RH_aks &_pistol_pack
Moderator: Inkwizytor
RH_aks &_pistol_pack
Witam wszystkich. Może wie ktoś jaka jest nazwa skryptowa magazynków do AK-47 ? W addonie broni RH_aks &_pistol_pack
Re: RH_aks &_pistol_pack
upewniwszy się, że jednostka o nazwie gracz ma ową broń, uruchom skrypt o takiej tresci:
a ujrzysz nazwy wszystkich magazynkow jednostki gracz
Kod: Zaznacz cały
_mags = magazines gracz;
_napis = "";
for[{_i=0},{_i< (count _mags)},{_i=_i+1}]do{
_napis = _napis + format["%1 : %2\n", _i, _mags select _i];
};
hint _napis;
Ostatnio zmieniony 09 marca 2008, 20:01 przez kondor, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: RH_aks &_pistol_pack
Kondor nie wiem co robie źle ale po wejściu do gry, zamiast nazw mag.wyskakuje mi taka informacja
scalar array Oxe Offffef:
scalar array Oxe Offffef

scalar array Oxe Offffef:
scalar array Oxe Offffef
Re: RH_aks &_pistol_pack
1. zrobilem błąd, niedopisując średnika za nawiasem klamrowym (już poprawiłem)
2. oczywiscie skrypt jest w składni sqf czyli uruchamia się go poprzez polecenie
lub np w polu wyzwalacza, w polu inicjalizacji jednostki z przypisaniem:
mi tak zadziałało prawidłowo. Zrobiłem wyzwalacz z warynkiem true i polem przy aktywacji jak wyżej (ten drugi)
2. oczywiscie skrypt jest w składni sqf czyli uruchamia się go poprzez polecenie
Kod: Zaznacz cały
execVM "skrypt.sqf"
Kod: Zaznacz cały
wskaznik = execVM "skrypt.sqf"
Re: RH_aks &_pistol_pack
Bardzo dziękuje Kondor.
Zadziałało przy wpisaniu komendy w jednostce , w wyzwalaczu nie chciało. Dzięki, jesteś wielki. Pozdrawiam. 

