ARMA 2! TAK, prezentacja na GC 2007 i cała reszta!!

Zablokowany
Firefly
Posty: 744
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 21:23
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Firefly »

http://www.arma2.pl/img/news1/pcg2wz8.jpg

Arma1 wersja 1.12 w marcu??
Retired. Unavailable until further notice.
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Jacobss »

A wiem, to z tego artykułu z PC Games, oraz z filmików. Chciałem już wam nawet przetłumaczyć to na polski, ale widzę, że już macie angielskie tłumaczenie.

Moje tłumaczenie artykułu z PC games na temat patcha do Army1:

Armed Assault od 2006, jest po raz kolejny patchowana, jak wcześniej:

Już w marcu wydana zostanie kolejna softwarowa poprawka. Oprócz tego, że będziemy mieli wydajność zwiększoną o 100%, nowy patch 1.12 błyszczy nowym, dodatkowym materiałem - nowym trybem multi. W tym trybie, gracze będą mogli, jak w grze strategicznej, budować własne bazy, kupować wsparcie oraz próbować zająć teren wroga. Ten tryb został zainspirowany pewnym modem, pochodzącym z Community.
Ostatnio zmieniony 27 lutego 2008, 21:32 przez Jacobss, łącznie zmieniany 2 razy.
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Rainbow »

Z tego co zrozumiałem z tej wzmianki o 1.12 BIS szykuje jakieś nowe CTI. Co fakt to fakt, to "pseudo" cti zamieszczone w oryginalnej ArmA moim zdaniem nie porywało. Może ten screen z flagami na Sahrani z tego ostatniego artykułu z ArmA2 to własnie to?
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Jacobss »

Dobra, przetłumaczę wam cały artykuł. Za godzinkę (no może troszkę później :P) powinienem być gotowy. Lepsze tłumaczenie od razu na polski, od tego koślawego angielskiego na forum Bisu.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: kondor »

Jacobss pisze:Oprócz tego, że będziemy mieli wydajność zwiększoną o 100%
ten patch będzie taki wypaśny? Względem czego +100% wydajności?
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Jacobss »

kondor pisze:
Jacobss pisze:Oprócz tego, że będziemy mieli wydajność zwiększoną o 100%
ten patch będzie taki wypaśny? Względem czego +100% wydajności?
No po prostu. Wydajność gry, ma być do 100% zwiększona. Sorki, ale teraz tłumaczę dla was artykuł. Mogą być jakieś błędy, bo robię to dość szybko. Ale czytelne będzie, więc bez obaw.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: kondor »

zwiększona wydajność o 100% znaczy coś innego jeśli chodzi względem wersji 1.00, a 1.08.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Matte »

Hmm obiecane BIS CTI?! To będzie ciekawe, tylko ile będzie bugów?? Oby żadego. 100% więcej wydajności, ale względem czego? 1.00 czy 1.08/1.09 beta, a może trawa 1.09 + 10%, mam nadzieje ze nie dadzą ciała. Z racji tego że nie szpresiam po dojczlandzku nic a nic nie zrozumiałem (obrazki byly ladne), nic po za "Soft Air Repliken" Na forum BiSu znalazłem info że Edge jeden z devów ArmA w 2006 chciał zrobić kilku dniową strzelanke Jego Team + BIS i Community, ktoś wpadł na pomysł żeby zrobić "After Montignac", to by było ciekawe.

Akce : Bohemia Interactive Studio Placebo ukradł Mi G36
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Jacobss »

Spokojnie, tłumaczenie artykułu z niemieckiego w drodze. Jednak obawiam się, że już jestem tak zmęczony po dzisiejszej robocie, że dokończę jutro. Jak chcecie, mogę już dać to co przetłumaczyłem. Doszedłem do połowy trzeciej strony.
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Matte »

Daj, daj, daj. Plosie :rox
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Jacobss
Posty: 122
Rejestracja: 27 sierpnia 2007, 16:22
ID Steam:
ID gracza: 1

Re: ARMA 2! TAK, prezentacja juz dzis na GC!!

