Mapy lubiane i nielubiane
Moderator: Inkwizytor
- [1stCav]SokoleOko
- Posty: 51
- Rejestracja: 16 grudnia 2006, 02:17
- ID Steam:
- Numer GG: 6169456
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Mapy lubiane i nielubiane
Może warto podzielić się doświadczeniami?
Ja bardzo lubię customową mapkę Cluster One, która często stoi na serwerze [NL] Dutch Dynamite - bardzo dobry teren, mapa jest rozległa, ale i szybka jak na CTF. No i kawałek Pink Floyd w intro dodaje smaku
Fajny jest też CTF na symetrycznej wysepce na północy - dwa wzgórza i miasteczko na wąskim przesmyku lądu.
Ja bardzo lubię customową mapkę Cluster One, która często stoi na serwerze [NL] Dutch Dynamite - bardzo dobry teren, mapa jest rozległa, ale i szybka jak na CTF. No i kawałek Pink Floyd w intro dodaje smaku
Fajny jest też CTF na symetrycznej wysepce na północy - dwa wzgórza i miasteczko na wąskim przesmyku lądu.
Dołącz do nas!
Intel C2D E6600
Asus P-5B
2 GB Geil Ultra (DC)
Asus X1900XT
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: Mapy lubiane i nielubiane
[1stCav]SokoleOko pisze: Fajny jest też CTF na symetrycznej wysepce na północy - dwa wzgórza i miasteczko na wąskim przesmyku lądu.
North Bases?
Od siebie dodam, ze przepadam za BISowym "Hold Castle" i wszystkimi Flagfightami (Dangerous Roads i podobne). Poza tym do grania na serwerach publicznych doskonale nadaja sie C&H Chillmasty, te z desantem spadochronowym: mimo, ze nierealistyczne to ludzie sie nie nudza kilkuminutowym biegiem w teren walk tylko od razu pstryk i sa pod ostrzalem
za to jak widze coopa "Seize the city" i podobne to mnie odrzuca... moze za duzo i za nudne ...
- Diabl0
- Posty: 134
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 01:10
- ID Steam:
- Numer GG: 2236900
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Mapy lubiane i nielubiane
Airfield - ZC&H na 64 graczy - mapka bardzo fajna i dynamiczna a do tego ta masa ludzi, sprzętu i możliwości. Jedyny problem to gracze gdyż na UMCS (czy jak ten serwer się dokładnie nazywa) wchodzi pełno mobów rozwalających resy i biorących heli bez umiejętności pilotażu
(ZC&H - Zone Capture & Hold - takie moje odróżnienie od typowego C&H które kojarzy mi się z flagą)
(ZC&H - Zone Capture & Hold - takie moje odróżnienie od typowego C&H które kojarzy mi się z flagą)
- -=HuNTeR=-
- Posty: 431
- Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
- ID Steam:
- Numer GG: 7474995
- Kontakt:
Re: Mapy lubiane i nielubiane
oza tym do grania na serwerach publicznych doskonale nadaja sie C&H Chillmasty, te z desantem spadochronowym: mimo, ze nierealistyczne to ludzie sie nie nudza kilkuminutowym biegiem w teren walk tylko od razu pstryk i sa pod ostrzalem
Eee..właśnie to jest beznadziejne, wszyscy się desantują, a sprzęt w resie sobie stoi. Strzelanie do spadochroniarzy i w ogóle do dupy że tak powiem. Jeśli już mowa o mapkach chilmasty to dobra jest mapka ta na lotnisku, co trzeba zając najpierw radiostację, żeby można było zobaczyć siebie i kolegów z teamu na mapce i żeby można było się desantować nie tam gdzie się chce tylko w wyznaczonym przez autora obszarze.
Re: Mapy lubiane i nielubiane
Mapy lubiane:
- C&H Alcazar
- C&H Dolores
- C&H Desertrumble
- ClusterOne
Mapy nielubiane:
- C&H Romi, ogólnie wszystkie dziwne wytwory na Crystal Cave których nazw nie spisałem.
