flagi

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
SebaNR
Posty: 20
Rejestracja: 31 października 2007, 19:46
ID Steam:
ID gracza: 0

flagi

Post autor: SebaNR »

mam pytanie jak dodać dodatkową flagę do obiektów ? ściągnąłem pack z flagami, chcąc zmodyfikować niektóre z nich i umieścić własne wzory ale ten *pbo wymaga wyższej wersji gry, choć nie gra tu jest problemem, tylko program pboView który nie czyta tego pliku więc z jakiejkolwiek modyfikacji nici... niech mi ktoś powie jak mogę więc na własną rękę dodać nową flagę z własnym wzorem ?
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: flagi

Post autor: Matte »

http://community.bistudio.com/wiki/setFlagTexture
A więc możesz użyć tej komendy ale jej ograniczeniem jest to że obrazek flagi musi sie znajdować w każdej misji w której chcesz jej użyć.

Komendy używa sie następująco:

Kod: Zaznacz cały

FLAGA1 setFlagTexture "POLAND.jpg"
załaczam dwie przykładowe flagi
Załączniki
poland.jpg
poland.jpg (7.06 KiB) Przejrzano 2469 razy
white.jpg
white.jpg (7.47 KiB) Przejrzano 2469 razy
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
SebaNR
Posty: 20
Rejestracja: 31 października 2007, 19:46
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: flagi

Post autor: SebaNR »

mi chodziło o to żeby na stałe dodać nowe flagi do obiektów, bo takie coś rzeczywiście jest ograniczeniem
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”