wszyscy sie tego czepiaja a to jeden z lepszych pomysłów. na poczatku może denerwować, no ale jeśli się samemu by biegło to raczej nie da się przybliżyć magicznie widoku. było to w wgl i było bardzo dobre.Mr Groch pisze: widok jak w TrueMods, niby jest, ale zablokowali powiekszanie.
Xtreme ArmA Mod
Moderator: Inkwizytor
Re: Xtreme ArmA Mod
cfog skończył się na kill'em all
- Radeon
- Posty: 778
- Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
- ID Steam:
- Numer GG: 4014140
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Re: Xtreme ArmA Mod
Ten nie zblizony widok wygląda tak jak by się na celowniku wcisneło "minus"? He he... Troche przekombinowane, rozumiem non-zoom, ale niech ustawią "oko" bliżej przyżądu celowniczego, bo jeśli jest tak jak z "minus" to troche dziwne, żeby ktoś celował sobie z końca kolby. 


-
- Posty: 338
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
- ID Steam:
- Numer GG: 9190911
- ID gracza: 596484
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Xtreme ArmA Mod
Chciałem sie od Was dowiedzieć, czy jest możliwość dodania do mojej paczki addonow music playera z XAMA. Próbowałem przekopiować kilka plików, m.in XAM_sounds, modules itp, ale jakoś nie działa.
Dzieki z góry
Dzieki z góry

-
- Posty: 14
- Rejestracja: 29 stycznia 2007, 18:26
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Xtreme ArmA Mod
Czy ktoś ma najnowszą wersję 1.4.05? Podobno zostały usunięte odgłosy walki w tle i efekt krwi.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Z góry dzięki za odpowiedź.
Re: Xtreme ArmA Mod
Tak ma. Tak i tak. Do tego dodali kilka bugówStary wiarus pisze:Czy ktoś ma najnowszą wersję 1.4.05? Podobno zostały usunięte odgłosy walki w tle i efekt krwi.
Z góry dzięki za odpowiedź.

Retired. Unavailable until further notice.