1.08 Już dziś (11czerwca'07) !

Dyskusje związane ściśle z ArmedAssault ;-)

Moderator: Inkwizytor

Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: 1.08 Już dziś (11czerwca'07) !

Post autor: Forrestal »

3.5GB pamieci wirtualnej (pliku wymiany)??

Toz to moze byc szkodliwe dla wydajnosci...
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: 1.08 Już dziś (11czerwca'07) !

Post autor: Radeon »

Ta jasne. Już mi to ktoś mówił.

Orthos - zawalanie pamięci 5 h - nic
Orthos - zawalanie procka 5 h - nic
Orthos - Zawalanie pamięci i procka 5 h - nic

MemTest - 300% - żadnych errorów.

Pamiętam, że jak grałem na 1.07+ wszystko było dobrze, a teraz ciach 1.08 i świruje. Tak samo było po przejściu z 1.05 na 1.07 i niżej. :rant

@Forrestal
Miałem też i 3GB, tak było ustawione na zalecane.
To jaką polecasz wielkość pliku wymiany?
Już miałem BS z błędem w którym nie można czytać pliku wymiany. :|
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: 1.08 Już dziś (11czerwca'07) !

Post autor: Forrestal »

Testowanie Orthosem to przy priorytecie 9-10 nie nizszym :!: Co najmniej 10-12h albo i wiecej.

Jesli masz 1GB ramu to plik wymiany nalezy ustawic na 1GB a jesli masz do 2GB to tez 1GB. Natomiast przy 2GB ramu i wiecej mozna sobie plik wymiany wylaczyc calkowicie.

U mnie nie ma problemow z ArmA przy wylaczonym pliku wymiany.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: 1.08 Już dziś (11czerwca'07) !

Post autor: mant3z »

Radeon pisze:Ta jasne. Już mi to ktoś mówił.

Orthos - zawalanie pamięci 5 h - nic
Orthos - zawalanie procka 5 h - nic
Orthos - Zawalanie pamięci i procka 5 h - nic

MemTest - 300% - żadnych errorów.

Pamiętam, że jak grałem na 1.07+ wszystko było dobrze, a teraz ciach 1.08 i świruje. Tak samo było po przejściu z 1.05 na 1.07 i niżej. :rant

@Forrestal
Miałem też i 3GB, tak było ustawione na zalecane.
To jaką polecasz wielkość pliku wymiany?
Już miałem BS z błędem w którym nie można czytać pliku wymiany. :|

No to masz jakieś namarkowe *****, które w dodatku podkręcasz :D
Za dużo grzebiesz chłopaku, format Ci pomoże... zanim zaczniesz ustawiać te wszystkie swoje bajery, odpal po prostu arme. Zobaczymy jak będzie.

Panuj nad swym językiem. (Keilholz)
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: 1.08 Już dziś (11czerwca'07) !

Post autor: Radeon »

http://img.photobucket.com/albums/v305/ ... /ooooo.jpg

Zmiany pliku wymiany nic nie dają...
Obrazek
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: 1.08 Już dziś (11czerwca'07) !

Post autor: Forrestal »

Radeon pisze:http://img.photobucket.com/albums/v305/ ... /ooooo.jpg

Zmiany pliku wymiany nic nie dają...
Foto niedostepne ;)

Osobiscie watpilbym czy to problemy samej gry. Predzej problem sprzetowy szczegolnie jesli podkrecales kompa.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: 1.08 Już dziś (11czerwca'07) !

Post autor: Radeon »

To nie jest wina podkręcenia. Komputer pracuje stabilnie, sprawdzałem wielokrotnie. Kiedyś specjalnie przywróciłem oryginalne taktowania na wszystkich podzespołach i robił dokładnie to samo, więc je przywróciłem. Tym bardziej nie jest to wina podkręcenia, bo inne gry chodzą prawidłowo. Nawet Tomb Raider Ainniversary działa dobrze, po przywróceniu pliku wymiany na 1.5GB, jak narazie się nie zwiesił. Ale Anno 1701, Red Alert 1, Red Orchestra, Lock On: Modern Air Combat, Battlefield 2 i inne - wszystko działa!

Zobacz teraz, powinno się wczytać

http://img.photobucket.com/albums/v305/ ... k/oooo.jpg
Obrazek
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: 1.08 Już dziś (11czerwca'07) !

Post autor: mant3z »

Używasz jakichś addon'ów sound modów?
Jak właże na serwer SES'u to muszę mieć wszystko wyłączone, no i działa bez zarzutów, dziś 8h grałem w EVO no i nic się nie działo, alt+tabowałem się i używałem TS'a.

Jestem zachwycony nowym patchem :hapy
Mów mi milordzie łapserdaku!
Awatar użytkownika
Radeon
Posty: 778
Rejestracja: 14 lutego 2007, 00:28
ID Steam:
Numer GG: 4014140
Lokalizacja: Starogard Gdański

Re: 1.08 Już dziś (11czerwca'07) !

Post autor: Radeon »

Nie używam żadnych dodatków, bo ich nie potrzeba. SoundMod też mi się znudził, dopiero przed chwilą bawiłem się niowym ścudem. :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
bobi
Posty: 19
Rejestracja: 02 marca 2007, 12:44
ID Steam:
Lokalizacja: Lokalizacja

Re: 1.08 Już dziś (11czerwca'07) !

Post autor: bobi »

Zmień system na polski, piracki...heeh czyli Tweaked XP 2, powinno pomóc...będziesz mógł defragmentować plik wymiany kiedy tylko zapragniesz, ustawiać priorytet Army na Realtime - czyli arma bez zacięć, bawić się ilością procesów itd. Testowałem ten system na wielu kompach i wzrost wydajności jest niesamowity, najlepiej zoptymalizowany system..podobno używa go NASA ale się nie przyznaje..;)
Chcę być uczciwy, ale poszukuję wspólnika. Sam nie będę się wygłupiał.
Awatar użytkownika
mant3z
Posty: 968
Rejestracja: 23 stycznia 2007, 08:41
ID Steam:
ID gracza: 1111
Lokalizacja: Gandza
Kontakt:

Re: 1.08 Już dziś (11czerwca'07) !

Post autor: mant3z »

bobi pisze:Zmień system na polski, piracki...heeh czyli Tweaked XP 2, powinno pomóc...będziesz mógł defragmentować plik wymiany kiedy tylko zapragniesz, ustawiać priorytet Army na Realtime - czyli arma bez zacięć, bawić się ilością procesów itd. Testowałem ten system na wielu kompach i wzrost wydajności jest niesamowity, najlepiej zoptymalizowany system..podobno używa go NASA ale się nie przyznaje..;)
Hmm... a kto go tweakował? Piraci?
Mów mi milordzie łapserdaku!
ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólna dyskusja o ArmA”