w pliku sound oraz pliku misji i podczas grania po uruchomieniu jakiegoś wyzwalacza było słychać ten właśnie utwór ?
Muzyka w misji
Moderator: Inkwizytor
Muzyka w misji
Wie ktoś jak dodać swój utwór mp3 do tworzonej misji? Czyli żeby plik mp3 znajdował się
w pliku sound oraz pliku misji i podczas grania po uruchomieniu jakiegoś wyzwalacza było słychać ten właśnie utwór ?
w pliku sound oraz pliku misji i podczas grania po uruchomieniu jakiegoś wyzwalacza było słychać ten właśnie utwór ?
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Muzyka w misji
Silnik Armed Assault nie obsługuje plików mp3, w ArmA używa się plików ogg. W tym celu należy użyć jakiegoś darmowego konwertera np. AudaCity lub SUPER ©. Kiedy już otrzymamy plik, należy go wrzucić do katalogu z misją. Następnie trzeba stworzyć plik description.ext
Następnie można piosenkę uruchomić z ustawien wyzwalacza, lub w polu przy aktywacji wpisać
Kod: Zaznacz cały
class CfgMusic
{
tracks[]={};
class Muzyka1
{
name = "Nazwa piosenki";
sound[] = {"\nazwaPlikuZPiosenką.ogg", db+0, 1.0};
};Kod: Zaznacz cały
playMusic "Muzyka1"Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Muzyka w misji
Matte bo ja jestem troche za ciemny, jak stworzyć plik description ext ? przez notatnik? czy może przez edycje takiego pliku ? 
Re: Muzyka w misji
Otwierasz notatnik.
Wpisujesz to co podał Matte.
Edytujesz go, czyli wprowadzasz włąsne wartości.
Plik -> Zapisz jako...
Nazwa := description.ext.
Zmieniasz typ plików z .txt na wszystkie i klikasz ok
Gratulacje - własnie stworzyles swoj plik description.ext
Wpisujesz to co podał Matte.
Edytujesz go, czyli wprowadzasz włąsne wartości.
Plik -> Zapisz jako...
Nazwa := description.ext.
Zmieniasz typ plików z .txt na wszystkie i klikasz ok
Gratulacje - własnie stworzyles swoj plik description.ext

- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Muzyka w misji
Lepiej jeśli dasz w notatniku dasz Zapisz jako i plik nazywasz "Description.ext"
"" Też musisz napisać
"" Też musisz napisać
Jestem BIS fanboyem!

FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Muzyka w misji
Dięki przyjaciele.będe się z tym bawił, jak by co to sie odwołam o pomoc 
Re: Muzyka w misji
Wszystko działa i jest OK. jeszcze raz dziękuje. 