Post autor: Jacobss »

Artykuł:

Armed Assault 2.

Autor: Robert Horn


Żadnych kompromisów. Militarna Symulacja z Czech, również w swojej drugiej odsłonie pozostaje bliska swoim korzeniem, czyli realistyczności.

Marek Spanel jest bardzo ciekawym człowiekiem. Bardzo szybko to zauważyliśmy, odwiedzając go w jego firmie w Czechach. Zero zdziwienia, w końcu jest szefem Studia, które ze swoim Operation Flashpoint, tam i ówdzie mnóstwo pieniędzy zarobiło. W nakładzie ponad 2 milionów sprzedał się ich pierwszy, mistrzowski twór. Zauważa się również, że wtedy tylko 10 ludzi pracowało na tym tytułem, więc można sobie łatwo wyobrazić, dlaczego Marek ma taki dobry nastrój. Nieoficjalny następca (z powodów prawnych, ewentualnie licencyjncych nie wiem jak to nazwać), Armed Assault, sprzedał się w liczbie 300 tysięcy egzemplarzy. Teraz pracuje już około 50 ludzi na nowym tytułem, który konsekwentnie, idzie dalszą drogą poprzednika. Armed Assault 2, będzie ciężką symulacją wojenną, która ma być przedewszystkim - realistyczna. W biurze twórcy, mieliśmy okazję obejrzeć wczesną wersję tejże gry. Marek Spanel, zbombardowany pytaniami, oraz nowe obrazki, znajdziecie na naszej płycie DVD - dołączanej do gazety.

Jako przywódca, pięcioosobowego oddziału, walczysz przeciwko komunistycznej rebelii w Republice Chernaruś.


Bez eksperymentów:

Marek Spanel, stawia jasno, że Armed Assault 2 będzie dokładnie tym, czego fani oczekują. To nie mniej, najbardziej realistyczny scenariusz wojenny na PC. Na scenie mamy do tego przygotowany fikcyjny kraj Chernarus, w wolnym tłumaczeniu "Czarnoruś". Siły, popierające komunizm, starają się, aby kraj został ponownie członkiem Rosji. Konflikt eskaluje, jak "Czernarus Red Star Movement" w 2009, ruchem ręki przyłącza dalekie części kraju, razem ze stolicą "Chernogorsk". Lecz, do przyłączenia się do Rosji nie dochodzi. Premierminister Alexander Baranov zostaje poddany egzekucji, przywódca rebelii mówi, że kraj należy do Socjalistycznej Republiki Chernarus. Pozostałe części kraju starej demokracji, proszą siły zachodu o pomoc. Oczywiście, że Amerykanom dwa razy tego powtarzać nie trzeba, więc wysyłają swoich ludzi na teren wojny. Tam razem z Armią z Chernarus, mają wyrzucić tych czerwonych psów i uwolnić kraj.

Armed Assault od 2006, poraz kolejny patch, jak już to było wcześniej:

Już w marcu wydana zostanie kolejna softwarowa poprawka. Pomijając fakt, że będziemy mieli wydajność zwiększoną o 100%, nowy patch 1.12 błyszczy nowym, dodatkowym materiałem - nowym trybem multi. W tym trybie, gracze będą mogli, jak w grze strategicznej, budować własne bazy, kupować wsparcie oraz próbować zająć teren wroga. Ten tryb został zainspirowany pewnym modem, pochodzącym z Community.

Bohemia się nauczyła.

