Alarm po odgłosie strzału.

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Xagog
Posty: 36
Rejestracja: 21 grudnia 2007, 15:22
ID Steam:
ID gracza: 0

Alarm po odgłosie strzału.

Post autor: Xagog »

Sorry,że tak nabijam tematy,ale pracuję intensywnie nad swoją pierwszą kampanią i mam masę pytań.Mam taki problem.Robię misję,w której gracz atakuje w nocy,po cichu (z wyciszoną bronią)posterunek będący na wzgórzu nieopodal miasta.Chodzi o to,żeby po cichu wytłuc wartowników,tak,by nie oddali strzału.Jednak jeśli się nie uda i któryś z nich odda strzał (z broni bez tłumika),chciałbym,żeby w miasteczku na dole włączył się alarm,że niby ci w mieście słyszeli strzał/y.I żeby alarm wył przez określony czas,a nie non-stop.
Mógłby mi ktoś coś poradzić?Jestem początkujący i niezabardzo wiem od czego zacząć.Z góry dzięki :)
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Alarm po odgłosie strzału.

Post autor: Trance »

Możesz popełnić skrypt, ktory by zliczał ilość nabojów w magazynku kolesia, jezeli wartosc ta jest mniejsza od 30 to wtedy włączałby sie alarm.

_magazynek=soldier ammo "M16A2"
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Edytor - tworzenie misji, skrypty oraz programowanie”