ARMA 2! TAK, prezentacja na GC 2007 i cała reszta!!
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!
Sciagnij nowsze kodeki.
Co do filmu, mam nadzieje, ze nie zamierzaja wydac tej gry w tym roku bo ja nie widze zbytnio postepu prac.
Co do filmu, mam nadzieje, ze nie zamierzaja wydac tej gry w tym roku bo ja nie widze zbytnio postepu prac.
- Mr Groch
- Posty: 90
- Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
- ID Steam:
- Numer GG: 129799
- ID gracza: 2001667
- Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
- Kontakt:
Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!
Niech sie nie spiesza... Byc moze do wakacji doczekamy sie ACE, co nam da dodatkowy rok rozrywki z ArmA,
to tak na wakacje 2009 moga myslec o wypuszczaniu ArmA 2
to tak na wakacje 2009 moga myslec o wypuszczaniu ArmA 2

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!
Zrobić wam napisy do tego filmiku? Chcieliśmy już wcześniej dać ten filmik, ale nie wypaliło.
- ufoman
- Posty: 1184
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
- ID Steam:
- ID gracza: 40452
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!
Tlumaczenie na angielski jest na armaholic, chyba sobie ludzie poradza 

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!
ArmA2 Vegetation progress:
http://www.bistudio.com/developers-blog ... ss_en.html
Po przeczytaniu pierwszy raz od dłuższego czasu BIS czymś mnie zaskoczył. Wygląda na to, że na poważnie wzięli sobie temat wegetacji, jako jednego z głównych czynników lagujących grę. Jest też szansa, że nareszcie AI nie będzie widziało przez krzaki/drzewa. Być może w ArmA2 nie będzie już trzeba omijać lasów...
I jeszcze jedno:
"Armed assault used generated trees based on scripts version 1.5 (OFP elite used 1.0). ARMA2 uses the 4th generation of scripts..."
To gdzie te/ta wersje/wersja 2.5 ja się pytam?
http://www.bistudio.com/developers-blog ... ss_en.html
Po przeczytaniu pierwszy raz od dłuższego czasu BIS czymś mnie zaskoczył. Wygląda na to, że na poważnie wzięli sobie temat wegetacji, jako jednego z głównych czynników lagujących grę. Jest też szansa, że nareszcie AI nie będzie widziało przez krzaki/drzewa. Być może w ArmA2 nie będzie już trzeba omijać lasów...

I jeszcze jedno:
"Armed assault used generated trees based on scripts version 1.5 (OFP elite used 1.0). ARMA2 uses the 4th generation of scripts..."
To gdzie te/ta wersje/wersja 2.5 ja się pytam?

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!
ArmA II coraz bardziej interesująca
. Aż strach pomyśleć, jak BIS ją przyprawi do końca tego roku.

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!
Jacobss pisze:ArmA II coraz bardziej interesująca. Aż strach pomyśleć, jak BIS ją przyprawi do końca tego roku.
Byleby nie była za słona

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!
Rainbow pisze:
To gdzie te/ta wersje/wersja 2.5 ja się pytam?
Wersje 2.5 to Sahrani no-grass i mod lowplants

