Codemasters i OFP 2

Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Forrestal »

Takie scrreny to sa czysto screeny propagandowe. FSX nawet nie wyglada tak fajnie jak screen pod DX9... Duzo wody jeszcze w wisle uplynie zanim takie cos w grze ujrzymy.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Trance »

Ja obstawiam, że woda była zrobiona aparatem fotograficznym, natomiast reszta pochodzi z gry :D
Obrazek
Awatar użytkownika
zabix
Posty: 227
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 21:34
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Warszawa

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: zabix »

Forrestal pisze:Takie scrreny to sa czysto screeny propagandowe. FSX nawet nie wyglada tak fajnie jak screen pod DX9... Duzo wody jeszcze w wisle uplynie zanim takie cos w grze ujrzymy.
Wygląda i to nawet lepiej.
Chcesz zobaczyć zabixa?: http://uploader.pl/?d=E3E06F081

Dlaczego muszę się zniżać do poziomu
Awatar użytkownika
Dawidson
Posty: 356
Rejestracja: 30 marca 2007, 09:39
ID Steam:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Dawidson »

@PoitleK teraz mnie rozwaliłeś, nie wiem czy się śmiać czy płakać z twojej naiwności(chyba łyknąłeś marketingowy bełkot ms).

A teraz pokaż mi real grę która tak wygląda DX9 vs DX10? nie ma takowej.
Demo Lost Planet naprawdę powala DX10(tylko czemu tego nie widać, lub trudno to zauważyć?)
Ostatnio wypuszczone specjalnie dla pokazania przewagi DX10 nad 9 filmiki z Crisis-a, no ok coś tam widać lepszą ciut grafę ale rewolucji to w ogóle jakoś nie widzę o tej foto realistycznej wodzie już nawet nie wspomnę(bo był tylko kiepsko zrobiony deszcz w DX10). Jedynie co robi wrażenie to snopy światła w dżungli(ale podejrzewam że i w DX9 by to zrobił).
Lub jak zwykle zbabrali 9 aby 10 wyglądała lepiej.
Obrazek
RIDER
Awatar użytkownika
ufoman
Posty: 1184
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 19:48
ID Steam:
ID gracza: 40452
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: ufoman »

Wroccie do tematu dyskusji.
Awatar użytkownika
PoitleK
Posty: 190
Rejestracja: 18 grudnia 2006, 19:55
ID Steam:
Numer GG: 2535531
Lokalizacja: Wrocław

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: PoitleK »

Dawidson pisze:@PoitleK teraz mnie rozwaliłeś, nie wiem czy się śmiać czy płakać z twojej naiwności(chyba łyknąłeś marketingowy bełkot ms).

A teraz pokaż mi real grę która tak wygląda DX9 vs DX10? nie ma takowej.
Demo Lost Planet naprawdę powala DX10(tylko czemu tego nie widać, lub trudno to zauważyć?)
Ostatnio wypuszczone specjalnie dla pokazania przewagi DX10 nad 9 filmiki z Crisis-a, no ok coś tam widać lepszą ciut grafę ale rewolucji to w ogóle jakoś nie widzę o tej foto realistycznej wodzie już nawet nie wspomnę(bo był tylko kiepsko zrobiony deszcz w DX10). Jedynie co robi wrażenie to snopy światła w dżungli(ale podejrzewam że i w DX9 by to zrobił).
Lub jak zwykle zbabrali 9 aby 10 wyglądała lepiej.
Belkoczesz to ty panie... Wlasnie dlatego jest to kolejna generacja, bo zupelnie odrywa sie od poprzedniej, tak jak bylo swego czasu z dx8 i dx9... Pewnie nie masz szans, jak wiekszosc osob aby sprawdzic "jaka jest roznica" na wlasne oczy, ale aby uwiezyc polecam tania metode:

Kup sobie Call of Duty 2, wlacz z max detalami przy wybranym renderingu wedle dx8... potem przelacz na dx9... Wtedy odnies te roznice na fakt, ze teraz powstal kolejny dx, w ktorym to, tak jak w tej metodzie - oba obrazy bedzie dzielic przepasc jakosci
Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.

Sith Code
Awatar użytkownika
Forrestal
Posty: 1738
Rejestracja: 16 listopada 2006, 11:28
ID Steam:
Numer GG: 3201083
ID gracza: 2006531
Lokalizacja: 18°38' E - 50°12' N
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Forrestal »

Moze jednak CM zmienia podejscie i stworza cos realistycznego.

Ostatnio zmienili swoje logo:
Obrazek -> Obrazek
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Trance
Posty: 1090
Rejestracja: 20 maja 2007, 19:06
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Trance »

Faktycznie to nowe logo jakies takie bardziej "realistyczne" ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
Mirage
Posty: 254
Rejestracja: 12 grudnia 2006, 22:02
ID Steam:
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Mirage »

Trance pisze:Faktycznie to nowe logo jakies takie bardziej "realistyczne" ;)
Ja bym powiedział..."nowoczesne" ;)
Awatar użytkownika
Cleric
Posty: 272
Rejestracja: 11 grudnia 2006, 16:27
ID Steam:
ID gracza: 0
Lokalizacja: Libria
Kontakt:

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Cleric »

To że mało słychać o OFP2 to akurat można potraktowac za dobrą monetę ;)

Może być z tego coś fajnego i dopracowanego a nie na chybcika wydanego. :no
Robi pisze: Myślę, że OFP2 będzie bardzo zbliżone do OFP!
Na pewno będzie dobra grafika (nie będę pisał, że lepsza od OFP bo to logiczne :mrgreen: ), pewnie zmieni się trochę nawigacja lub zostanie rozbudowana już istniejąca, jednak podobieństwo do OFP będzie bardzo duże. Przecież chodzi o kontynuację gry OFP, a nie wydawanie innej.
Jedyne czego się boję to, że OFP2 CM nie będzie tak modyfikowalne jak OFP.

Takie jest moje zdanie.
:coffee
Wow Robi, pierwszy raz się z Toba w pełnii zgadzam 8O :mrgreen:

A.D. 19.07.07
Obrazek

Obrazek
Rainbow
Posty: 874
Rejestracja: 01 stycznia 2007, 00:57
ID Steam:
ID gracza: 0

Re: Codemasters i OFP 2

Post autor: Rainbow »

Ja od siebie dodam, że podczas targów Games Convention 2007, które odbędą się w Lipsku (Niemcy) w dniach 23-26 sierpnia Codemasters, ma podać nowe informacje na temat swoich gier, w tym o OFP2.
Ostatnio zmieniony 20 lipca 2007, 15:50 przez Rainbow, łącznie zmieniany 1 raz.
Zablokowany

Wróć do „ArmA Flash News”