
AZPL Tournament - informacje
Moderator: Inkwizytor
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
Od kilku dni mapy są dostępne na serwerze 8BZ oraz 1stCav. Teraz można je pobrać z naszego ftp:
http://www.arma-zone.pl/download/tourna ... y_v004.rar
http://www.arma-zone.pl/download/tourna ... e_v004.rar
http://www.arma-zone.pl/download/tourna ... d_v004.rar
http://www.arma-zone.pl/download/tourna ... g_v005.rar
http://www.arma-zone.pl/download/tourna ... y_v004.rar
http://www.arma-zone.pl/download/tourna ... e_v004.rar
http://www.arma-zone.pl/download/tourna ... d_v004.rar
http://www.arma-zone.pl/download/tourna ... g_v005.rar
Re: AZPL Tournament - informacje
Enemy Nearby tnie mi niesamowice od samego początku. Ponadto jest lekko niezbalansowana, gdyz East ma o wiele dłuższa droge do srodkowej flagi. Mam wrazenie, ze na planszy jest za duzo pojazdow (moze przez to tnie), powierzchnia pola jest mała, a co 10-15 metrow lezy jakis złom.
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
Odczucia mam podobne - West ogolnie ma latwiejsza podejsce do mid'a, latwiejsza obrone, wiecej prespektywy przy wychodzeniu z resa itd. No i ten nieszczesna mozliwosc wejsca do resa z flaga... Przeciez to jest wielkie nieporozumienie.eJay pisze:Enemy Nearby tnie mi niesamowice od samego początku. Ponadto jest lekko niezbalansowana, gdyz East ma o wiele dłuższa droge do srodkowej flagi. Mam wrazenie, ze na planszy jest za duzo pojazdow (moze przez to tnie), powierzchnia pola jest mała, a co 10-15 metrow lezy jakis złom.
- Mefiu
- Posty: 492
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2369010
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
Mapa została poprawiona o to co wymienił Klamacz, za wyjatkiem pechowej flagi... Nie wiedziec czemu srednica kola w obrebie ktorego flagrunner moze chodzic z flaga jest wieksza niz powinna byc.Forrestal pisze:Odczucia mam podobne - West ogolnie ma latwiejsza podejsce do mid'a, latwiejsza obrone, wiecej prespektywy przy wychodzeniu z resa itd. No i ten nieszczesna mozliwosc wejsca do resa z flaga... Przeciez to jest wielkie nieporozumienie.eJay pisze:Enemy Nearby tnie mi niesamowice od samego początku. Ponadto jest lekko niezbalansowana, gdyz East ma o wiele dłuższa droge do srodkowej flagi. Mam wrazenie, ze na planszy jest za duzo pojazdow (moze przez to tnie), powierzchnia pola jest mała, a co 10-15 metrow lezy jakis złom.
- Mefiu
- Posty: 492
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2369010
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
W nowej wersji mapy:
*Została zredukowana liczba szpitali do 2 na planszy + dwa w resie.
*Zostało usunięte troche złomu
*Wejście do wieży ciśnień zostało zablokowane
*Spawn wschodu i zachodu osłaniają jednakowe budynki
*Midflag nie jest już widoczny bezpośrednio z spawna zachodu.
Wciaz jest problem z kółkiem flagrunnera. Zapraszam do testów mapy (powinna juz byc na FTP).
Chociaz nie wiem czy bedzie brac udzial w turnieju to daje linka: http://rapidshare.com/files/56178806/az ... a.pbo.html
*Została zredukowana liczba szpitali do 2 na planszy + dwa w resie.
*Zostało usunięte troche złomu
*Wejście do wieży ciśnień zostało zablokowane
*Spawn wschodu i zachodu osłaniają jednakowe budynki
*Midflag nie jest już widoczny bezpośrednio z spawna zachodu.
Wciaz jest problem z kółkiem flagrunnera. Zapraszam do testów mapy (powinna juz byc na FTP).
