charakterystyk broni.
http://338.byethost12.com/arma/ModWar_v013.rar
INFO:
http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 55977;st=0

Pozdrawiam, FoX
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: @WarMod
Hmm... to albo ktoś nas wyprzedził w wysłaniu maila, albo autor sam wpadł na ten pomysł^^ Idę testować! 

Re: @WarMod
Pisałem kiedys n forum CFOGa:
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=295
To sciagniecia jest wersja bez modyfikacji configa i z modyfikacją. Czyli albo same dzwieki albo dzwieki + zmiany parametrów broni.
http://cfog.pl/forum/viewtopic.php?t=295
To sciagniecia jest wersja bez modyfikacji configa i z modyfikacją. Czyli albo same dzwieki albo dzwieki + zmiany parametrów broni.