Pytania i dyskusja
Moderator: Inkwizytor
Re: Pytania i dyskusja
Dzięki za info JERRY, narazie walcze z custom face i odrazu na wstępie natrafiłem na poważny problem, zassałem sobie paczke gotowych wzorów twarzyczek, lecz wszystko w plikach pbo. A ja nie moge tego niczym wypakowac. Próbowałem już:
DePBO - tworzy pusty folder, zero wypakowanych danych.
PBO Decryptor v1.5 - ten z kolei zamiast rozpakowac archiwum tworzy jakiś plik tekstowy "log".
Może ktoś mógłby przesłac mi na maila face'a w czarnej kominiarce. Przeszukałem już wiele stron, ale nigdzie nie mogę znaleźc, tzn dopadłem jednego ale plik jpg 512x512, a z tego co zauwarzyłem to oryginalne pliki mają rozmiar 1024x1024 więc nie wiem czy to zadziała.
Mój adres: [email protected]
Pozdrówki dla wszystkich ArmA maniaków
DePBO - tworzy pusty folder, zero wypakowanych danych.
PBO Decryptor v1.5 - ten z kolei zamiast rozpakowac archiwum tworzy jakiś plik tekstowy "log".
Może ktoś mógłby przesłac mi na maila face'a w czarnej kominiarce. Przeszukałem już wiele stron, ale nigdzie nie mogę znaleźc, tzn dopadłem jednego ale plik jpg 512x512, a z tego co zauwarzyłem to oryginalne pliki mają rozmiar 1024x1024 więc nie wiem czy to zadziała.
Mój adres: [email protected]
Pozdrówki dla wszystkich ArmA maniaków
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Pytania i dyskusja
cPBO! http://www.kegetys.net
Jestem BIS fanboyem!
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Pytania i dyskusja
MATTE - Z nieba mi spadłeś, wielkie dzięki chłopie.
Re: Pytania i dyskusja
Czy mógłby mi ktoś powiedzieć co zrobiłem źle, co do "instalacji" Real Time Editora v4 ?
Plik ION_RTE.pbo wrzuciłem do addonow, cały folder RTE_Sample.Intro do C:\Documents and Settings\Czarny\Moje dokumenty\ArmA Other Profiles\CzarnyPL\missions, do skrótu gry dodałem linijke -mod=@RTEditor mam addon Extended_EventHandlers.
W edytorze po spauzowaniu gry mam te okienko "Real Time Editor" klikam w nie i tylko wychodzi mi do gry i nic sie nie pojawia.
Już wiem o co chodzi, edytor działa, ale musi być jakiś pojazd na mapie.
Plik ION_RTE.pbo wrzuciłem do addonow, cały folder RTE_Sample.Intro do C:\Documents and Settings\Czarny\Moje dokumenty\ArmA Other Profiles\CzarnyPL\missions, do skrótu gry dodałem linijke -mod=@RTEditor mam addon Extended_EventHandlers.
W edytorze po spauzowaniu gry mam te okienko "Real Time Editor" klikam w nie i tylko wychodzi mi do gry i nic sie nie pojawia.
Już wiem o co chodzi, edytor działa, ale musi być jakiś pojazd na mapie.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 31 grudnia 2007, 20:04
- ID Steam:
- ID gracza: 0
Re: Pytania i dyskusja
Skąd można wziąć potrzebne uzbrojenie do moda LWP? Oraz jak trzeba te budynki i objekty które są w rarze moda spakować do formatu .pbo? Jakiś program trzeba?
- Matte
- Posty: 805
- Rejestracja: 17 stycznia 2007, 12:20
- ID Steam:
- Numer GG: 3470353
- ID gracza: 2166020
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Pytania i dyskusja
Program zwie sie cPBO
http://www.kegetys.net << Tam szukaj
http://www.kegetys.net << Tam szukaj
Jestem BIS fanboyem!
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
FAQ:
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o OFP:DR? DR nie żyje, a fani zapomnieli.
Co zrobić gdy powiedzą coś złego o ArmA II? - Do 1.96 jescze trochę brakuję...
