Błąd przy MLOD-owaniu modeli BIS-u

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Marius
Posty: 34
Rejestracja: 29 listopada 2007, 15:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Błąd przy MLOD-owaniu modeli BIS-u

Post autor: Marius »

Jak każdy wie, w OFP modele P3D trzeba było zapis zmienić na format MLOD jaki obsługuje Oxygen2 Light, co próbowałem z modelami ArmA produkcji BIS-u i efektem był komunukat
"Error reading VertexInfo" po czym wyskakiwał błąd "Access violation at address 00403067 in module 'Odol_Explorer.exe'. Read of Address 00000000" Bardzo prosiłbym o pomoc i odpowiedź.
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: Błąd przy MLOD-owaniu modeli BIS-u

Post autor: klamacz »

w najkrotszym wydaniu: nie da sie w ten sposob :) Odol_explorer nie obsluguje ODOL-kow z Arma.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
Marius
Posty: 34
Rejestracja: 29 listopada 2007, 15:16
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Błąd przy MLOD-owaniu modeli BIS-u

Post autor: Marius »

hmmm... a skoro nie obsługuje, to jak zrobić aby te ODOL-e z ArmA były w formacie MLOD który może obsługiwać O2 Light??? I jak w ogóle przygotować taki BIS-owski model do pracy w Oxygenie???
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”