Wymagania and Patche
Moderator: Inkwizytor
Re: Wymagania and Patche
Pono słyszałem, że Omegi sa o wiele lepsze i karta chodzi szybciej, ale czy na 9550 tez to sie sprawdzi to musisz sprobowac (pewnie pojdzie, dlatego polecam, zawsze to tych kilka fps wiecej 
)
			
			
									
						
							
Re: Wymagania and Patche
Jak się wyłącza trawę? Szczerze mówiąc nie widziałem takiej opcji w ustawieniach 
 ale może coś przeoczyłem.
			
			
									
						
										
						- Matte
 - Posty: 805
 - Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
 - ID Steam:
 - Numer GG: 3470353
 - ID gracza: 2166020
 - Lokalizacja: Sosnowiec
 
Re: Wymagania and Patche
Ustawienie terenu na bardzo nisko ;]
			
			
									
						
							Jestem BIS fanboyem! 
 
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
			
						FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Wymagania and Patche
Eee ;/ to nie załątwia sprawy, bo trawy nie ma tylko w oddali. Jakieś 2 - 3 metry wogół gracza nadal jest ;/ Chodziło mi o całkowite wyłączenie trawy, żeby grać sobie jak w OFP. Czytałem gdzieś, że ktoś zrobił taką wyspę, ale wolałbym, żeby trawy nie było w całej grze. Jest taka możliwość? Oczywiście tylko w SP.
P.S Co do Radeona 9550 da się go trochę podkręcić bez jakiegoś ryzyka. Osoboście po podkręceniu tejże karty zaobserwowałem skok o jakieś 5 - 10 FPS.
Oto program:
 http://www.techpowerup.com/atitool/ATITool_0.0.22.exe
Zalecam użycie opcji Find Max Core, a pózniej Find Max Memory. Po zakończeniu podkręcania zmniejszyć, o jakieś 5 - 10 MHz.
			
			
													P.S Co do Radeona 9550 da się go trochę podkręcić bez jakiegoś ryzyka. Osoboście po podkręceniu tejże karty zaobserwowałem skok o jakieś 5 - 10 FPS.
Oto program:
Zalecam użycie opcji Find Max Core, a pózniej Find Max Memory. Po zakończeniu podkręcania zmniejszyć, o jakieś 5 - 10 MHz.
					Ostatnio zmieniony 04 stycznia 2008, 15:12 przez kubczak16, łącznie zmieniany 2 razy.
									
			
						
										
						- Matte
 - Posty: 805
 - Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
 - ID Steam:
 - Numer GG: 3470353
 - ID gracza: 2166020
 - Lokalizacja: Sosnowiec
 
Re: Wymagania and Patche
kubczak, jaka ty masz ta Arme, wszystko co powiem tylko tobie nie działa...
			
			
									
						
							Jestem BIS fanboyem! 
 
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
			
						FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Wymagania and Patche
Nie wiem właśnie dlaczego. Mam oryginalną Armę, polską versje, spatchowaną do 1.09.
			
			
									
						
										
						- Maćko
 - Posty: 653
 - Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
 - ID Steam:
 - ID gracza: 1
 - Lokalizacja: Radom
 - Kontakt:
 
Re: Wymagania and Patche
Jedyny przypadek 
 
Jeśli detale terenu ustawisz na b.nisko to trawy nie ma, przynajmniej u mnie.
			
			
									
						
										
						Jeśli detale terenu ustawisz na b.nisko to trawy nie ma, przynajmniej u mnie.
Re: Wymagania and Patche
oczywiscie testujesz w edytorze lub SP, bo w MP trawę ustawia albo domyslnie ustawienie lub mapa poprzez polecenie "setTerrainGrid"
			
			
									
						
										
						Re: Wymagania and Patche
A może chodzi o to, że zeby wylaczyc trawe to oprocz ustawienia etali terenu trzeba ustawic jeszcze jakas opcje na nisko albo bardzo nisko? Np filtrowanie anizotropowe?
			
			
									
						
							
- Maćko
 - Posty: 653
 - Rejestracja: 10 grudnia 2007, 15:08
 - ID Steam:
 - ID gracza: 1
 - Lokalizacja: Radom
 - Kontakt:
 
Re: Wymagania and Patche
Możliwe, ale na pewno nie będzie to filtrowanie anizotropowe. Ja mam detale terenu b.nisko a filtrowanie b.wysoko (:D)
			
			
									
						
										
						Re: Wymagania and Patche
Z tym filtrowaniem to tylko przykład dałem dla lepszego zrozumienia mojego naprawde trudnego bełkotu 
			
			
									
						
							


