nowy ruch (jak zrobić?)

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
SebaNR
Posty: 20
Rejestracja: 31 października 2007, 19:46
ID Steam:
ID gracza: 0

nowy ruch (jak zrobić?)

Post autor: SebaNR »

mam pytanie czy jest możliwe zrobienie i dodanie do gry nowego ruchu ? chciałbym oprócz zwykłego salutowania zrobić także salut rzymski (ręka wzniesiona ku górze) , lub chociaż zamienić obecny... robił ktoś z was kiedyś podobne rzeczy ?
itan
Posty: 338
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 13:17
ID Steam:
Numer GG: 9190911
ID gracza: 596484
Lokalizacja: Gdańsk

Re: nowy ruch (jak zrobić?)

Post autor: itan »

jesli masz caly wypasiony system motion capture to probuj :?
Obrazek... "zamknieta koteria ze zidiociałymi członkami"
Awatar użytkownika
klamacz
Posty: 818
Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
ID Steam:
Numer GG: 2019934
ID gracza: 2320644
Lokalizacja: Szczytno
Kontakt:

Re: nowy ruch (jak zrobić?)

Post autor: klamacz »

nie ma aplikacji do edycji animacji do Arma. Jest programik do edycji tychze pod Flashpointa, ale nie sa kompatybilne. Podobno mozna przeniesc animacje razem ze szkieletem i modelem z flasha do Arma, jak to zrobil mod XAM, ale nie wiem na ile rozwiaze to twoj problem :)

Aktualnie wiec, pozostaje naciskanie BISu na wypuszczenie ich narzedzi, z tego co mozna doczytac na forum BISu najprawdopodobniej maja pluginy do Maya pozwalajace konwertowac standardowe formaty motion capture na format rozumiany przez Oxygena.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”