[Addony] Sight Adjustment

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Zablokowany
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

[Addony] Sight Adjustment

Post autor: Tajgeer »

gmJamez na forum BiSu poinformował o ukończeniu prac nad nowym dodatkiem.

Link do newsa ArmA-Zone PL
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: [Addony] Sight Adjustment

Post autor: Dawidson »

Taki laserowy dalmierz przy lupie :D
Już wyszedłem z obiegu ale jak te doty są dobrze wyskalowane to można o nie na podstawie tego co ten addon wyświetla łatwo korygować opad pocisku pomocne przy 1 strzale lub przestrzelić po prostu i dopiero brać poprawkę(chyba łatwiejszy i praktyczniejszy sposób jednak).
Coś a`la Sniper Elite mi się przypomina.
Obrazek
RIDER
NAMER
Posty: 12
Rejestracja: 25 lutego 2007, 18:04
ID Steam:

Re: [Addony] Sight Adjustment

Post autor: NAMER »

ten dodatek nic nie wnosi przecież można włączyć namiar celu i pokazuje odległość do niego to już było od początku w grze :D a tak nawiasem to jest opcja taka że w armedzie można stale bić w punk a nie brać jakieś śmieszne poprawki ciekawe jak można trafić w cel odległy o 1200 m przy zoomie 20x a celownik w grze jest ustawiony na bicie w punk na 500 m to jest nie wykonalne distanceZoomMin=500; to są parametry punktu w którym pocisk po pokonaniu 500 m wpadnie idealnie w sam
distanceZoomMax=500; środek krzyża celowniczego!! ale strzelając na np 1200 m to można sobie pomarzyć o trafieniu :D kiedyś sie zastanawiałem czy ta gra jest taka oporną ze aby sobie w cel trafić trzeba dać initspeed na 5000m/s
opticsZoomMin = 0.0064;
opticsZoomMax = 0.0350;
distanceZoomMin=2000;
distanceZoomMax=300;
tak powinien wyglądać config aby zawsze trafiać w cel z jednym małym ale ; przy minimalnym zoomie punkt trafienia jest na 300 metrach a przy maksymalnym zoomie na 2000 a pomiędzy nimi jest płynna skala poprzez zwiększanie zoomu zwiększa sie dystans trafienia do 1200 m przy maksymalnym zoomie !! 2000 to jest tylko jak sie okazuje parametr a nie twarda wartość gwarantująca trafienie na 2000 m w punk a szkoda było by łatwiej a tak dochodziłem do tego metodą prób i błędów ....

ufoman: Nastepnym razem bedzie ostrzezenie.
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: [Addony] Sight Adjustment

Post autor: Radeon »

NAMER pisze:ten dodatek nic nie wnosi przecież można włączyć namiar celu i pokazuje odległość do niego to już było od początku w grze :D
Będąc snajperem? A too ciekawe.
Obrazek
NAMER
Posty: 12
Rejestracja: 25 lutego 2007, 18:04
ID Steam:

Re: [Addony] Sight Adjustment

Post autor: NAMER »

a za cóż to miał bym dostać ostrzeżenie ? recenzja tego dodatku była tak napisana że prawdziwej istoty tego co ten dodatek wnosi nie było! i nadal nie ma tego jasno napisanego!
poinformował o ukończeniu prac nad nowym dodatkiem. Addon ten, po wrzuceniu do folderu Addons, dodaje do karabinów snajperskich wskaźnik odległości, który ułatwia strzały na dalsze odległości. Instrukcję obsługi tego dodatku znajdziecie tutaj. Natomiast na poniższch screenach ujrzymy porównanie celowników z dodatkiem i bez niego.
Addon ten po wrzuceniu tam i tam dodaje wskaźnik odległości który ułatwia strzelanie na dalsze odległości ble ble ble :D i zamiast napisać ze to jest regulacja celownika tak aby zawsze można było celować w punk! to jakieś ble ble napisane! a ja tylko przedstawiłem jak to można inną drogą osiągnąć i jeszcze raz nie wiem za co jakieś ostrzeżenie :P

ufoman: Odbierz PM'a
Awatar użytkownika
Tajgeer
Posty: 444
Rejestracja: 10 lutego 2007, 18:56
ID Steam: tajgeer
Lokalizacja: Łódź

Re: [Addony] Sight Adjustment

Post autor: Tajgeer »

NAMER pisze:(...) to jakieś ble ble napisane! (...)
News byl tłumaczony ze źródła, a ja na to nic nie poradze, że tak to sformułowano.
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”