Chociaz nie wiem czy bedzie brac udzial w turnieju to daje linka: http://rapidshare.com/files/56178806/az ... a.pbo.html
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
Nowa wersja wyglada lepiej niz poprzednia, dzieki za te zmiany.Mefiu pisze:W nowej wersji mapy:
*Została zredukowana liczba szpitali do 2 na planszy + dwa w resie.
*Zostało usunięte troche złomu
*Wejście do wieży ciśnień zostało zablokowane
*Spawn wschodu i zachodu osłaniają jednakowe budynki
*Midflag nie jest już widoczny bezpośrednio z spawna zachodu.
Wciaz jest problem z kółkiem flagrunnera. Zapraszam do testów mapy (powinna juz byc na FTP).
Chociaz nie wiem czy bedzie brac udzial w turnieju to daje linka: http://rapidshare.com/files/56178806/az ... a.pbo.html
Jednak zglosze dwie rzeczy jeszcze:
- flagrunner moze pojsc dokadkolwiek, nie tylko do swojego resa, ale praktycznie, poza resem przeciwnika, moze poruszac sie wszedzie. Wydaje sie, ze nie dziala trigger sprawdzajacy, najlepiej sprawdzic triggery i markery z tymi co sa w templacie, moze jakas inicjacja zginela.
- pojawia sie blad ECLa, zwany 'freezem' po zabiciu/trafieniu. Ten blad kiedys wykrylem na Buffalo Moon, pozniej zostal poprawiony, ale nie wiem czemu jest znowu w templacie skirmisha. Tu prosba do adminow AZPL, zeby skontaktowali sie z tworca template'a i ustalili jakie rzeczy trzeba zmienic (chodzilo chyba o hit/kill eventhandler).
Dzieki za rozwijanie mapy, wydaje sie, ze jest szansa, zeby nawet po turnieju byla ona grana







-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
Mapa na przyszły tydzień to AZPL Obregan hustle w trybie CTF
- Mr Groch
- Posty: 90
- Rejestracja: 21 kwietnia 2007, 22:09
- ID Steam:
- Numer GG: 129799
- ID gracza: 2001667
- Lokalizacja: http://groch.dyn.pl/gps
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
A dlaczego przy trybie CTF jest oznaczenie 2 v 2 ?OFman pisze:Mapa na przyszły tydzień to AZPL Obregan hustle w trybie CTF

- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
Zgodnie z zapowiedzią w HSTV, postaramy się o transmisję półfinałów i finałów na żywo.
Póki co, jest jedna zasadnicza sprawa techniczna map, tak by nie było problemów w czasie relacji.
Chodzi o skrypt spectatora Kegetys , który w aktualnie zaimplementowanej wersji jest zawodny i niestabilny.
Dla HSTV w poprzednich relacjach korzystaliśmy ze skryptu v1.1, który zaimplementował Klamacz, admini ECL zaakceptowali to i wprowdzili w swoim nowym template.
Ponadto po dzisiejszym pobieżnym sprawdzeniu dwóch map znalazłem istotne błedy:
1) Qeensland v0.04 - Combi - po stronie EST intro zatrzymuje sie na środkowej mapie i dalej nie uruchamia się mapa
2) Tandag v0.04 - Combi - po stronie WEST na niektórych slotach nie uruchamia się dialog skryptu wyboru broni, efektem tego jest zrespawnowana postać bez broni
Póki co, jest jedna zasadnicza sprawa techniczna map, tak by nie było problemów w czasie relacji.
Chodzi o skrypt spectatora Kegetys , który w aktualnie zaimplementowanej wersji jest zawodny i niestabilny.
Dla HSTV w poprzednich relacjach korzystaliśmy ze skryptu v1.1, który zaimplementował Klamacz, admini ECL zaakceptowali to i wprowdzili w swoim nowym template.
Ponadto po dzisiejszym pobieżnym sprawdzeniu dwóch map znalazłem istotne błedy:
1) Qeensland v0.04 - Combi - po stronie EST intro zatrzymuje sie na środkowej mapie i dalej nie uruchamia się mapa
2) Tandag v0.04 - Combi - po stronie WEST na niektórych slotach nie uruchamia się dialog skryptu wyboru broni, efektem tego jest zrespawnowana postać bez broni