All of BIS's programming is done by Ondrej's hair
Blogaska prowadzę, i gadam do mikrofonu w podcaście na matteprl.net
Re: Pytania i dyskusja
Witam
Mam nie mały problem z Config.BIN - rozpakowuje plik pbo programem (cpbo) wchodzę do rozpakowanego folderu, dalej do confg.txt zmieniam np. M16 na M4 zapisuje zmiany wychodzę z folderu i tym samym programem tworze znowu plik pbo. Wszystko OK, ale zdarza się że zamiast config.txt (edytuje notatnikiem) zastaje plik config.BIN i tu zaczynają się schody . Bo o ile daje sobie radę z rozpakowaniem tegoż pliku w TC UP -Total Commander to o zapisaniu zmian nie ma mowy.
Po rozpakowaniu plik edytuje też w notatniku, zmiany dają się zapisać ale tylko już formie txt. Więc jak by mi ktoś wytłumaczył jakiego programu użyć i ewentualnie jak - będę wdzięczny
Mam nie mały problem z Config.BIN - rozpakowuje plik pbo programem (cpbo) wchodzę do rozpakowanego folderu, dalej do confg.txt zmieniam np. M16 na M4 zapisuje zmiany wychodzę z folderu i tym samym programem tworze znowu plik pbo. Wszystko OK, ale zdarza się że zamiast config.txt (edytuje notatnikiem) zastaje plik config.BIN i tu zaczynają się schody . Bo o ile daje sobie radę z rozpakowaniem tegoż pliku w TC UP -Total Commander to o zapisaniu zmian nie ma mowy.
Po rozpakowaniu plik edytuje też w notatniku, zmiany dają się zapisać ale tylko już formie txt. Więc jak by mi ktoś wytłumaczył jakiego programu użyć i ewentualnie jak - będę wdzięczny
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Pytania i dyskusja
Config najpierw skonwertuj to .cpp (BIS Tools). Potem pozmieniaj co chcesz. JEst mały problem: Po tym jak zmienisz twn config zrób nowy plik notatnika i wklej cały config do niego. Potem zapisz jako .cpp i wywa starego .bina. Spakuj i powinno śmigać.
Re: Pytania i dyskusja
SaS TrooP - mniej więcej tak zrobiłem, użyłem programu unRap do rozpakowania pliku BIN a sam config zapisałem jako zwykłe ccp. Mam jednak pytanie - czm się rużnią zwkłe pliki txt od plików bin i jak można samemu stworzyć plik BINSaS TrooP pisze:Config najpierw skonwertuj to .cpp (BIS Tools). Potem pozmieniaj co chcesz. JEst mały problem: Po tym jak zmienisz twn config zrób nowy plik notatnika i wklej cały config do niego. Potem zapisz jako .cpp i wywa starego .bina. Spakuj i powinno śmigać.
- SaS TrooP
- Posty: 1586
- Rejestracja: 30 października 2008, 17:30
- ID Steam:
- ID gracza: 0
- Lokalizacja: Wodzisław Śl.
- Kontakt:
Re: Pytania i dyskusja
Plik .bin to, z tego co wiem, skonwertowany .cpp
Ja się .binami nie bawię. Roboty więcej, szansy na bugi też, a nie zauważyłem większych kłopotów z .cpp odkąd z nich korzystam.
Ja się .binami nie bawię. Roboty więcej, szansy na bugi też, a nie zauważyłem większych kłopotów z .cpp odkąd z nich korzystam.
Re: Pytania i dyskusja
Z pakietu BinMake:
CfgConvert - tool converts config.cpp to binarized format config.bin.
CfgConvert
==========================
Copyright (c) 2007 Bohemia Interactive a.s. All rights reserved.
Usage
=====
cfgConvert [-bin | -txt] {[-dst <destination>] <source>}
Example
=======
cfgConvert.exe -bin -dst p:\addon\config.bin p:\addon\config.cpp
Konwersja .binów do .cpp jest odwracalna w obydwie strony. Binarne są spakowane, a .cpp lecą czystym tekstem. Biny ważą średno o połowę mniej niż .cpp.
CfgConvert - tool converts config.cpp to binarized format config.bin.
CfgConvert
==========================
Copyright (c) 2007 Bohemia Interactive a.s. All rights reserved.
Usage
=====
cfgConvert [-bin | -txt] {[-dst <destination>] <source>}
Example
=======
cfgConvert.exe -bin -dst p:\addon\config.bin p:\addon\config.cpp
Konwersja .binów do .cpp jest odwracalna w obydwie strony. Binarne są spakowane, a .cpp lecą czystym tekstem. Biny ważą średno o połowę mniej niż .cpp.
"True glory consists in doing what deserves to be written, in writing what deserves to be read." - Pliny The Elder