- C&H Alcazar
- C&H Dolores
- C&H Desertrumble
- ClusterOne
Mapy nielubiane:
- C&H Romi, ogólnie wszystkie dziwne wytwory na Crystal Cave których nazw nie spisałem.
-
- Posty: 338
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
- ID Steam:
- Numer GG: 9190911
- ID gracza: 596484
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Mapy lubiane i nielubiane
Coockies for Victoria Na serwerze CFOG. Bloody Hell Jager
Pozdrawiam wyżej wymienionego
Pozdrawiam wyżej wymienionego
... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"
Re: Mapy lubiane i nielubiane
- C&H Alcazar
- C&H Dolores
- C&H Desertrumble
- C&H Factories
- C&H Airfield (Seize the Airfield)
- C&H Bagango (Assault on Bagango)
- C&H Dolores
- C&H Desertrumble
- C&H Factories
- C&H Airfield (Seize the Airfield)
- C&H Bagango (Assault on Bagango)
Re: Mapy lubiane i nielubiane
nienawidze evolution. kolejny coop w ktorym trzeba zabic 20000 ai w kilku miastach. tylko zapycha serwery na kilka godzin nie dajac wpuscic czegos innego
Re: Mapy lubiane i nielubiane
kondor pisze: nienawidze evolution. kolejny coop w ktorym trzeba zabic 20000 ai w kilku miastach. tylko zapycha serwery na kilka godzin nie dajac wpuscic czegos innego
Tu sie nie zgodze. Misja ma doskonale zabezpieczenie antyspamerskie i antynoobowskie Raz, ze AI w miastach nie ma tak duzo (na moje oko 25 sztuk w kazdym). Dwa, ze sam za wiele nie zdziałasz i musisz wspolpracowac z innymi. Poza tym system rang nie dopuszcza kretynow, ktorzy chetnie rozbijaliby sie BH co minute. Evolution ma w zasadzie jeden minus - bez odpowiednich ludzi misja po 30 minutach (czyli zajeciu 2 miast) robi sie jałowa.
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
- ID Steam:
- Numer GG: 3830261
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: Mapy lubiane i nielubiane
Najbardziej podobają mi się:
- Dolores by Chillamasta
- ECL CTF Metropolis
- GC CTF Cayo
Osobiście nie toleruje:
- hexenkessel
- Corridor
- Dolores by Chillamasta
- ECL CTF Metropolis
- GC CTF Cayo
Osobiście nie toleruje:
- hexenkessel
- Corridor
- calm
- Posty: 56
- Rejestracja: 13 kwietnia 2007, 08:22
- ID Steam:
- Numer GG: 3845806
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wąbrzeźno
- Kontakt:
Re: Mapy lubiane i nielubiane
eJay pisze:kondor pisze: nienawidze evolution. kolejny coop w ktorym trzeba zabic 20000 ai w kilku miastach. tylko zapycha serwery na kilka godzin nie dajac wpuscic czegos innego
Tu sie nie zgodze. Misja ma doskonale zabezpieczenie antyspamerskie i antynoobowskie Raz, ze AI w miastach nie ma tak duzo (na moje oko 25 sztuk w kazdym). Dwa, ze sam za wiele nie zdziałasz i musisz wspolpracowac z innymi. Poza tym system rang nie dopuszcza kretynow, ktorzy chetnie rozbijaliby sie BH co minute. Evolution ma w zasadzie jeden minus - bez odpowiednich ludzi misja po 30 minutach (czyli zajeciu 2 miast) robi sie jałowa.
Zgadzam się z eJay'em! Elvolution to naprawdę dobry twór, tylko brak ludzi do działania zespołowego psuje rozgrywkę!
Evolution to nie miejsce dla indywidualnych fragowc'ow
Jako, że jestem zwolennikiem coop’ow daje głos na Evolution!