TrueView 1.0

http://arma2.pl

Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor

Zablokowany
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

TrueView 1.0

Post autor: eJay »

rg7621 na forum BISu zaprezentował ciekawą modyfikację widoku FPP. Technologia TrueView (nazwana przez autora) zmienia system...

Link do newsa na ArmA-Zone.pl
Ostatnio zmieniony 26 czerwca 2007, 17:16 przez eJay, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kondor
Posty: 1526
Rejestracja: 13 marca 2007, 11:50
ID Steam: Przemek_kondor
Kontakt:

Re: TrueView 1.0

Post autor: kondor »

a ten news istnieje?

edit (po chwili): -juz tak
eJay
Posty: 769
Rejestracja: 10 stycznia 2007, 18:31
ID Steam:

Re: TrueView 1.0

Post autor: eJay »

Istnieje itsnieje, musiałem go tylko podlinkować 8)
Awatar użytkownika
Grey
Posty: 104
Rejestracja: 12 lutego 2007, 15:24
ID Steam:

Re: TrueView 1.0

Post autor: Grey »

No ja nie wiem.
1. Zmiana FOV na 'consistent'. Ja juz sie przyzwyczailem do ArmAowego, wiec tutaj jakos nieczujepokusy.
2. Odblokowanie glowy. W pojazdach i owszem,troche wkurzajace, ze sie nie mozna obrucic i zobaczyc co sie dzieje w srodku. A poruszac sie w pojezdzie nie mozna. Ale nie wiem, czy gdy jestes na piechote tez odblokowal pelen ruch? Jesli tak, to bez sensu.
Awatar użytkownika
Pit
Posty: 698
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: TrueView 1.0

Post autor: Pit »

Zoom rzeczywiście jest mniejszy, daje większe pole widzenia zarówno pieszo jak i w pojeździe.
Jakoś nie widzę odczywalnej rożnicy w grze. :?
8BZ - 8 Brygada Zmechanizowana | 8R - Ósma Rangers
:weteran :8bz :cfog
"Don't forget nothing" - MJR ROBERT ROGERS, 1759
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: TrueView 1.0

Post autor: Trance »

Hmm... to nowe obracanie łepetyną wygląda fajnie na tym filmiku, ale tak jak powiedział Pit, nie widać odczuwalnej różnicy w grze :))
Obrazek
Zablokowany

Wróć do „Komentarze do newsów ARMA2.pl”