Respawn NPC w misjach MP

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Xagog
Posty: 36
Rejestracja: 21 grudnia 2007, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 0

Respawn NPC w misjach MP

Post autor: Xagog »

Witam.
Zacząłem sobie robić misję cooperative i jakoś doszedłem do tego jak zrobić respawn pointa dla graczy i wrogów (markery typu respawn_east itd.).Ale nie potrafię zrobić tak,żeby respawnowały się pojazdy wroga z załogą w środku,próbowałem z markerem respawn_vehicle _east,ale nie działa.

Drugie pytanie:jak zrobić,żeby respawnowały się całę grupy wrogów,które po respawnie biegną do wyznaczonego celu?Wystarczy po prostu ustawić grupę i dać im waypointy?

Trzecie pytanie:jak zrobić mobilny respawn point (tak jak w domination one team)?

Pytanie czwarte:jak zrobić,żeby po uruchomieniu aktywatora,w danym miejscu pojawiły się obiekty,np worki z piaskiem,namioty itp?Pytanie to dotyczy także wrogów.

Mam jeszcze wiele innych pytań,ale nie wszystko naraz.Nie mam za bardzo czasu na szukanie po forach,wolny czas wykorzystuję na robienie misji właśnie.Byłbym wdzięczny za pomoc,ew.jakieś linki itp.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Xagog
Posty: 36
Rejestracja: 21 grudnia 2007, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Respawn NPC w misjach MP

Post autor: Xagog »

Mam jeszcze jedno pytanie,które mnie męczy.Jak doprowadzić do neutralizacji wrogiego respawn pointa?Chodzi mi o to,że mamy np.zdobyć bażę wroga,gdzie ma on swój punkt respawnu-jak zrobić,żeby po zdobyciu tej bazy wrogowie się tam więcej nie respawnowali?
Awatar użytkownika
Xagog
Posty: 36
Rejestracja: 21 grudnia 2007, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Respawn NPC w misjach MP

Post autor: Xagog »

Hmm,dzięki,bardzo przydatne informacje :(
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Respawn NPC w misjach MP

Post autor: kondor »

Xagog pisze:Nie mam za bardzo czasu na szukanie po forach,wolny czas wykorzystuję na robienie misji właśnie
Pozdrawiam
Gdyby nie to zdanie...
itan
Posty: 338
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
ID Steam:
Numer GG: 9190911
ID gracza: 596484
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Respawn NPC w misjach MP

Post autor: itan »

bardziej mi to wyglada na misje C&H, a nie coopa
Obrazek... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"
Awatar użytkownika
Xagog
Posty: 36
Rejestracja: 21 grudnia 2007, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Respawn NPC w misjach MP

Post autor: Xagog »

kondor pisze:
Xagog pisze:Nie mam za bardzo czasu na szukanie po forach,wolny czas wykorzystuję na robienie misji właśnie
Pozdrawiam
Gdyby nie to zdanie...
Gdyby nie to zdanie to co?Samo ustawianie wszystkiego w edytorze i kombinowanie,żeby zadziałało zajmuje mi dużo czasu.Szukam informacji,ale wszystkim na raz się nie mogę zająć,bo mam masę innych pytań,część pozostaje otwarta,na część sam znalazłem odpowiedź.Gdybym miał sam szukać odpowiedzi na wszystkie pytania nic bym nie zrobił w edytorze,bo czasu mam niewiele.Poza tym od tego jest forum,żeby pytać.Więc pytam.Nie chciałbym być arogancki,ale skoro macie zamiar komentować w taki sposób,lepiej nie piszcie nic.
Pozdrawiam

P.S:co do trzeciego pytania-zamykam je.Mam już czego chciałem.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1522
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: Respawn NPC w misjach MP

Post autor: kondor »

Uważasz, że jesteś wyjątkowy i trzeba Ci przynieść rozwiązanie na tacy? Trochę pokory. Każdy missionmaker na początku wie niewiele i spokojnie pyta o pewne kwestie. Ty natiomiast napisałeś coś w rodzaju: "nie mam czasu na takie pierdoły jak używanie opcji >>szukaj<<, Wy mi podajcie rozwiązanie na tacy!"
Każdy przeszedł przez mozolne klikanie w edytorze, więc nie jesteś wyjątkowy, ale za to jesteś arogancki i to właśnie Ci wytknąłem, czego nie zaczaiłeś.
Odpowiedzi:
1. opcja szukaj na konkurencyjnym forum (są przynajmniej 2 łatwoznajdowalne topiki)
2. respawn to pojęcie, które odnosi się tylko do jednostek, w które ma możliwość "wejścia" gracz w MP. To pytanie zadałeś nieprecyzyjnie
3. -
4. w wzywalaczu wywołujemy skrypt, w którym wielokrotnie wywołujemy komendę createVehicle z klasami podanymi na tej stronie: http://community.bistudio.com/wiki/ArmA ... s_Vehicles lub naklikanie ich w edytorze, a w omawianym skrypcie tylko ich przesunięcie (komenda setPos)
Awatar użytkownika
Xagog
Posty: 36
Rejestracja: 21 grudnia 2007, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Respawn NPC w misjach MP

Post autor: Xagog »

Równie dobrze ja mogę Tobie powiedzieć "Uważasz,że skoro się naszukałeś to inni niech też sobie szukają,żeby nie było za łatwo."To o co pytałem było dla mnie sprawą drugiego rzędu,bo pracuję nad swoją kampanią (staram się zrobić coś w stylu Ghost recon 2),co pochłania większość czasu,jaki spędzam przed monitorem.A czasu na siedzenie przed kompem nie mam zbyt wiele.Po drugie,ludzie zadają prostsze,wymagające dosłownie minuty szukania,pytania i uzyskują odpowiedzi.Dlaczego?Dlatego,że ego ludzi,którzy tych odpowiedzi udzielają nie jest tak rozdęte jak Twoje.To jak przejść koło żebraka i powiedzieć "idź do pracy",nie wiedząc dlaczego żebra.Tak samo,jeśli znam odpowiedź na pytanie,bez względu jakie by nie było,staram się pomóc.Bo znam uczucie,kiedy jeden projekt jest nieskończony,a w głowie rodzi się następny.Nie chcę Cię obrażać,ani się z Tobą sprzeczać,udowadniać też nic nie mam zamiaru,bo czegokolwiek bym nie powiedział i tak będziesz obstawał przy swoim,choć w ogóle mnie nie znasz i nie masz bladego pojęcia o tym,co robię na codzień.Miłego wieczoru życzę
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Respawn NPC w misjach MP

Post autor: ufoman »

Xagog, jak widzisz nikt Ci nie pomoze. Musisz sobie radzic sam(a moze sam skorzystac z funkcji "Szukaj"?).
Mozesz sprobowac tez poprosic na innym forum, moze beda bardziej skorzy do wspolpracy.

Kolejne posty nie na temat wyladuja w koszu.
Awatar użytkownika
Xagog
Posty: 36
Rejestracja: 21 grudnia 2007, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Respawn NPC w misjach MP

Post autor: Xagog »

Dobra już,temat do zamknięcia w takim razie.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”