Fajnie to wygląda, mam nadzieję, że dalej będą optymalizować silnik.
Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!
Mimo, iż w przypadku ARMA2, jak i samego ARMA 1.12 wiele się nie dzieje, to w przypadku VBS2 szykuje się niezły przełom. Od kwietnia do VBS2 store wchodzi VTK (Virtual Training Kit), które oferuje ogromne możliwości, i nie jest to jak wcześniej zwykły moduł, lecz potężny upgrade do silnika programu. Można powiedzieć, że spełnia założenia, które miała spełniać GAME2. Po krótce wymienie co prezentuje ten PACK:
*Ulepszony edytor z możliwościami tworzenia trójwymairowych waypointów, ustawiania ekwipunku żołnierza i łączenia w różnorodne grupy
*Real Time Editor 3D z opcją kontroli przez sieć i natychmiastowej modyfikacji "w locie"
*ulepszony AAR z nagrywaniem głosu (VON)
*C2 (The Command and Control (C2) Interface), coś jak CoC do OFP/ARMA, tyle,że o wiele lepsze
*Programy do tworznia wysp w czasie rzeczywistym nawet na podstawie map topograficznych
*Dynamiczne zniszczenia budynków (metoda HitBoxów jak w przypadku ARMA2)
*DEFORMACJA TERENU W WYNIKU NP. EKSPLOZJI (nowość)
*możliwość niszczenie drzwi, okien, ścian na budynkach, oraz pełna ich interakcja (np. wyskoczenie przez rozbite okno)
*wyjątkowe cechy fizyczne i psychologiczne dla każdego AI
*poziom morale
*możliwość ciągnięcia rannego żołnierza
*możliwość poddania się przez oficera w przypadku fatalnej sytuacji (POW)
*realistyczny inwentarz (każda rzecz ma swoją wagę) (model żołnierza jest aktuazliwaony przez rzeczy, które nosi)
*sygnały ręczne
*dynamiczna konwersacja (wow)
*lepsze i zoptymalizowane AI (korzysta z wielu rdzeni procesora), wykorzystuje narożniki i wychyla się
*dodano dzieci
*termowizja z opcją kalibracji
*inne systemy wizyjne z opcją kalibracji
*dowódca pojazdów wykorzystuje system lockowania celów
*możliwość holowania i odzyskiwania zniszczonych pojazdów
*ulepszona symulacja IED, NBC i ADS
*wszystkie jednostki odwzorowane z detalami
*zewnętrzny system skryptowania
Screeny i szczegółowy opis tu:
http://virtualbattlespace.vbs2.com/inde ... &Itemid=79
Delikatnie mówiąc kopara opada...
*Ulepszony edytor z możliwościami tworzenia trójwymairowych waypointów, ustawiania ekwipunku żołnierza i łączenia w różnorodne grupy
*Real Time Editor 3D z opcją kontroli przez sieć i natychmiastowej modyfikacji "w locie"
*ulepszony AAR z nagrywaniem głosu (VON)
*C2 (The Command and Control (C2) Interface), coś jak CoC do OFP/ARMA, tyle,że o wiele lepsze
*Programy do tworznia wysp w czasie rzeczywistym nawet na podstawie map topograficznych
*Dynamiczne zniszczenia budynków (metoda HitBoxów jak w przypadku ARMA2)
*DEFORMACJA TERENU W WYNIKU NP. EKSPLOZJI (nowość)
*możliwość niszczenie drzwi, okien, ścian na budynkach, oraz pełna ich interakcja (np. wyskoczenie przez rozbite okno)
*wyjątkowe cechy fizyczne i psychologiczne dla każdego AI
*poziom morale
*możliwość ciągnięcia rannego żołnierza
*możliwość poddania się przez oficera w przypadku fatalnej sytuacji (POW)
*realistyczny inwentarz (każda rzecz ma swoją wagę) (model żołnierza jest aktuazliwaony przez rzeczy, które nosi)
*sygnały ręczne
*dynamiczna konwersacja (wow)
*lepsze i zoptymalizowane AI (korzysta z wielu rdzeni procesora), wykorzystuje narożniki i wychyla się
*dodano dzieci
*termowizja z opcją kalibracji
*inne systemy wizyjne z opcją kalibracji
*dowódca pojazdów wykorzystuje system lockowania celów
*możliwość holowania i odzyskiwania zniszczonych pojazdów
*ulepszona symulacja IED, NBC i ADS
*wszystkie jednostki odwzorowane z detalami
*zewnętrzny system skryptowania
Screeny i szczegółowy opis tu:
http://virtualbattlespace.vbs2.com/inde ... &Itemid=79
Delikatnie mówiąc kopara opada...
Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!
i dokladnie to wszystko zobaczymy za rok w ArmA2 

SI VIS PACEM, PARA BELLUM
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway
http://www.FIA.com.pl
"There is no hunting like the hunting of man, and those who have hunted armed men long enough and liked it, never care for anything else thereafter". -Ernst Hemingway