Witam,jestem nowy na forum,więc pozdrawiam wszystkich.Przejdę od razu do rzeczy.Mam kłopot ze zrobieniem misji,w której zadaniem jest obrona wzgórza przed nacierającymi sowietami.Mój problem polega na tym,że sowieci(AI) walą do porozstawianych na wzgórzu partyzantów (też AI) jak do kaczek,a ci nie odpowiadają ogniem tylko leżą (a wiem,że mają wrogie AI na celownikach).Wie ktoś może dlaczego nie otwierają ognia?Nie ma żadnych przeszkód na linii strzału.Na mapie umieściłem jeszcze snajpera,który jest wyżej i dalej niż jednostki na wzgórzu i mimo znacznego oddalenia od wroga otwiera ogień bez problemu.Próbowałem już chyba wszystkiego,ale missionmaker ze mnie początkujący i pewnie o wielu rzeczach nie wiem.
Druga sprawa-AI nie chce strzelać zza worków z piaskiem.Można jakoś zrobić,żeby strzelali zza worków z piaskiem kucając (po wpisaniu np."this setunitpos "middle" jednostce za workami)?
Proszę o szybką odpowiedź,z góry dzięki
Po 1 godzinie:
Co do worków z piaskiem znalazłem jakiś AI sandbag fix.Pierwsze pytanie jednak pozostaje otwarte
PROBLEM Z AI!
Moderator: Inkwizytor
Re: PROBLEM Z AI!
Może to dlatego ze ukradłeś gre Piracie j****y??
Retired. Unavailable until further notice.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: PROBLEM Z AI!
Wpisz każdamu dowódcy na mapie!
Kod: Zaznacz cały
{_x globalchat "Jestes Piratem"}forEach units group this
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net


FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net