ufoman: Nie uzywaj jaskrawych kolorow.
jak zrobić żeby żołnież poruszał ustami przy mówieniu
Moderator: Inkwizytor
jak zrobić żeby żołnież poruszał ustami przy mówieniu
A ten skrypt to do czego: http://community.bistudio.com/wiki/say_string ? 
ufoman: Nie uzywaj jaskrawych kolorow.
ufoman: Nie uzywaj jaskrawych kolorow.
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: jak zrobić żeby żołnież poruszał ustami przy mówieniu
Musisz wygenerować plik "LIP". Zrobisz to przy pomocy programu "Wav2LIP" http://community.bistudio.com/wiki/Wave2Lip
Dzięki niemu wygenerujesz pliki LIP dla twoich dialogów. Mam nadzieje, że masz wpisane dzwięki w Description. Bo jeśli nie to jeszcze będziesz mial 5 minut roboty ;]
Dzięki niemu wygenerujesz pliki LIP dla twoich dialogów. Mam nadzieje, że masz wpisane dzwięki w Description. Bo jeśli nie to jeszcze będziesz mial 5 minut roboty ;]
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: jak zrobić żeby żołnież poruszał ustami przy mówieniu
niestety ten program mi nie działa ! Patrzyłem na fora było opisane jak z niego korzystać ale robiłem to wszystko i nie działało !! 
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: jak zrobić żeby żołnież poruszał ustami przy mówieniu
Tzn. Przeciągasz plik Wav na program "Wav2Lip" i nic sie nie dzieje?
Jeśli tak to sprawdz jak zapisałeś plik wav, zwróć uwage że musi spełniać następujące warunki:
16-bit
44100khz
Mono
jak z tym nie będzie działać to załącz plik wav i zobacze co z nim nie tak
Jeśli tak to sprawdz jak zapisałeś plik wav, zwróć uwage że musi spełniać następujące warunki:
16-bit
44100khz
Mono
jak z tym nie będzie działać to załącz plik wav i zobacze co z nim nie tak
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net