rg7621 na forum BISu zaprezentował ciekawą modyfikację widoku FPP. Technologia TrueView (nazwana przez autora) zmienia system...
Link do newsa na ArmA-Zone.pl
TrueView 1.0
Moderatorzy: eJay, OFman, Inkwizytor
Re: TrueView 1.0
a ten news istnieje?
edit (po chwili): -juz tak
edit (po chwili): -juz tak
Re: TrueView 1.0
No ja nie wiem.
1. Zmiana FOV na 'consistent'. Ja juz sie przyzwyczailem do ArmAowego, wiec tutaj jakos nieczujepokusy.
2. Odblokowanie glowy. W pojazdach i owszem,troche wkurzajace, ze sie nie mozna obrucic i zobaczyc co sie dzieje w srodku. A poruszac sie w pojezdzie nie mozna. Ale nie wiem, czy gdy jestes na piechote tez odblokowal pelen ruch? Jesli tak, to bez sensu.
1. Zmiana FOV na 'consistent'. Ja juz sie przyzwyczailem do ArmAowego, wiec tutaj jakos nieczujepokusy.
2. Odblokowanie glowy. W pojazdach i owszem,troche wkurzajace, ze sie nie mozna obrucic i zobaczyc co sie dzieje w srodku. A poruszac sie w pojezdzie nie mozna. Ale nie wiem, czy gdy jestes na piechote tez odblokowal pelen ruch? Jesli tak, to bez sensu.
- Pit
- Posty: 698
- Rejestracja: 11 grudnia 2006, 13:45
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: TrueView 1.0
Zoom rzeczywiście jest mniejszy, daje większe pole widzenia zarówno pieszo jak i w pojeździe.
Jakoś nie widzę odczywalnej rożnicy w grze.
Jakoś nie widzę odczywalnej rożnicy w grze.

Re: TrueView 1.0
Hmm... to nowe obracanie łepetyną wygląda fajnie na tym filmiku, ale tak jak powiedział Pit, nie widać odczuwalnej różnicy w grze
)

