No dobrze ale to i tak mniej niz tydzien...eJay pisze:Myślę, że mapki powinny zostać opublikowane na 2-3 dni przed turniejem.
AZPL Tournament - informacje
Moderator: Inkwizytor
- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:36
- ID Steam:
- Numer GG: 8888980
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
Ja jedną mapę znam już od ponad tygodnia - sam ją zrobiłem. Czy mam czuć się nie fair wobec innych graczy? Z tego co się orientuję każdy klan testował "swoje" mapy. Samemu nie da się sprawdzić wszystkiego. Wszelkie takie sprawy były poruszane na spotkaniu organizacyjnym dotyczącym turnieju, wtedy chętnych do testów było jak na lekarstwo. Wydanie map dla ogólnego dostępu to teraz kwestia organizatorów - mappack jest gotowy.Pit pisze:Jak to? To część graczy już zna mapy a reszta je pozna z chwilą rozpoczęcia turnieju?
Hmm... coś tu chyba nie tak.
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
Testować można na otwartym serwerze z upublicznionymi mapami beta tym bardziej, że tak blisko jest start turnieju. Przecież to żaden problem i tylko z korzyścia dla graczy i organizatorów, którzy będą mieli feedback o ewentualnych błedach.
Na szczęście OFman przekazał paczkę i teraz już każdy może sprawdzić mapy na serwerze [8BZ] Feniks.
Na szczęście OFman przekazał paczkę i teraz już każdy może sprawdzić mapy na serwerze [8BZ] Feniks.
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
- ID Steam:
- Numer GG: 3830261
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
Wierz mi, naprawdę nie było takiej potrzeby.Pit pisze:Testować można na otwartym serwerze z upublicznionymi mapami beta tym bardziej, że tak blisko jest start turnieju. Przecież to żaden problem i tylko z korzyścia dla graczy i organizatorów, którzy będą mieli feedback o ewentualnych błedach.
Poza tym, gdyby wydano mapki z błędami zaraz by się zaczeło ględzenie typu: "te mapki sa do kitu !", "kto je krwwwww robił!?" itd...


Re: AZPL Tournament - informacje
Witam wszystkich serdecznie
Więc tak... wczoraj ze Stalkerem i Vtekiem troszke oglądaliśmy mapki AZPL zamieszczone na serwerze 8BZ Feniks i..
ogólnie sa fajne i mam przekonanie, ze bedzie niezły klimat i fajne batalje. Zaskoczyła nas za to jedna rzecz na niektórych z nich, a mianowicie nie ma ochrony resa
. moim zdaniem każda powinna miec RESKILLa aby nie mozna było zabić facia który jeszce nie wyszedł poza żółte tabliczki
.
Mam nadzieje, że nasze zdanie reszta z Was także poprze.
Pozdrawiam w imieniu [EC] !
Vetis


Więc tak... wczoraj ze Stalkerem i Vtekiem troszke oglądaliśmy mapki AZPL zamieszczone na serwerze 8BZ Feniks i..
ogólnie sa fajne i mam przekonanie, ze bedzie niezły klimat i fajne batalje. Zaskoczyła nas za to jedna rzecz na niektórych z nich, a mianowicie nie ma ochrony resa


Mam nadzieje, że nasze zdanie reszta z Was także poprze.
Pozdrawiam w imieniu [EC] !
Vetis










