Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: mant3z »

Pewnie dlatego że ciągle ktoś włazi z czymś zmodyfikowanym, niektórym wysypuje się cała lista znaków zapytania po czym mamy nieprawidłową operację a nawet BS w wersji HD ;)
Mów mi milordzie łapserdaku!
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Rainbow »

kondor pisze:proszę o wytłumaczenie, jak krowie na miedzy, jak sie uzywa artylerii
Otóż (zacznę jak naukowiec) jeśli jesteś commanderem, w bazie stawiasz artylerie, po czym jest ona automatycznie obsadzana przez AI. Wchodzisz do menu (klawisz T), na pierwszej stronie w prawej dolnej części (tabela Fire Mission) wybierasz SET i zaznaczasz miejsce na mapie, na które chcesz dokonać ostrzału. Pasek obok przycisku SET pozwala zwiększyć, lub zmniejszyć obszar ostrzału (mniejszy obszar - większa dokładność i na odwrót).
Natomiast jeśli jesteś zwykłym żołnierzem również stawiasz sobie artylerie w BAZIE, lub w odpowiednich do tego przeznaczonych bunkrach, które można przejąć przy miastach. Do swojego zbudowanego działa wsadzasz wcześniej zakupione w bazie AI. Reszta, czyli cały FIRE MISSION przebiega identycznie jak wyżej.
Należy jednak pamiętać, że cel, który chcecie ostrzelać musi być oddalony od waszego działa artyleryjskiego o minimum 1000m!
Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Robi »

Patch 1,14, a panienek jak nie było tak nie ma... :|
Metropolie pełne facetów - nie uważacie to troszkę chore? :mrgreen:
O ile zwiększyłby się klimat, gdyby od czasu do czasu przewinęła się na monitorze jakaś lachonka ;) (nawet w mundurze - nie jestem wybredny :twisted: )
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Forrestal »

Robi pisze:O ile zwiększyłby się klimat, gdyby od czasu do czasu przewinęła się na monitorze jakaś lachonka ;) (nawet w mundurze - nie jestem wybredny :twisted: )
No to zarzuc zdjecia kolezanki malzonki, jakis filmik z ruchami. Model zrobie a kumpel wymodeluje animacje, albo mozemy ja na MoCap'a zaprosic :P
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: mant3z »

Nooo to do dzieła Panowie i dajcie jakąś animację latino dancing :P
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Equi
Posty: 155
Rejestracja: 26 grudnia 2006, 10:45
ID Steam:
Numer GG: 3753274
ID gracza: 0

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Equi »

warchlaq_przebiegly pisze:Tylko coś servery często się wysypują w trakcie gry :/

Warchlaqu, czy Ty mój drogi nie za dużo wymagasz? Przecież to wciąż jst produkt tego czeskiego upadającego BISu. :lol:
Ostatnio zmieniony 27 maja 2008, 11:55 przez Equi, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Tajgeer »

Już nie Twój drogi piczko :P

Zrobił BIS, ale może zawsze to jakoś poprawić, np. coś pozmieniać i uaktualnić wersję serwera linuxowego 8)
Awatar użytkownika
Rafael3D
Posty: 440
Rejestracja: 30 grudnia 2006, 20:07
ID Steam:
Numer GG: 11844
ID gracza: 0
Lokalizacja: UK

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Rafael3D »

1.14 i model lotu śmigłowcem - tu chyba też coś zmieniono, gdyż we wcześniejszych wersjach (1.08 i późniejsze bety) jakoś jeszcze dało się opanować heli za pomocą klawiatury, teraz - baardzo trudno, manewrowanie na niskich pułapach trudne i nieprzewidywalne - tak jak gdyby zwiększono czułość. Heli chodzi na boki jak dziki, po wybraniu autozawisu nawet... leci jeszcze przez pewien czas lub kołysze na boki.
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Dawidson »

Możliwe że jakiś nie spostrzegawczy jestem ale ja tam w sterowaniu różnicy nie widzę i problemów z heli nie mam, Cobra jest bardziej wymagająca ale to też nie problem latać nią między drzewami.

Choć nie zapieram się nogami że coś rzeczywiście zmienić mogli w sterowaniu.
Obrazek
RIDER
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Rainbow »

Robi pisze:Patch 1,14, a panienek jak nie było tak nie ma... :|
Metropolie pełne facetów - nie uważacie to troszkę chore? :mrgreen:
O ile zwiększyłby się klimat, gdyby od czasu do czasu przewinęła się na monitorze jakaś lachonka ;) (nawet w mundurze - nie jestem wybredny :twisted: )
Tutaj jest addon, który być może w jakiś sposób spełni twoje marzenie :)
http://www.armedassault.info/index.php? ... ons&id=325
Awatar użytkownika
Robi
Posty: 300
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 20:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: [52°39'E - 19°03'N] - Włocławek
Kontakt:

Re: Patch 1.14 (wrażenia i opinie)

Post autor: Robi »

Forrestal pisze:No to zarzuc [...] jakis filmik z ruchami. Model zrobie a kumpel wymodeluje animacje,...
Służę uprzejmie :)
Myślę, że jeśli będzie się poruszać tak jak ta w załączniku to powinno wszystkich usatysfakcjonować ;)

@Rainbow
Wiem... widziałem ten addon :mrgreen:
Nawet nie wiem jak mam go skomentować :twisted:
Koszmar :mrgreen:
Załączniki
foxywalk.gif
foxywalk.gif (126.97 KiB) Przejrzano 6939 razy
Tak dla zasady: Zawsze po niewłaściwej stronie!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”