Czy jest możliwe, poprawienie celności snajpera?
Dodałem do configu (replacement pack) nowego - ale jego celność jest delikatnie rzecz ujmując mierna, na dystansie czy to bliskim czy dalekim trafia w cel stały po trzecim lub nawet piątym razem - w zależności od dystansu (od 200m do 1000m)

celu (wroga) powiedzmy na 100m od niego - zostane zdemaskowany, ale nie powinno to mieć miejsca gdy znajduję się od niego 500m leżąc w bezruchu w krzakach w kamuflażu (XAM Ghillie Snipers)

Jak zmienić parametry w configu, lub cokolwiek żeby było OK.
};
class SoldierWSaboteurMarksman: SoldierWSaboteurPipe {
side = 1;
scope = 2;
model = "\ES_SO\FR\ES_Sniper";
camouflage = 0.3;
moves = "ES_SOMoves";
threat[] = {1,0.500000,0.100000};
canHideBodies = 1;
canDeactivateMines = 1;
nightVision = 1;
enableGPS = 1;
weaponSlots = 1 + 4 + 12* 256 + 2* 4096 + 2 + 8* 16;
accuracy = 0.7;
cost = 40000;
weapons[] = {"PKW_M21SD", "NVGoggles", "Throw", "Put", "RH_g18"};
magazines[] = {"20Rnd_762x51_PKW_M21", "20Rnd_762x51_PKW_M21", "20Rnd_762x51_PKW_M21", "20Rnd_762x51_PKW_M21", "20Rnd_762x51_PKW_M21", "20Rnd_762x51_PKW_M21", "20Rnd_762x51_PKW_M21", "20Rnd_762x51_PKW_M21", "PipeBomb", "smokeshell", "smokeshell", "33Rnd_9x19_g18", "33Rnd_9x19_g18", "33Rnd_9x19_g18", "33Rnd_9x19_g18"};
class Wounds
{
tex[] = {
"\ES_SO\FR\fizl_gate.pac",
"\ES_SO\FR\fizl_gate_i.pac",
"\ES_SO\FR\fizl_rukav90.pac",
"\ES_SO\FR\fizl_rukav90_i.pac",
"\ES_SO\FR\fizl_top.pac",
"\ES_SO\FR\fizl_top_i.pac",
"\ES_SO\FR\DamageHide.paa",
"\ES_SO\FR\Damage.paa"
};
mat[] = {};
};
Z góry dzięki