W Armed Assault, gracze byli tylko małymi szczurami na polu bitwy, osobami obok wielu. Raz jako pilot, potem znowu jako żołnierz na ziemi. Ale tutaj nie chodzi tylko o zadania, nie tylko o osoby za giwerą. Identyfikacja z bohaterem gry nie miała prawie kompletnie miejsca, więc spowodowało to u wiele graczy duże powody do nie zadowolenia. Już w dodatku Queens Gambit, twórcy postawili na osobowość bohatera. Dlatego w Armed Assault 2, będziesz grał jako przywódca 5 osobowego oddziału US Marine Corps. Te jednostka, zwana Razor składa się z indywidualnych osób, którym BIS przygotował nawet fikcyjną biografię. Master Sergeant Patrick Miles, przyłączony do Armi US w wieku 19 lat. Za wspaniałe dokonania na wojnie w Iraku, został przywódcą teamu Razor. Do tej całej śmietanki towarzyskiej dochodzi jeszcze: Chad Rodriguez (specjalista od ciężkich broni), Brian O'Hara (Sanitariusz), Randy Sykes (Snajper) oraz Matt Cooper (Grenadier). Jak już rozpoczniesz walkę na polu bitwy, możesz w każdym momencie przełączać pomiędzy żołnierzami, aż do tego, który ci najbardziej odpowiada. Do tego można postanowić, czy żołnierze mają lepiej zostać z tyłu jako osłona, czy lepiej mają strzelać we wszystko co się rusza. System wydawania rozkazów, znany już z Armed Assault, znajdzie się również w drugiej części gry. Mimo wszystko, twórcy przerobili trochę ten system, aby można było sterować jednostkami trochę bardziej intuicyjnie. Nie musisz już się trudzić z klikaniem w klawisze z numerkami, wystarczy kursorem wydać rozkaz twoim ludziom, czy mają strzelać, czy też pilnować tyłka. Tego ostatniego używają żołnierze też konsekwentniej. Próbują się ukryć po bokach. Żeby było to dokładnie i płynnie zrobione, BIS stworzył technologię nazwaną "Micro-AI". To ma pomóc żołnierzom dobrze się zachować, kiedy mają się chować, czy też kryć innych ogniem. "Micro AI, to naprawdę duży krok dla nas" mówi Marek, dzięki tej nowej technologii, potyczki z wrogami powinny być o wiele ciekawsze. "Teraz walka z pięcioma przeciwnikami, to naprawdę duże wyzwanie". Inaczej niż w aktualnych shooterach jak Call of Duty 4, wydarzenia, dziejące się na ekranie, nie są oskryptowane. Sztuczna Inteligencja reaguje na na każdą sytuację, która wydarzyła się właśnie na ekranie, więc w teorii brzmi to dość dobrze. Jednak, w poprzedniku prowadziło to często do głupich zachowań AI, jak np. niektóre patrole nie dotarły do wyznaczonych punktów, więc nie można było przez to ukończyć misji. Oczywiście twórcy nie pozostali bezczynni i do dzisiaj spatchowali odpowiednio Armed Assault, aby więcej do takich zdarzeń nie dochodziło. To zrobiło też dobrze drugiej części - mówi Marek. W końcu taktyczny shooter powinnien mieć żołnierzy z mądrym i płynnym AI.


Później, zrobię dalej, ewentualnie dopiero jutro po południo, jak wrócę z pracy.


Edit:

To mi się jeszcze chciało przetłumaczyć, było to w takim okienku, jako podsumowanie:



PC Games odsłania najważniejsze fakty, do nadchodzącej Militarnej Symulacji od Studia Bohemia Interactive.

- Fikcyjny kraj Chernarus będzie miał powierzchnię 230 kilometrów kwadratowych.

- Teren jest odwzorowany na pewnej części terenu w Czechach.

- Zamiast anonimowego żołnierza, gramy jako pięcioosobowy oddział sił amerykańskich

- Ponad 50 broni jest dostępnych dla gracza.

- Więcej niż 50 pojazdów będzie grywalnych.

- Multiplayer pozwala na grę w trybie coop oraz grę Online do 50 graczy

- Elementy RPG, jak rozmowa z NPCs mają sprawić, że przebieg gry będzie jeszcze realistyczniejszy.

- Z "High Level Command" nawiguj (nie wiem jak to przetłumaczyć, brakuje mi słowa) jednostkami jak w grze strategicznej, wyznaczając odpowiednie miejsce i zachowanie.

- Tak zwane "Micro AI" ma umożliwić żołnierzom jeszcze lepsze zachowanie. Używają osłon, oraz kryją się nawzajem ogniem.
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”