Eh życie Ah !! to Ty....
-
- Posty: 471
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:38
- ID Steam:
- Numer GG: 2993491
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
Turniej będzie rozgrywany na mapach:
AZPL Enemy nearby
AZPL Obregan hustle
AZPL Queensland
AZPL Tandag
W pierwszej rundzie rozgrywki będą prowadzone na mapie AZPL Enemy nearby w trybie Combi.
Linki do misji będą dostępne jak tylko samemu będę mógł je pobrać z ftp Eleja...
AZPL Enemy nearby
AZPL Obregan hustle
AZPL Queensland
AZPL Tandag
W pierwszej rundzie rozgrywki będą prowadzone na mapie AZPL Enemy nearby w trybie Combi.
Linki do misji będą dostępne jak tylko samemu będę mógł je pobrać z ftp Eleja...
-
- Posty: 116
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 21:36
- ID Steam:
- Numer GG: 8888980
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
Wszystkie mają. Należy zauważyć, że za pierwszy rządek tabliczek nie można wchodzić, a za drugi strzelać z/do resa.Vetis pisze:nie ma ochrony resa. moim zdaniem każda powinna miec RESKILLa aby nie mozna było zabić facia który jeszce nie wyszedł poza żółte tabliczki
.
- klamacz
- Posty: 818
- Rejestracja: 23 listopada 2006, 09:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2019934
- ID gracza: 2320644
- Lokalizacja: Szczytno
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
Testowalem wczoraj mape Enemy Nearby i niestety, z wielkim bolem musze stwierdzic, ze to najslabsza, najgorsza mapa jaka widzialem od lat. Mefiu, popelniles moim zdaniem mnostwo bledow, przez co mapa ta jest nie tylko niezbalansowana ale takze moze byc zupelnie niegrywalna.
Kilka rzeczy, ktore pamietam od wczoraj:
- mozliwosc wyjscia poza teren rozgrywki - oczywiste, jak we wszystkich innych mapach mozna sie udac dokad sie chce, miedzy innymi na ta wieze wodna za wschodnim resem. Stamtad strzelami ponad terenem SpawnKilla i widzimy obszar calej mapy
- flaga mid, ktora jest doskonale widoczna od strony flagi west, za to z drugiej widoczny jest jej tylko czubek
- obszar, w obrebie ktorego musi pozostac flagrunner nachodzi na resy! Powoduje to, ze uciekinier z flaga moze bezczelnie wejsc do swojego resa i co gorsza, zabicie go powoduje naliczenie punktow za doniesiona flage oraz normalnie wiezienie ... Zeby bylo zabawniej, problem z resem dziala inaczej na kadecie i inaczej na weteranie. Mialem odczucie ze dziala ... losowo...
- namioty medyczne, ktorych jest stanowczo za duzo. W namiotach wystepuje blad, ze przez ich okienka widac tylko budynki oryginalnie usytuowane na mapie. Te, ktore dostawil mapmaker znikaja, przez co ktos sprytny moze wykorzystac namioty medyczne do obserwowania czy to flagi czy tez wyjscia z resa ... Oczywiscie to blad Army, ale wiedzac o nim, mozna uniknac takich sytuacji.
- po stronie West wyjscia z resa bronia wysokie budynki, przez ktore nie mozna celnie przerzucic granatow. Z drugiej strony, wyjscia z resa strony East bronia ... namioty, murek i dwie chalupy.
Mapa jest wtorna, zerznieta z CTFa, ktory sie kiedys pojawil, dokladnie w takim ukladzie. Nie dosc, ze skopiowales uklad mapy to jeszcze nie potrafiles wyeliminowac jej niedoskonalosci, jak wlasnie zupelny brak balansu pomiedzy wyjsciami z resa, co na mapie, gdzie jest duzo granatow - no w skrocie - jest bledem.
Tak na prawde jedyna zaleta tej mapy to uklad Combi w rozgrywce 3/4 x 3/4 i sprytny podzial na klasy w obrebie oddzialu. Jednak tych zaslug tez Tobie, Mefiu nie mozna przypisac, jedne naleza do ECLa, drugie do AZPL ...
Kilka rzeczy, ktore pamietam od wczoraj:
- mozliwosc wyjscia poza teren rozgrywki - oczywiste, jak we wszystkich innych mapach mozna sie udac dokad sie chce, miedzy innymi na ta wieze wodna za wschodnim resem. Stamtad strzelami ponad terenem SpawnKilla i widzimy obszar calej mapy
- flaga mid, ktora jest doskonale widoczna od strony flagi west, za to z drugiej widoczny jest jej tylko czubek
- obszar, w obrebie ktorego musi pozostac flagrunner nachodzi na resy! Powoduje to, ze uciekinier z flaga moze bezczelnie wejsc do swojego resa i co gorsza, zabicie go powoduje naliczenie punktow za doniesiona flage oraz normalnie wiezienie ... Zeby bylo zabawniej, problem z resem dziala inaczej na kadecie i inaczej na weteranie. Mialem odczucie ze dziala ... losowo...
- namioty medyczne, ktorych jest stanowczo za duzo. W namiotach wystepuje blad, ze przez ich okienka widac tylko budynki oryginalnie usytuowane na mapie. Te, ktore dostawil mapmaker znikaja, przez co ktos sprytny moze wykorzystac namioty medyczne do obserwowania czy to flagi czy tez wyjscia z resa ... Oczywiscie to blad Army, ale wiedzac o nim, mozna uniknac takich sytuacji.
- po stronie West wyjscia z resa bronia wysokie budynki, przez ktore nie mozna celnie przerzucic granatow. Z drugiej strony, wyjscia z resa strony East bronia ... namioty, murek i dwie chalupy.
Mapa jest wtorna, zerznieta z CTFa, ktory sie kiedys pojawil, dokladnie w takim ukladzie. Nie dosc, ze skopiowales uklad mapy to jeszcze nie potrafiles wyeliminowac jej niedoskonalosci, jak wlasnie zupelny brak balansu pomiedzy wyjsciami z resa, co na mapie, gdzie jest duzo granatow - no w skrocie - jest bledem.
Tak na prawde jedyna zaleta tej mapy to uklad Combi w rozgrywce 3/4 x 3/4 i sprytny podzial na klasy w obrebie oddzialu. Jednak tych zaslug tez Tobie, Mefiu nie mozna przypisac, jedne naleza do ECLa, drugie do AZPL ...






- Mefiu
- Posty: 492
- Rejestracja: 12 grudnia 2006, 19:54
- ID Steam:
- Numer GG: 2369010
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
O jakiej mapie mowisz? Nigdy nie zrzynałem nic z innych map, ba, nawet nie kojarzę takowej... wiec w tym wypadku to Ty sie pomysliles.Mapa jest wtorna, zerznieta z CTFa, ktory sie kiedys pojawil, dokladnie w takim ukladzie. Nie dosc, ze skopiowales uklad mapy to jeszcze nie potrafiles wyeliminowac jej niedoskonalosci, jak wlasnie zupelny brak balansu pomiedzy wyjsciami z resa, co na mapie, gdzie jest duzo granatow - no w skrocie - jest bledem.
A za reszte uwag dzieki, zdaje sobie sprawę, że nad mapa jeszcze pasowałoby popracować, chociaz z tego co wiem to AZPL ma inne mapki w zapasie

- Forrestal
- Posty: 1738
- Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
- ID Steam:
- Numer GG: 3201083
- ID gracza: 2006531
- Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
- Kontakt:
Re: AZPL Tournament - informacje
Mefiu, CTF w tej samej miejscowosci z praktycznie tak samo rozstawionymi flagami byl. Nawet chyba lezy na serwerze 8BZ. Jak do znajdziemy to damy znac - moze to przypadek ale naprawde mapki bardzo podobne.