Postawiłem niedawno serwer na 1.12...i pojawił się przede mną teraz spory problem... - addony...
Nie jest problemem wyszukanie addon-u... nie jest tez wielkim problemem czasem jego modyfikacja... natomiast problemem jest wzajemne wykluczanie się pakietów. Pytanie wiec do tych którzy mają już spore z tym doświadczenie....
Chce skompletowac zestaw addonów które:
1. przede wszystkim nie wywołują!!! konfliktów z innymi przy okazji podnoszą realizm gry.
( czyli wszystko AI, wyglądu terenu, pojazdy itd.. )
2. przede wszystkim stoją po stronie serwera...
3. przede wszystkim przeznaczone są dla MP, Coop..
4. nie ingeruja bezposrednio w orginalne pliki ..czyli wszystko na zasadzie @addon..
Myśle że ten wątek posłuży dobrze każdemu kto ma zamiar postawic własny serwer
W 100% wolne od konfliktów addony podnoszace walory MP ...
Moderator: Inkwizytor
- render
- Posty: 10
- Rejestracja: 04 maja 2008, 13:35
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
W 100% wolne od konfliktów addony podnoszace walory MP ...
"If you keep an open mind long enough someone will throw trash in it."
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: W 100% wolne od konfliktów addony podnoszace walory MP ...
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
- render
- Posty: 10
- Rejestracja: 04 maja 2008, 13:35
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Re: W 100% wolne od konfliktów addony podnoszace walory MP ...
SERVER ADMINS - Please block/require this mod as needed to ensure fair game play.
rozumiem dodaje sobie ten addon =mod@TrueMods;\@innyaddon
jak teraz ustawic by ten jeden mod był wymagany u Clienta a inne dopuszczone ? Gdzies to widzialem w sekcji cfg..ale nie znalazłem info na ten tema jeszcze...
rozumiem dodaje sobie ten addon =mod@TrueMods;\@innyaddon
jak teraz ustawic by ten jeden mod był wymagany u Clienta a inne dopuszczone ? Gdzies to widzialem w sekcji cfg..ale nie znalazłem info na ten tema jeszcze...
"If you keep an open mind long enough someone will throw trash in it."
- Rafael3D
- Posty: 440
- Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
- ID Steam:
- Numer GG: 11844
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: UK
Re: W 100% wolne od konfliktów addony podnoszace walory MP ...
Od niedawna z kumplem testujemy ECS na moim serwerze, powiem że jak na razie nie ma żadnych problemów. Wymóg to konieczność posiadania moda na kompach klientów. Serwer radzi sobie dobrze z tym, nie zauważyliśmy żadnych przykrych niespodzianek, wysypań serwera, lagów itp.
polecam również tematy z forum BIS:
1)addony JEDYNIE po stronie serwera: http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 73;t=70990
2)addony polecane w MP: http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 70;t=72113
polecam również tematy z forum BIS:
1)addony JEDYNIE po stronie serwera: http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 73;t=70990
2)addony polecane w MP: http://www.flashpoint1985.com/cgi-bin/i ... 70;t=72113