ArmA GroupLink II Plus

Dodatki i modyfikacje Armed Assault - te bardziej, jak i te mniej oficjalne

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

ArmA GroupLink II Plus

Post autor: Radeon »

Nie chce mi się jakoś zbytnio opisywać tego addoniku. Ale coś powiedzieć trzeba. Nawet nie wiem czy go macie. No, ale zassałem i nawet fajny, dodaje troche klimatu.

Żołnierze dostają głos na polu bitwy. Np. jak coś zauważą to mówią: Zauważyłeś coś? Oczywiście po angielsku. Albo np. Realoading! Podczas przeładunku. Jest też coś z pierwszą pomocą. No ne umiem tego opisać.

http://www.sharebigfile.com/getfile.php ... _v.1.0.rar

Temat jest też na forum Bis, niestety już zgubiłem link, ale addonik warty uwagi. :)
Obrazek
Awatar użytkownika
-=HuNTeR=-
Posty: 431
Rejestracja: 17 grudnia 2006, 11:50
ID Steam:
Numer GG: 7474995
Kontakt:

Re: ArmA GroupLink II Plus

Post autor: -=HuNTeR=- »

Działa w multi? Jak tak, to kolejny czit...
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: ArmA GroupLink II Plus

Post autor: Radeon »

Nie wiem czy działa. A czitem nazwać tego nie można, bo wszysko musi być ujęte w misji. Muszą być wpisane odpowiednie komendy. Tak więc bez odpowiedniej misji - dupa.
Obrazek
Dario
Posty: 162
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
ID Steam:
Numer GG: 3830261
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: ArmA GroupLink II Plus

Post autor: Dario »

Radeon pisze:Nie wiem czy działa. A czitem nazwać tego nie można, bo wszysko musi być ujęte w misji. Muszą być wpisane odpowiednie komendy. Tak więc bez odpowiedniej misji - dupa.
W Xtrem ArmA Mod żołnierze również coś krzyczą, nie tylko w języku angielskim, ale i rosyjskim bez wpisywania żadnych komend. :)
Obrazek
:weteran
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: ArmA GroupLink II Plus

Post autor: Radeon »

No to w takim razie XAM na MP jest czitem, a wiele ludzi z nim gra. W tym przypadku trzeba wpisać odpowiednie polecenia w inicjalizacji żołnierza w edytorze.

No zresztą sprawdźcie sobie to zobaczycie, to tylko 3 mega.
Obrazek
Awatar użytkownika
dancop
Posty: 18
Rejestracja: 06 sierpnia 2007, 13:20
ID Steam:
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: ArmA GroupLink II Plus

Post autor: dancop »

Radeon pisze:No to w takim razie XAM na MP jest czitem, a wiele ludzi z nim gra.
Dlaczego uważasz, że mod z krzyczącymi żołnierzami jest cheat'em w MP? W misjach typu gracze vs. gracze nie ma problemu, a w takich misjach "fragowanie" jest najistotniejsze.
W coopach rzeczywiście, może niektórym graczom ułatwić grę, ale tu nie ma to wg. mnie takiego znaczenia, a znacznie dodaje klimatu. Zobaczymy, co będzie w QG, ale moim zdaniem, tak jak było kiedyś w OFP, pewne addony staną się standardem w grach MP. I XAM na razie jest kandydatem nr 1 :)
Awatar użytkownika
Matte
Posty: 805
Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
ID Steam:
Numer GG: 3470353
ID gracza: 2166020
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ArmA GroupLink II Plus

Post autor: Matte »

dancop pisze:
Radeon pisze:No to w takim razie XAM na MP jest czitem, a wiele ludzi z nim gra.
Dlaczego uważasz, że mod z krzyczącymi żołnierzami jest cheat'em w MP? W misjach typu gracze vs. gracze nie ma problemu, a w takich misjach "fragowanie" jest najistotniejsze.
W coopach rzeczywiście, może niektórym graczom ułatwić grę, ale tu nie ma to wg. mnie takiego znaczenia, a znacznie dodaje klimatu. Zobaczymy, co będzie w QG, ale moim zdaniem, tak jak było kiedyś w OFP, pewne addony staną się standardem w grach MP. I XAM na razie jest kandydatem nr 1 :)
Tutaj się musze nie zgodzić sytuacja jest odwrotna tzn. w Coopach nie bedzie to miało większego znaczenia a w misjach pvp może być ogromnym ułatwieniem (tutaj nasuwa się swoją drogą genialny ofpowy ECP).
Jestem BIS fanboyem! :ofp :weteran
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Awatar użytkownika
dancop
Posty: 18
Rejestracja: 06 sierpnia 2007, 13:20
ID Steam:
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: ArmA GroupLink II Plus

Post autor: dancop »

Matte pisze: Tutaj się musze nie zgodzić sytuacja jest odwrotna tzn. w Coopach nie bedzie to miało większego znaczenia a w misjach pvp może być ogromnym ułatwieniem (tutaj nasuwa się swoją drogą genialny ofpowy ECP).
Ale dlaczego, wytłumacz mi :) Ja coopowiec jestem :) W pvp przecież nie będie chyba sytuacji, gdy gracz niekotrolowanie będzie wydawał okrzyki "Reloading!"? Chyba, że się mylę i zainstalowanie addonu spowoduje wrzeszczenie graczy bez ich wiedzy :)
Dario
Posty: 162
Rejestracja: 13 stycznia 2007, 21:08
ID Steam:
Numer GG: 3830261
ID gracza: 0
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Re: ArmA GroupLink II Plus

Post autor: Dario »

Brak zbliżenia jeżeli nie używamy optyki (lub muszki i szczerbinki), brak informacji na temat ilości naboi i magazynków, mniej rozpoznawalny w lesie, teranie kamuflaż u amerykańców - wszystko to powoduje utrudnienia przy grze w MP z XAM.
Ostatnio zmieniony 14 sierpnia 2007, 14:16 przez Dario, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
:weteran
Awatar użytkownika
dancop
Posty: 18
Rejestracja: 06 sierpnia 2007, 13:20
ID Steam:
ID gracza: 0
Kontakt:

Re: ArmA GroupLink II Plus

Post autor: dancop »

O, dzięki, ja jednak prosty chłop jestem... No ale z tego co wymieniłeś, to na plus jedynie kamuflaż mozna dodać, brak zbiżenia czy informacji o magazynkach to raczej utrudnienia. Jak ktoś sam się na nie decyduje i idzie do pvp z tym modem, to jego sprawa. Kamuflażowi musze sie baczniej przyjrzeć...
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: ArmA GroupLink II Plus

Post autor: Radeon »

Mniej rozpoznawalne? ACU? W lesie? Nieeee.... To białe "coś" co ma być - albo i jest - kamuflażem można zuważyć nawet z 1KM ( :mrgreen: ), w lesie takie coś jako pierwsze rzuca się w oczy.

@Dancop
W PVP takie coś jak Reloading ułatwi gre. Dlaczego? Bo jeśli tylko Ty będziesz miał mod, który doda taki ewenement wszędzie bez potrzeby implementacji w misje to TYLKO Ty uszłyszysz, gdzie pewien jegomość się schował żeby przeładować. No ja osobiście jak gram i szukam pojazdów to mam słuchawki prawie na max. żeby wychwycić gdzie mniej więcej stoi czołg. Zresztą, wiele razy to uratowalo mi tyłek bo usłyszałem jak ktoś się za mną skrada albo przebiega obok nie widzac mnie. I to wszystko TYLKO dzieki zwiększeniu głośności w słuchaweczkach. :)
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Addony - tworzenie oraz modyfikacja gry”