Popaprani snajperzy

Wszystko co dotyczy grania w pojedynkę

Moderator: Inkwizytor

ODPOWIEDZ
Jachu
Posty: 7
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 13:08
ID Steam:

Popaprani snajperzy

Post autor: Jachu »

Czy zauwazyliscie ze jak dowodzi sie druzyna i kaze druzynie "paść" (nie mylic z pasaniem ;) ), to koles z karabinem snajperskim czesto zostaje i nie chce sie ruszyc? Nie reaguje na powstan, dolacz do szyku itp.
Byc moze towarzyszy temu wydarzeniu wyciagniecie przez snajpera pistoletu, przy walce na krotkie dystanse.

Juz dwa razy mi sie tak zdarzylo. Strach dawac snajperke do reki...
Awatar użytkownika
Koval
Posty: 378
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 20:59
ID Steam:
Numer GG: 5246848
ID gracza: 0
Lokalizacja: Poznań

Re: Popaprani snajperzy

Post autor: Koval »

Problem ten nie jest związany tylko ze snajperami - często zdarzało mi się w kampanii, że AI stawało w pobliżu jakiegoś większego krzaka lub przy drzewie i nie reagowało na żadną komendę grupową (np - wszyscy, udać się do xxxx). Jeżeli zaś wydamy polecenie tej konkretnej postaci zablokowanej do ruszenia się, to wówczas wykona rozkaz - trzeba ją 'uwolnić' (czytaj: wydać indywidualny rozkaz) a później będzie już reagowała na wszystkie komendy :)
ASUS K72J
i3 M350 2.27Ghz | 4GB RAM
Radeon Mobility HD5150
Jachu
Posty: 7
Rejestracja: 16 grudnia 2006, 13:08
ID Steam:

Re: Popaprani snajperzy

Post autor: Jachu »

Koval pisze: (czytaj: wydać indywidualny rozkaz)


Mysle (jestem nawet przekonany ;) ), ze problem jest glebszy, bo probowalem wszystko to co sie zwykle robi grupowo, indywidualnie na kolesiach ktorzy utkneli i nic. Jest troche fajnych zmian w ArmA, ale napaprali jednak duzo nowych burakow:/
ODPOWIEDZ

Wróć do „Singleplayer”